Miksi exän nyxää ei saa sanoa rumaksi
Jos se omaan silmään on ruma? Esimerkiksi exäni edelliset naiset ovat olleet todella kauniita, mutta kuitenkin meni ruman kanssa naimisiin. Kateellisuudesta ei kuitenkaan ole kyse.
Kommentit (24)
Minusta kertoo vain siitä, että eksäsi on viimein tajunnut hyvään suhteeseen vaadittavan kumppanilta jotain sinne korvien väliinkin.
Kuuluisiko ihan peruskäytöstapoihin olla arvostelematta kenenkään ulkonäköä?!
Ap käy sääliksi, kun jaksaa edelleen vatvoa exänsä tekemisiä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:12"] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:10"]Kai sinä saat sanoa, mutta kannattaako? Miksi sinun pitäisi sanoa yhtään ketään rumaksi? [/quote] No en nyt tietenkään exälleni tätä sano, mutta jos täällä olen asiaa ihmetellyt, niin heti haukutaan kateelliseksi. Toki olen onnellinen heidän puolestaan, mutta jotenkin ajattelen, että olisi saanut kauniinkin puolison, kun mun jälkeen ja ennen tuota vaimoaan oli todella kauniita naisia. [/quote]Kyllä se sinusta jotain kertoo, että haluat asiaa puida, vaikka ulkopuolistenkin kanssa. Jollet ole kateellinen ja uskon, kun sanot ettet ole, olet ehkä vahingoniloinen tai jotain. Ei tuollaiset tuntemukset (halu ruotia entisen puolison nykyisen ulkonäköä) tule, jos on ihan positiivisella mielellä. En nimittäin usko, että olet ihan onnellinen heidän puolestaan, se on sitä sanahelinää jolla sokeroidaan sitä, kun ensin haukutaan. [/quote] No en nyt kateellinen ole. Kuitenkin exän kanssa olen hyvissä väleissä ja käy ehkä vähän sääliksi.
[/quote]Ketä käy sääliksi? Anteeksi, mutta alkaa vaikuttaa siltä, että entisesi on se onnekas tässä kohtaa.
[/quote]
Miestä käy sääliksi.
[/quote]
Käy sääliksi että on löytänyt hyvän kumppanin?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:29"]Ap käy sääliksi, kun jaksaa edelleen vatvoa exänsä tekemisiä.
[/quote]
Tuleehan sitä käytyä sen kanssa kahvillakin ja sen entistenkin kanssa.
Hyväkäytöksinen ihminen ei sano ketään rumaksi. Kaikkia ajatuksiaan ei tarvitse pukea sanoiksi.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:29"]Ap käy sääliksi, kun jaksaa edelleen vatvoa exänsä tekemisiä. [/quote] Tuleehan sitä käytyä sen kanssa kahvillakin ja sen entistenkin kanssa.
[/quote]
Ja avattua av-palstalle ketjuja exän nyxän ulkonäöstä. Jes.
meni siis sun kanssa ap naimisiin ja nyt olette eronneet?
Pointti taitaa olla se, ettei se ex mennyt ap:n kanssa naimisiin. Ja nyt ap:tä harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:49"]meni siis sun kanssa ap naimisiin ja nyt olette eronneet?
[/quote]
Ei oltu naimisissa. Joskus nuorena seurusteltiin ja sen jälkeen oli miehellä monia kauniita ja kivoja tyttöystäviä. Tuo hänen vaimonsa taas on aivan eri tasoa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:51"]Pointti taitaa olla se, ettei se ex mennyt ap:n kanssa naimisiin. Ja nyt ap:tä harmittaa.
[/quote]
No ei harmita. :D itsehän laitoin poikki nuorena. :D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:51"]Pointti taitaa olla se, ettei se ex mennyt ap:n kanssa naimisiin. Ja nyt ap:tä harmittaa.
[/quote]
[/quote]
No kyllä se selvästi jotenkin kaivelee kun näin kauheesti tarvii miettiä sinuun liittymättömän ihmisen ulkonäköä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:51"]Pointti taitaa olla se, ettei se ex mennyt ap:n kanssa naimisiin. Ja nyt ap:tä harmittaa.
[/quote]
[/quote]
No kyllä se selvästi jotenkin kaivelee kun näin kauheesti tarvii miettiä sinuun liittymättömän ihmisen ulkonäköä.
[/quote]
Enemmänkin ihmetyttää kun edelliset olivat niin kauniita ja tämä ei.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:51"]Pointti taitaa olla se, ettei se ex mennyt ap:n kanssa naimisiin. Ja nyt ap:tä harmittaa. [/quote] No ei harmita. :D itsehän laitoin poikki nuorena. :D [/quote] No kyllä se selvästi jotenkin kaivelee kun näin kauheesti tarvii miettiä sinuun liittymättömän ihmisen ulkonäköä. [/quote] Enemmänkin ihmetyttää kun edelliset olivat niin kauniita ja tämä ei.
[/quote]Jospa hän on viimein löytänyt mukava ja ihanan naisen? Ja jos kyse on jostain nuoruuden lyhyestä seukkaamisesta, niin pöhköä puhua exästä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:51"]Pointti taitaa olla se, ettei se ex mennyt ap:n kanssa naimisiin. Ja nyt ap:tä harmittaa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Enemmänkin ihmetyttää kun edelliset olivat niin kauniita ja tämä ei.
[/quote]
Kerron sinulle salaisuuden, jota et nähtävästi ole pinnallisuudeltasi huomannut: ihmisissä on muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäkö.
Kai sinä saat sanoa, mutta kannattaako? Miksi sinun pitäisi sanoa yhtään ketään rumaksi?
Koska normaalia tasapainoista ihmistä ei pitäisi eksän nyksän ulkonäkö kiinnostaa niin paljoa, että alkaa siitä tekemään av-paltalla useita aloituksia.
Miksi pitää arvostella eksän nykyistä? Eikö voi vain antaa heidän olla rauhassa?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:10"]Kai sinä saat sanoa, mutta kannattaako? Miksi sinun pitäisi sanoa yhtään ketään rumaksi?
[/quote]
No en nyt tietenkään exälleni tätä sano, mutta jos täällä olen asiaa ihmetellyt, niin heti haukutaan kateelliseksi. Toki olen onnellinen heidän puolestaan, mutta jotenkin ajattelen, että olisi saanut kauniinkin puolison, kun mun jälkeen ja ennen tuota vaimoaan oli todella kauniita naisia.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:12"] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 10:10"]Kai sinä saat sanoa, mutta kannattaako? Miksi sinun pitäisi sanoa yhtään ketään rumaksi? [/quote] No en nyt tietenkään exälleni tätä sano, mutta jos täällä olen asiaa ihmetellyt, niin heti haukutaan kateelliseksi. Toki olen onnellinen heidän puolestaan, mutta jotenkin ajattelen, että olisi saanut kauniinkin puolison, kun mun jälkeen ja ennen tuota vaimoaan oli todella kauniita naisia. [/quote]Kyllä se sinusta jotain kertoo, että haluat asiaa puida, vaikka ulkopuolistenkin kanssa. Jollet ole kateellinen ja uskon, kun sanot ettet ole, olet ehkä vahingoniloinen tai jotain. Ei tuollaiset tuntemukset (halu ruotia entisen puolison nykyisen ulkonäköä) tule, jos on ihan positiivisella mielellä. En nimittäin usko, että olet ihan onnellinen heidän puolestaan, se on sitä sanahelinää jolla sokeroidaan sitä, kun ensin haukutaan. [/quote] No en nyt kateellinen ole. Kuitenkin exän kanssa olen hyvissä väleissä ja käy ehkä vähän sääliksi.
[/quote]Ketä käy sääliksi? Anteeksi, mutta alkaa vaikuttaa siltä, että entisesi on se onnekas tässä kohtaa.
[/quote]
Miestä käy sääliksi.