.

Kommentit (12)

Mun pillereiden käyttöohjeessa ainakin sanotaan että jos niitä pillereitä syö niinkuin pitääkin niin ehkäisyteho säilyy myös taukoviikon aikana, en ole näihin kauhean perehtynyt niin en tiedä onko kaikissa pillereissä sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

käy ostamassa testi tänään niin sillähän se selviää. Jos sulla ollut ovulaatio silloin pari viikkoa sitten kun seksiä harrastitte, niin on melko suuri todennäköisyys että olet raskaana. Pitäisi alkaa ihan näinä päivinä näkymään testissä tulos. Itselläni näkyi jo kolme päivää, ennenkuin menkkojen piti alkaa vahva plussa.

17andafraid

Aika karua tekstiä minua vanhemmalta (huom. vain oletus) vaikka ihan asiallisesti kysyin apua/mielipidettä täällä. 

^ tuo oli tarkoitettu ylemmälle "lainaukselle" en osaa oikein käyttää tätä pahoitteluni :D

Nopeiten löydät tiedot siitä tablettipaketin sisällä olevasta ohjelipukkeesta. 

No, jos olet syönyt ohjeen mukaan, niin kyllä niissä kaikissa teho säilyy taukoviikolla. 

Vierailija
käy ostamassa testi tänään niin sillähän se selviää. Jos sulla ollut ovulaatio silloin pari viikkoa sitten kun seksiä harrastitte, niin on melko suuri todennäköisyys että olet raskaana. Pitäisi alkaa ihan näinä päivinä näkymään testissä tulos. Itselläni näkyi jo kolme päivää, ennenkuin menkkojen piti alkaa vahva plussa.

Ehkäisytehon pitäisi säilyä pillereissä koko sen ajan, kun niitä on ohjeiden mukaan syöty. Ja ei todellakaan 'melko suurella todennäköisyydellä' heti hedelmöity, vaikka harrastaisikin ovulaation aikaan suojaamatonta seksiä (mitä tässä ei ole edes tehty).

Sanoisin, että olet vähän liian nuori vielä seksiin, kun noin ahdistaa ehkäisystä huolimatta. Hoida itsesi ensin kuntoon, etenkin psyyke. Hieman ikää lisää ja huolellisesti käytät ehkäisyä, niin ei mene murehtimiseksi koko touhu. Taukoviikollakin ehkäisyteho säilyy. Muista kuitenkin, ettei pillerit suojaa sukupuolitaudeilta!

Vierailija

Sanoisin, että olet vähän liian nuori vielä seksiin, kun noin ahdistaa ehkäisystä huolimatta. Hoida itsesi ensin kuntoon, etenkin psyyke. Hieman ikää lisää ja huolellisesti käytät ehkäisyä, niin ei mene murehtimiseksi koko touhu. Taukoviikollakin ehkäisyteho säilyy. Muista kuitenkin, ettei pillerit suojaa sukupuolitaudeilta!

En kyllä ole liian nuori seksiin, ihan vain sen takia huolettaa kun olen oksennellut ilman syytä viime aikoina ja muitakin oireita on ullut (tai sitten muut oireet kuvittelen päässä) ja olen ihan tietoinen siitä että pillerit eivät sukupuolitauteja ehkäise mutta niitä ei kummallakan ole. Testeissä molemmat käyty!

No tee raskaustesti, sillä se selviää. Ei ne montaa euroa maksa. Tuo "ilman syytä" oksentelu on kuitenkin aika hälyyttävää sanoisin, jos sinulla ei sellaiseen noin muuten yleensä ole taipumusta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat