Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Napakoru!!!!

Vierailija
12.04.2015 |

Moikka,tarkoituksena olisi mennä ottamaan napakoru tällä viikolla,jotenka haluaisin kysyä muutamia kysymyksiä napakoruun liittyen.

1.Sattuuko napakorun laitto?

2.Tulehtuuko helpolla? Vinkkejä puhdistukseen!

3.Voiko kasvaa heti ulos,jos keho hylkii korua tai vastaavaa?

4.Voiko ulos kasvua,jotenkin estää?

Kiitos vastanneille!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin mietin samoja kysymyksiä,kun tarkoituksena olisi mennä lävistäjälle tässä lähiaikoina tekemään napakoru! Napakorun laitto ei kuulemien mukaan satu kauheasti vain hetken,jolloin neula menee läpi. Puhdistus vedellä tai suolaliuoksella pitäisi riittää sekä puhtaat vaatteet ettei koruun voi tulla likaa. Lävistäjältä pitäisi saada minun mielestä lisää hoito-ohjeita ainakin:) Uloskasvusta en tidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkää hyvät naiset ottako napakorua. On meinaan miesten mielestä ihan hirveä. Tai ainakin suurimman osan mielestä.
m22

Vierailija
4/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu se. Mutta pahin kestää alle sekuntin. Ei kannata tosiaan katsoa, itse tein sen virheen :D

Saat hyvät ohjeet puhdistukseen lävistäjältä. MIKÄ vaan lävistys voi kasvaa ulos, mutta ei sitä kannata pelätä.Siinä tapauksessa koru pois ja ehkä myöhemmin uusi yritys. Harvemmin kuitenkaan kasvavat ulos.

Vierailija
5/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No google varmaan auttaa ja se lävistäjä kertoo. Parempi käyttää kunnon kirurgista terästä yms, eikä ripustella siihen mitään kiinalaista rihkamaa.

Vierailija
6/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeesti vain sinne lävistäjälle! Kipu on yksilöllistä,joillakin sattuu enemmän ja toisilla ei melkeen yhtään.

Hoito-ohjeet kannattaa kysyy ammattilaiselta,oikeat hoito-ohjeetkin estävät tulehtumista & uloskasvua!

Napakoruna suosittelisin pientä & kevyttä korua,ettei reikä venyisi painavasta korusta! Myöskin isot korut ottavat helposti vaatteisiin kiinni.

Myös alotuskorua,jonka saat lävistäjältä kannattaa ainakin pitää arviolta 1-2kk tai niin kauan kun lävistys on kokonaan parantunut ---> sen jälkeen voi vaihtaa oman korun! Liian aikanen vaihto on myöskin huonoksi..

Vierailija
7/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 haista vittu itse en ole törmännyt yhteenkään mieheen joka ei siitä tykkää. Mulla on ja teki se ottaminen kyllä todella kipeää mut on se sen arvoista. Tyhmänä otin sen kesällä ja hyvästä hoidosta huolimatta se tulehtui ja jouduin syömään antibiootit. Tietenkin se koru asettuu ja etsii paikkansa ja saattaa jopa pudota, en usko että sitä voi mitenkään estää. Paraneminen kesti mulla ainakin vuoden.

Vierailija
8/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:53"]

Elkää hyvät naiset ottako napakorua. On meinaan miesten mielestä ihan hirveä. Tai ainakin suurimman osan mielestä. m22

[/quote]

No ei kyllä ole. Mies 30v

Vierailija
9/32 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä, voi, ei.

Vierailija
10/32 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:53"]

Elkää hyvät naiset ottako napakorua. On meinaan miesten mielestä ihan hirveä. Tai ainakin suurimman osan mielestä. m22

[/quote]

No ei kyllä ole. Mies 30v
[/quote]
Onkohan tässäkin jokin sukupolvien välinen kuilu, kun omanikäsistä kavereistani lähes kaikki ovat samaa mieltä kanssani.

Vierailija
11/32 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mulla on ollut napakoru 15-vuotiaasta asti, nykyään olen 24. Laittaminen sattui sen verran kuin ampiainen olisi pistänyt, eli ei hirveästi. Huuhtelin lävärin joka päivä 2-4 kertaa merisuola-vesi-liuoksella, vettä lasiin + 2 rkl suolaa, "kippaa" lasi navan ylle ja huljuttele (niin, että lasi on tiiviisti sun mahan päällä). Ei tulehtunut koskaan. Uloskasvusta en tiedä, ei tämä näytä minkäänlaisia uloskasvun merkkejä

Vierailija
12/32 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipistää hetken, mutta ei sen enempää satu. Laitoin joskus 16-vuotiaana ja lähti kasvamaan muutaman kuukauden jälkeen ulos, tulehtui myös sinä aikana kahdesti vaikka ohjeiden mukaan pidin puhtaana. Minulla tosin on muutenkin herkkä iho ja ihon kanssa ongelmia.

N23

Vierailija
13/32 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:44"]Moikka,tarkoituksena olisi mennä ottamaan napakoru tällä viikolla,jotenka haluaisin kysyä muutamia kysymyksiä napakoruun liittyen.

1.Sattuuko napakorun laitto?

2.Tulehtuuko helpolla? Vinkkejä puhdistukseen!

3.Voiko kasvaa heti ulos,jos keho hylkii korua tai vastaavaa?

4.Voiko ulos kasvua,jotenkin estää?

Kiitos vastanneille!
[/quote]

Sattui
Tulehtuu
Voi
Ei

Vierailija
14/32 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nelosta. Ei mitään koruja napaan. Ei näytä hyvältä kellään.

Vierailija
15/32 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:53"]Elkää hyvät naiset ottako napakorua. On meinaan miesten mielestä ihan hirveä. Tai ainakin suurimman osan mielestä.
m22
[/quote]

Joo siis mä aina mietin et tykkääköhän miehet jos otan tälläsen lävistyksen tai ostan tälläsen vaatteen tai tollaset kengät.... En omaksi iloksi tee yhtään mitään ikinä, miesten mielipide ratkaisee :)))

Vierailija
16/32 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin teininä, kasvoi melko nopeasti jostain syystä ulos. Jäi kyllä tosi ikävä arpi. Laitto sattui hieman, mutta oli nopeasti ohi.

Vierailija
17/32 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että riippuu kropasta ja tyylistä. Mulla on oikein hyvä kroppa ja pitkät sääret vaikka en kovin pitkä kokonaisuudessaan olekkaan (164cm) ja tyyliltäni aika klassinen. Napakorun lisäksi on korvikset ja lävistyksiä ei ole yhtään. Mun mielestä napakoru on kiva lisä kun olen muuten niin hillitty ulkonäöltäni. Hiukset ovat tuikitavalliset ruskeat joissa vaaleampia raitoja ja kuten sanoin, tyyli on hillitty mutta sopusointuinen laittautuessani.

Inhoan sitä jos blingiä ja lävistyksiä on ihan liikaa - sellaisella henkilöllä ei välttämättä napakoru näytä enää kovin hyvältä. Eli kohtuus kaikessa. Jos kuitenkin itse sattuu pitämään blingistä ja lävistyksistä niin antaa mennä, ei tässä elämässä eletä muita mielistelläkseen. Kannattaa kuitenkin miettiä noiden lävistysten kanssa nykyhetkeä pidemmälle vaikka hetkessä eletään :)

Vierailija
18/32 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 23:53"]Elkää hyvät naiset ottako napakorua. On meinaan miesten mielestä ihan hirveä. Tai ainakin suurimman osan mielestä.
m22
[/quote]

Joo siis mä aina mietin et tykkääköhän miehet jos otan tälläsen lävistyksen tai ostan tälläsen vaatteen tai tollaset kengät.... En omaksi iloksi tee yhtään mitään ikinä, miesten mielipide ratkaisee :)))
[/quote]
Joo ei tietenkään kaikkee tehä miesten miellyttämiseksi. Enhän minäkään tee kaikkia valintoja sen perusteella mistä tytöt tykkää. Niitä valintoja tehdään vasta sitten suhteessa ollessa. Jos olisin suhteessa jonkun kanssa jolla on napakoru, niin kyllä pyytäisin sen ottamaan pois. Samaan syssyyn menis naamalävistyksetkin, eli pois pois. Jos ei pyynnölllä suostuis, niin sitten kokeiltaisiin lahjontaa.
M22

Vierailija
19/32 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä ylipäätään on ottaa napakoru, mieluummin laittaisin naamaan.

Vierailija
20/32 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napalävistyshän on just kiva kun sitä ei tarvi esitellä koko maailmalle välttämättä!
1) Sattuu pienen hetken (mitä nyt esim.verikokeetkin tekee)
2)Tulehtuu. Puhdista vedellä aamuin illoin. Vältä kuivattavia puhdistusaineita ellei ole TULEHTUNEEN PUNAINEN alue korun ympärillä. Pieni kudosnesteen vuoto on normaalia.
3)Voi kasvaa. Helpoiten kasvaa ulos jos amatööri lävistäjä menee lävistämään korun vinoon ja jättää lävistyksen väliin liian vähän nahkaa ns.kasvuvaraksi.
4) Joo ja ei. Lävistä napa ammattilaisella joka tietää mitä tekee, hoida haavaa puhtaalla vedellä säännöllisesti, pidä titaanista aloituskorua niin kauan että lävistys on todella parantunut ja vähän ylikin kunnes vaihdat jonkun muun korun.

T. Itse napansa lävistänyt amatööri jolla lävistys ollut nyt 4 vuotta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi