Onko täälä naisia jotka tietää olevansa ikisinkkuja?
Onko täälä sellasia naisia jotka on aina tulee olemaa yksin eikä kelpaa kellekkään miehelle?
Kommentit (71)
36 v mies.. aika pohjalla.. pahentunut vaa pääkoppa.. tuskin tää tästä muuttuu yksin vaan ja yksinäinen
Olen naisille ilmaa... korkeintaa kaupan kassa moikkaa moi.. siihen se jää
Varmasti kelpaan, mutta en tule enää näihin parisuhde leikkeihin lähtemään.
No niin naiset miksi ette kelpaa.. kertokaa kaikki?
Vierailija kirjoitti:
36 v mies.. aika pohjalla.. pahentunut vaa pääkoppa.. tuskin tää tästä muuttuu yksin vaan ja yksinäinen
Oletko siis nainen joka kokee olevansa mies vai mies joka kokee olevansa nainen?
Kelpaisin, mutta en lähde parisuhteeseen tekemään kompromisseja. En odota, että se toinenkaan lähtisi. Jossain asioissa voin joustaa, että kummatkin tekee niin ku itse haluaa.
Minulla 7 v parisuhde takana josta monta vuotta oli huonoa. Tuhladin vuosia ihmiseen jonka ajan oisin voinut käyttää toisin. Oisimpa ikisinkku niin nämäkään vuodet eivät olisi menneet hukkaan.
Olkaa ikisinkkuja,, mä lähen hakee maksulliselta seksiä mulle riitti kun ei naista saa
No olkaa yksinänne aina naiset.. ette saa ees seksiä.. ostakaa sitte vehkeet ja tyydytätte ittensä.. ihan sama
Siis vastaileeko ap itselleen esittäen üliülimiestä? :D
Vierailija kirjoitti:
No olkaa yksinänne aina naiset.. ette saa ees seksiä.. ostakaa sitte vehkeet ja tyydytätte ittensä.. ihan sama
Painu v***uun 🖕
Vierailija kirjoitti:
Voisitko Allu poistua palstalta, hyvästi.
Hetken jo ehdin luulla että olis ollu se Kampin eilinen hyppääjä, mutta ehei. Sama ulina vaan jatkuu.. Ja jatkuu.. jatkuu..
Kelpaa? Ihme ajatus. Olisin kelvannut ja kelpaan vaikka kuinka monelle, mutta en halua miestä elämääni.
Mä en jaksa enää.. olla yksin
Nyt riitti.. teille naisille ei mikää kelpaa.
Täällä. Tai no, kyllä mä jollekin varmaan kelpaisin jos haluaisin joustaa, laskea rimaa, tehdä kompromisseja. Mutta en halua.
Vain komea täydellinen top 10 mies.
Semmoset kelpaa. Unelmien prinssi. Naurettavaa:):):):)
Vierailija kirjoitti:
Huono seksi tai seksi ikävän ihmisen kanssa ei ole minulle minkään arvoista.
Olkaa naiset aina yksin.. olkaa ikuisesti. Mä lähen maksullisiin.
Hep. Ikää jo 34v joten tuskinpa mikään enää muuttuu.