Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi exän nyxää ei saa sanoa rumaksi

Vierailija
13.04.2015 |

Jos se omaan silmään on ruma? Esimerkiksi exäni edelliset naiset ovat olleet todella kauniita, mutta kuitenkin meni ruman kanssa naimisiin. Kateellisuudesta ei kuitenkaan ole kyse.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:10"]Kai sinä saat sanoa, mutta kannattaako? Miksi sinun pitäisi sanoa yhtään ketään rumaksi?  [/quote] No en nyt tietenkään exälleni tätä sano, mutta jos täällä olen asiaa ihmetellyt, niin heti haukutaan kateelliseksi. Toki olen onnellinen heidän puolestaan, mutta jotenkin ajattelen, että olisi saanut kauniinkin puolison, kun mun jälkeen ja ennen tuota vaimoaan oli todella kauniita naisia.

[/quote]Kyllä se sinusta jotain kertoo, että haluat asiaa puida, vaikka ulkopuolistenkin kanssa. Jollet ole kateellinen ja uskon, kun sanot ettet ole, olet ehkä vahingoniloinen tai jotain. Ei tuollaiset tuntemukset (halu ruotia entisen puolison nykyisen ulkonäköä) tule, jos on ihan positiivisella mielellä. En nimittäin usko, että olet ihan onnellinen heidän puolestaan, se on sitä sanahelinää jolla sokeroidaan sitä, kun ensin haukutaan.

Vierailija
22/24 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:10"]Kai sinä saat sanoa, mutta kannattaako? Miksi sinun pitäisi sanoa yhtään ketään rumaksi?  [/quote] No en nyt tietenkään exälleni tätä sano, mutta jos täällä olen asiaa ihmetellyt, niin heti haukutaan kateelliseksi. Toki olen onnellinen heidän puolestaan, mutta jotenkin ajattelen, että olisi saanut kauniinkin puolison, kun mun jälkeen ja ennen tuota vaimoaan oli todella kauniita naisia.

[/quote]Kyllä se sinusta jotain kertoo, että haluat asiaa puida, vaikka ulkopuolistenkin kanssa. Jollet ole kateellinen ja uskon, kun sanot ettet ole, olet ehkä vahingoniloinen tai jotain. Ei tuollaiset tuntemukset (halu ruotia entisen puolison nykyisen ulkonäköä) tule, jos on ihan positiivisella mielellä. En nimittäin usko, että olet ihan onnellinen heidän puolestaan, se on sitä sanahelinää jolla sokeroidaan sitä, kun ensin haukutaan.
[/quote]
No en nyt kateellinen ole. Kuitenkin exän kanssa olen hyvissä väleissä ja käy ehkä vähän sääliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:12"] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:10"]Kai sinä saat sanoa, mutta kannattaako? Miksi sinun pitäisi sanoa yhtään ketään rumaksi?  [/quote] No en nyt tietenkään exälleni tätä sano, mutta jos täällä olen asiaa ihmetellyt, niin heti haukutaan kateelliseksi. Toki olen onnellinen heidän puolestaan, mutta jotenkin ajattelen, että olisi saanut kauniinkin puolison, kun mun jälkeen ja ennen tuota vaimoaan oli todella kauniita naisia. [/quote]Kyllä se sinusta jotain kertoo, että haluat asiaa puida, vaikka ulkopuolistenkin kanssa. Jollet ole kateellinen ja uskon, kun sanot ettet ole, olet ehkä vahingoniloinen tai jotain. Ei tuollaiset tuntemukset (halu ruotia entisen puolison nykyisen ulkonäköä) tule, jos on ihan positiivisella mielellä. En nimittäin usko, että olet ihan onnellinen heidän puolestaan, se on sitä sanahelinää jolla sokeroidaan sitä, kun ensin haukutaan. [/quote] No en nyt kateellinen ole. Kuitenkin exän kanssa olen hyvissä väleissä ja käy ehkä vähän sääliksi.

[/quote]Ketä käy sääliksi? Anteeksi, mutta alkaa vaikuttaa siltä, että entisesi on se onnekas tässä kohtaa.

Vierailija
24/24 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kertoo että hän on löytänyt itselleen henkisesti sopivan, kun ulkonäköasiat ovat jääneet sivuun. Ehkä jopa sielunkumppanin.