Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdepyyntö ja facebook

Vierailija
13.04.2015 |

Olen seurustellut mieheni kanssa reilun vuoden. Alkuhuumassa laitettiin näkyville että ollaan parisuhteessa. Sitten mies piilotti sen profiilistaan. Poistin statuksen kokonaan. Noin puoli vuotta olen pyytänyt jos voitaisiin laittaa näkymään julkisesti että ollaan parisuhteessa, mutta mies ei halua. Selityksenä on "facebook on facebook ja oikea elämä on oikea elämä". Käyttää paljon facebookia. Ja olen muutaman kerran nähnyt kun kirjoittaa naisille (monesti sinkkuna), eikä mainitse minusta mitään. Eilen annoin ehdot, että joko seurustelu näkyy myös facebookissa tai sitten ei tarvi olla yhdessä. Niin mies pakkas kamansa ja lähti... Hmmm...eli mitä tästä voi päätellä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehellä on oma asunto, mutta enimmäkseen ollut minun luona. Aikaisemmin ollut yhteenottoja juurikin toisten naisten takia, koska on minulle jäänyt siitä kiinni. Ja aina se vika on ensin löytynyt minusta (toisia miehiä, joita ei todellakaan ole ollut) , kunnes on itse myöntänyt virheensä. Maininnut minustakoskus sen verran että olen "entinen tyttöystävä". Olen ehdottanut yhteenmuuttoa, mutta siihenkin tulee aina ympäripyöreitä selityksiä, että miksi ei.

Vierailija
2/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:39"]

Siis miehellä on oma asunto, mutta enimmäkseen ollut minun luona. Aikaisemmin ollut yhteenottoja juurikin toisten naisten takia, koska on minulle jäänyt siitä kiinni. Ja aina se vika on ensin löytynyt minusta (toisia miehiä, joita ei todellakaan ole ollut) , kunnes on itse myöntänyt virheensä. Maininnut minustakoskus sen verran että olen "entinen tyttöystävä". Olen ehdottanut yhteenmuuttoa, mutta siihenkin tulee aina ympäripyöreitä selityksiä, että miksi ei.

[/quote]

Seurustelet näköjään mun eksän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:39"]Siis miehellä on oma asunto, mutta enimmäkseen ollut minun luona. Aikaisemmin ollut yhteenottoja juurikin toisten naisten takia, koska on minulle jäänyt siitä kiinni. Ja aina se vika on ensin löytynyt minusta (toisia miehiä, joita ei todellakaan ole ollut) , kunnes on itse myöntänyt virheensä. Maininnut minustakoskus sen verran että olen "entinen tyttöystävä". Olen ehdottanut yhteenmuuttoa, mutta siihenkin tulee aina ympäripyöreitä selityksiä, että miksi ei.
[/quote]

Mikä menetys. Ei halua muuttaa yhteen, lirkuttelee, pettää ja puhuu sinusta eksänä. Mitä oikeasti luulet että olet tässä miehessä menettänyt?

Vierailija
4/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The end of story...

Vierailija
5/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päätellä, ettei sen miehen lähtö ollut suuri menetys.

Vierailija
6/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein.

Vierailija
7/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Että oikea elämä oli Facebookissa ja halusi pitää sen erillään yhdessäasumisestanne. Miksi alunperin sanoi muuttavansa yhteen kanssasi? Oliko vailla sopivaa asuntoa?

Ehdottomasti elämäsi on parempi ilman moista loiseläjää. Sellaisen kuvan tästä nyt saa, ihan vain avauksesi perusteella. Tsemppiä ja kohti uutta!

Vierailija
8/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 05:18"]

[/quote]

Voi päätellä,  että miehelle lähtö ei ollut suuri menetys.

Vierailija
9/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 05:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 05:18"]

[/quote]

Voi päätellä,  että miehelle lähtö ei ollut suuri menetys.

[/quote]

Sitäkin varmaan. Win-win lontooksi.

Vierailija
10/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päätellä, että mies on ällötys

Vierailija
11/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka elämä ei olekaan facebookissa niin kyllä minäkin ihmettelisin miksi mies ei suostuisi laittamaan oikean statuksensa julki. Heäisi välittömästi epäilyksiä. Se vaan menee niin että ihmiset viettää paljon aikaa ja on yhteydessä ihmisiin facebookin ja muun somen kautta joten mun mielestä jos seurustelusuhde on vakaalla pohjalla sen voi myös facebookissa ilmoittaa.

Vierailija
12/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 05:11"]Olen seurustellut mieheni kanssa reilun vuoden. Alkuhuumassa laitettiin näkyville että ollaan parisuhteessa. Sitten mies piilotti sen profiilistaan. Poistin statuksen kokonaan. Noin puoli vuotta olen pyytänyt jos voitaisiin laittaa näkymään julkisesti että ollaan parisuhteessa, mutta mies ei halua. Selityksenä on "facebook on facebook ja oikea elämä on oikea elämä". Käyttää paljon facebookia. Ja olen muutaman kerran nähnyt kun kirjoittaa naisille (monesti sinkkuna), eikä mainitse minusta mitään. Eilen annoin ehdot, että joko seurustelu näkyy myös facebookissa tai sitten ei tarvi olla yhdessä. Niin mies pakkas kamansa ja lähti... Hmmm...eli mitä tästä voi päätellä?
[/quote]

Veti sua paljaalla ja höplästä :P

Vierailija
13/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä suhdestatusta facebookissa esillä ikinä eikä siinä ole takana mitään epäilyttävää, mutta ap:n miehen tilanne on eri. Suhteen piilottaminen kun se ensin on ollut esillä ja toisille naisille lirkuttelu on merkkejä siitä, että oli joka tapauksessa vähintäänkin pettämässä ellei jättämässä. Hyvä vaan kun pääsit eroon.

Vierailija
15/18 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halus maitoo mut ei koko lehmää

Vierailija
16/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä... Meidän suhteessa on ollut luottamuspula, minun puolelta sen jälkeen kun mies puhui itsensä pussiin asioista ja valehteli ja jäi kiinni. Hän kysellyt minun facebook kavereista, "kuka ja miksi" ja olen kertonut rehellisesti, koska ei ole ollut mitään salattavaa. Olen tehnyt saman hänelle, niin mitä hassuimpia vastauksia tulee, "tuohan on oikeasti miehen profiili" (kirjoitin tälle "miehelle", koska tiesin että mulle valehdellaan ja arvaatte varmaan mikä oli totuus), "tuohan on minun koulukaveri" (oikeasti tyttö ei tuntenut miestäni, vaan mieheni oli alkanut kirjoittamaan hänelle kauniin profiilikuvan perusteella, ja tälle hän puhuu minusta entisenä). Ja oikeasti, aivan käsittämättömiä selityksiä tulee asioihin

Vierailija
17/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lähinnä mieleen, että sun täytyy todella kammota yksinoloa kun edelleen olet ollut tuollaisen miehen kanssa. Olet ilmeisesti jo jonkin aikaa siis tiennyt, että mieheen ei voi luottaa eikä hän halua kanssasi vakavaa suhdetta, joten sun pitäisi olla tyytyväinen, jos nyt onnistut vihdoin eroamaan hänestä.

Vierailija
18/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko, että se fbstatus simbsalabim muuttaa miehesi uskolliseksi ja kunnolliseksi kumppaniksi? Tähänkö on tultu. Facebook pitelee moraalin kättä. Mitä ei ole facebookissa, sitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän