Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihmisen persoona muuttua 30v jälkeen

Vierailija
28.12.2021 |

Vai olenko minä nyt tällainen yksinäinen ujo loppuelämäni?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. itse synnyin lähes uudesti vuodenaikana kun käytin sieniä ja lsdtä viikottain.

Vierailija
2/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muuttua. Yleensä ihmisen persoona voi muuttua radikaalistikin kun on käynyt ison henkilökohtaisen kriisin läpi. Persoonallisuuden piirteet ovat sinänsä aika pysyviä, mutta isot elämäntapahtumat voivat muuttaa niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ei muutu. Voit kuitenkin päättää tehdä joitakin asioita eri tavalla.

Vierailija
4/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen luonne voi muuttua täysin sekunneissa. Ilmiön syytä ei kai tunneta, mutta siitä on jotain arveluja. Normaalistikin ihmisen luonne muuttuu elämän aikana. Hyvinkin hiljainen ja ujo lapsi voi olla erittäin sosiaalinen ja puhelias aikuisena.

Vierailija
5/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, paremmaksi tai huonommaksi. Mieti tarkkaan kumpaa koiraa ruokit enemmän. Hyvää koiraa vai pahaa koiraa.

Vierailija
6/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava muuttui täysin erilaiseksi persoonaltaan loukattuaan päänsä auto-onnettomuudessa.

Vierailija
7/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormooni toiminta vaikuttaa paljon, esim teinin elämä on yhtä vuoristorataa, kyllä se tuossa iässä alkaa jo rauhoittua.

Vierailija
8/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi muuttua. Yleensä ihmisen persoona voi muuttua radikaalistikin kun on käynyt ison henkilökohtaisen kriisin läpi. Persoonallisuuden piirteet ovat sinänsä aika pysyviä, mutta isot elämäntapahtumat voivat muuttaa niitä.

Mulla on kolmenkympin kriisi meneillään. Muutunkohan mä yhtään parempaan suuntaan?

n27

Vierailija
9/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihmisen arvot, jotka muuttuu ja sitä kautta ihmisen toiminta. Tietyt piirteet eivät täysin häviä koskaan. Esimerkiksi epärehellinen on epärehellinen aina. Hieman voi rehellisyyteen päin kasvaa, mutta ei koskaan täysin.

Vierailija
10/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolmenkympin kriisi meneillään. Muutunkohan mä yhtään parempaan suuntaan?

n27

Tuskin. Mutta jos oot nyt tosi hyvä, niin pääset nauttimaan tuosta vielä pitkään :)

Vierailija
11/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muuttua psykoterapian, aikuistumisen ja kypsymisen, ison elämänmuutoksen, uskoontulon, päihteiden käytön, aivosairauden ja monen muunkin takia. Ihminen muuttuu koko ajan elämänsä loppuun asti sekä ruumiillisesti että henkisesti.

Itse voi vaikuttaa muutoksiin jossain määrin Perintötekijöilleen ei voi mitään. Elämänvalinnoilleen voi.

Vierailija
12/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n27

Sitä en osaa sanoa. Kolmenkympin kriisi on kauhea. Pitää olla sitä, pitää olla tätä, pitää päteä ja menestyä, sisältä ja ulkoapäin tuleva paine parisuhteeseen ja perheeseen jne. Omalta kohdatani voin kertoa, että tuo oli tuskallisin elämänvaihe. Sen jälkeen helpottaa, on armollisempi itselleen ja osaa ottaa itsensä huumorillakin.

-tyytyväinen 5- kymppinen-

Vierailija
13/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n27

Sitä en osaa sanoa. Kolmenkympin kriisi on kauhea. Pitää olla sitä, pitää olla tätä, pitää päteä ja menestyä, sisältä ja ulkoapäin tuleva paine parisuhteeseen ja perheeseen jne. Omalta kohdatani voin kertoa, että tuo oli tuskallisin elämänvaihe. Sen jälkeen helpottaa, on armollisempi itselleen ja osaa ottaa itsensä huumorillakin.

-tyytyväinen 5- kymppinen-

Ei kaikilla tuommoista kriisiä ole ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän