Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistin keskustelutyyli

Vierailija
28.12.2021 |

Laitetaan tähän huomioita ja kokemuksia narsismiin taipuvaisten ihmisten vuorovaikutustyyleistä. Lisäksi olisi kiva saada käytännön vinkkiä miten vastata tilanteisiin rakentavasti ja provosoitumatta. Minäpä aloitan:

-Mykäksi tekeytyminen: N on, kuin ei kuulisi tai näkisi. Hän ei vastaa asialliseenkaan kysymykseen kuten siihen, joko hän on syönyt lounasta. Hän näyttää vain kyllästynyttä naamaansa ja näyttää vaivaantuneelta. Muutenkin useissa keskusteluissa hän ei osaa dialogia ollenkaan. Ei ota kantaa mihinkään asiaan, ei kysy jatkokysymyksiä, ei pohdi asiaa kanssasi ja aloittaa vaivoin mitään keskustelua itsekään. Kaikki pitää ikäänkuin tuoda valmiina hänen eteensä ja hän sitten valitsee, mihin suvaitsee osallistua. Häntä ei kiinnosta toinen ihminen ihmisenä, persoonana. Hän kyllä tietää, miten hyvien tapojen mukaan tulisi toimia (on esim. jälkikäteen naureskellen sanonut miten hyviin tapoihin olisi kuulunut toimia toisin), mutta hän ei vain välitä ja syyttää tästäkin omasta käytöksestään jotakin kolmatta osapuolta.

-Inttäminen: Aina kun valitset n:n mielestä väärin mitä tahansa, alkaa inttäminen. Kun et halua jäädä n:lle yöksi, et vastaa jokaiseen puheluun, pyydät häntä tekemään jotakin niin alkaa järkyttävä inttäminen. Samoin jos saat n:n kiinni siitä, että toimii vastoin mitä sovittu.

-Ristiriitoja mahdoton selvittää. Hän ei kykene syvälliseen itsereflektioon eikä ymmärrä syy-seuraus suhteita. Rakentavatkin ehdotukset on hänen mielestään syyttämistä ja kritiikkiä, mikä tekee tilanteen muuttamisen mahdottomaksi. Omissa mielikuvissaan hän on syytön kun taas toinen on kohtuuton ja lapsellinen.

Kommentit (10671)

Vierailija
2441/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kertoa uudelle tuttavalleen omia heikkouksia, kiusaamiskokemuksia jne. ellet ole täysin varma siitä, että hän ei ole persoonallisuushäiriöinen esimerkiksi narsisti,sosiopaatti tai psykopaatti.

Voi nimittäin olla aluksi aivan ihanan empaattinen ja mukava, sitten kääntyä sinua vastaan ja ottaa henkiset heikkouteni aseekseen.

Kääntää muutkin ihmiset sinua vastaan niin halutessaan.

Näinpä! Tämä on erittäin hyvä ohje!

Vierailija
2442/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oppinut että narsistista kannattaa hivuttaitua eroon pienin elein, Call outtaamista ei kannata missään nimessä tehdä!

Narcissistic injury (en tiedä mikä on oikea suomenkielinen termi, narsistin tuhoutuminen?) Voi johtaa hurjiin asioihin, sitten parempi juosta karkuun ja katkaista välit. Mutta hän voi silti suunnitella jotain päänvaivaksesi, koska sinä tuhosit hänet, hänen pitää tuhota sinut, keinolla millä hyvänsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollut vahva usko yliluonnolliseen jo kauan ennen narsistia.

Väkisinkin tuli monesti mieleen, että kun näennäisen tervejärkinen ihminen käyttäytyi julmasti ihmisiä, eläimiä ja jopa omaa lasta kohtaan, että mukana on paha henkimaailma. Se julmuus ja tunteettomuus. Uskomaton kovuus ihan joka asiassa.

Eron aikoina koin myös vahvasti saavani apua sieltä hyvältä puolelta, henkistä voimaa ja suurta lohtua. Myös tapahtui sellaisia asioita, mitä ei voi järjellä selittää.

Puhun näistä ihan avoimesti, eikä kukaan ole pyöritellyt silmiään tai sanonut mitään. Minua ei haittaa jos ajattelevat että ihan hullu tuo on 😂

Miksi pitää hakea selityksiä yliluonnollisista fantasioista, kun yksinkertainen ja täysin pätevä selitys on että päässä on vikaa?

Siksi koska tapahtui yliluonnollisia asioita, minulle, ei narskulle. Kun narsku häipyi, ne loppuivat.

Uskon että sillä on jotain tekemistä energioiden kanssa. En ole perehtynyt auroihin, mutta uskoisin narskun auran olevan perin kummallinen.

Vai että oikein yliluonnollisia? Pikemminkin psyykkisiä, jos ne ovat riippuneet toisen henkilön tekemisistä.

Tämä on tyypillinen narsistisen ihmisen halveksiva ja ylimielinen kommentti.

Asiahan ei sinulle edes kuulu, ja sinunlaisten kaikkitietävien vuoksi en asiaa täällä edes tarkemmin avaa. Sen verran voin sanoa, ettei kukaan toinen henkilö liittynyt asioihin millään tavalla eikä narsistilla ollut harmainta hajua mistään tapahtumista. Viimeiseksi olisin narskulle kertonut mitään.

Jos selität jotain yliluonnollista soopaa julkisella palstalla, muilla on vapaus kommentoida sitä.

Jos meistä kahdesta joku on kaikkitietävä, se olet sinä joka väität tietäväsi asioita joita ei tieteellisesti edes tunnisteta.

Minun kokemukset on minun 100% totuus, sinun uskomukset on sinun, usko mihin haluat. Älä kuitenkaan yritä väittää että valehtelisin. En ala nars***in kanssa jankkaamaan.

Moni ihminen on kertonut omista yliluonnollisista kokemuksistaan minulle, ei tulisi mieleenkään alkaa väittämään että puhuvat soopaa. Miksi tekisin niin?

Kyllähän henkiä manataan joka maassa kirkon toimesta, ei mitään epätavallista.

Vastaukseni joutui jostain syystä sensuurin kouriin, joten en jaksa enää kirjoittaa pitkästi uudestaan. Totean vain, että soopa on soopaa silloinkin kun ihminen itse ihan aidosti uskoo siihen. Olet helppo pala narsisteille, koska lähdet siitä että jokaisen päänsisäiseen maailmaan pitää aina uskoa lähtökohtaisesti.

No nämä asiat ovat mielipiteitä, vähän kuin pitääkö hevosista vai ei, pelkääkö hevosia vai ei? Et voi pakottaa ketään pitämään hevosista.

Ei ole oikeaa tai väärää tapaa suhtautua yliluonnollisuuteen. Sinä et usko, ok, sallittakoon se sinulle. Minä uskon, ja myös miljardit muut ihmiset maapallolla uskovat. On helppo ja pakkokin uskoa kun on itse saanut sen kokea.

Henkimaailmassa ei ole mitään pelättävää. Kieltävätkö narsistit henkimaailman, koska ovat itse "pahuuden vallassa"? Eivät halua paljastua? Miksi narsistien uhrit kokevat yliluonnollista omissa kodeissaan, onko pahuuden vallitessa myös suojelusenkelit paikalla?

Entäpä avaruus, siellä ei ole elämää, niinkö? Miksi Yhdysvaltojen puolustusministeriö olisi väärässä ja sinä, pikkuinen maan matonen, oikeassa? Ylimmät, arvostetut virkamiehet suoltaa soopaa?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/759c8a5e-c788-475f-af1a-0d957baf5508

Uskomukset erilaisiin yliluonnollisiin asioihin häviävät sitä mukaa, kun hankkii oikeaa koulutusta ja tietoa asioista. Suosittelisin sitä kaikille. Toisaalta saattaa olla kyse siitä ettei ymmärretä omia psykologisia ja neurologisia toimintoja ja tulkitaan niitä väärin. Ei ymmärretä että aistit ja muistot voivat pettää ihan täysin. Voi olla myös psyykkistä poikkeavuutta, sitäkään ei voi sivuuttaa. Tai esimerkiksi homekodissa asuminen voi aiheuttaa hallusinaatioita, koska tietyissä homesienissä on hermomyrkkyjä. Lista on aika pitkä, ennen kuin oikea yliluonnollisuus tulee vastaan vaihtoehtona. Järkevä ihminen ei juokse ensimmäisenä sen kaikkein hulluimman selityksen syliin.

Elämä avaruudessa ei liity yliluonnollisuuteen. Mekin olemme elämää avaruudessa, joten sitä voi olla muuallakin eikä siinä ole mitään muuta kuin fysiikkaa ja biologiaa. Avaruus on niin valtava, että todennäköisyys on että elämää on muuallakin. Se on eri asia, onko meillä käyty kylässä. Muu elämä voi olla niin kaukana, ettemme koskaan tule kohtaamaan toisiamme.

Mutta nyt aletaan olla aika kaukana aiheesta jo.

Vierailija
2444/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on sisältä tyhjä.

Elää huomiosta. Tarvitsevat muita ihmisiä tuntemaan jotain.

Ihastuminen ja rakastuminen ovat intensiivisiä, love bombing rakkauspommittamista aluksi.

Sitten ne kyllästyvät ja alkavat kritisoimaan, et ole enää positiivinen lähde vaan negatiivinen lähde, he haluavat kokea myös negatiivisia tunteita.

Sitten he etsivät uuden positiivisen lähteen, salasuhteen, uusi palava rakkaus ja love bombing. Uusi osapuoli ei todennäköisesti tiedä että hän on nyt kolmas tai neljäs pyörä...

Alkuperäinen rakastettu, joka on nyt epätoivoinen kotirouva tai mies, haluaa kokea sen alkuhuuman jopa vuosikymmenien jälkeen, se on kuin huume jota he jahtaavat ja sen vuoksi jäävät riippumaan huonossa suhteessa. Välillä narkki antaa siitä tuulahduksia, kuin toivoa menneisyydestä, että kaikki voi olla kohta taas niin kuin alkuaikoina, mutta se on vain manipuloinnin keino pitää uhri verkossaan.

Vierailija
2445/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kertoa uudelle tuttavalleen omia heikkouksia, kiusaamiskokemuksia jne. ellet ole täysin varma siitä, että hän ei ole persoonallisuushäiriöinen esimerkiksi narsisti,sosiopaatti tai psykopaatti.

Voi nimittäin olla aluksi aivan ihanan empaattinen ja mukava, sitten kääntyä sinua vastaan ja ottaa henkiset heikkouteni aseekseen.

Tämä oli oma virheeni. Ei tapahdu kyllä enää,

Vierailija
2446/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli oma virheeni. Ei tapahdu kyllä enää,

Minäkin opin kantapään kautta. T. Se aiempi

Vierailija
2447/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin ja osasin jo tavoitella tasaisempaa. Olin kokenut välissä hyvän, tasapainoisen viisitoistavuotisen suhteen. Mutta silti taas se narsisti sai jotkut lapsuuden hermotukset aktivoitua ja hormonit laukeamaan niin, että traumaside syntyi. Se oli kuin huumetta. Ja vaikka tiesi, että just tätä en halua eikä tämä voi kantaa, olin suhteessa jokusen kuukauden, kunnes jouduin pakkovierotukseen.

Onneksi jokin osa minusta taisteli vastaan ja pysyin rauhallisen tylsänä koko suhteen ja narsisti kyllästyi varmaan siihen sekä siihen, että olisin halunnut ihan oikeaa, tasaiasta, hyvää, normaalia ja kestävää parisuhdetta, joten hän poistui. Onneksi sain itseni pysäytettyä, etten pyydellyt häntä jäämään hänen ehdoillaan. 

Ilokseni huomaan, että olen parantunut puoliksi. Mutta sama juttu, eivät minusta kiinnostu ne tasapainoiset hyvät miehet. Näitä epämääräisiä tyyppejä vedän puoleeni, vaikka olen ihan eri maailmasta heidän kanssaan. Jo teininä olin ns. kympintyttö ja silti moni paha poika piiritti ja sama näemmä jatkuu aikuisenakin. Haluan löytää taas hyvän ja normaalin miehen! Ja jos ei niin pärjään sitten sinkkunakin oikein mukavasti. 

Missä välissä teistä voisi tavismiehet kiinnostua, kun pyöritte koko ajan noiden narskujen kanssa?

Vierailija
2448/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin narsuni vuosia sitten, nyt hän lähestyy minua somen kautta. Kuinka on niin pahoillaan kaikesta, kuinka haluaisi tavata taas.

Joo en ajatellut olla yhteydessä.

Vierailija
2449/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö täällä kaikille kommenteille niin, että ne julkaistaan vasta tarkastuksen jälkeen? Vai oliko kommentissani jokin sana, miksi sitä ei julkaistu?

Oli jotain, miksi sensuroitiin. 

Ei ollut yhtään sellaista sanaa, joka olisi pitänyt sensuroida. Luin tekstin huolella läpi senkin takia. Ei mitään kirosanoja eikä muutakaan loukkaavaa materiaalia.

Täällä on nykyään niin kireätä tämä sensurointi ettei koskaan tiedä mikä sana joutuu haaviin.

Vierailija
2450/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö täällä kaikille kommenteille niin, että ne julkaistaan vasta tarkastuksen jälkeen? Vai oliko kommentissani jokin sana, miksi sitä ei julkaistu?

Oli jotain, miksi sensuroitiin. 

Ei ollut yhtään sellaista sanaa, joka olisi pitänyt sensuroida. Luin tekstin huolella läpi senkin takia. Ei mitään kirosanoja eikä muutakaan loukkaavaa materiaalia.

Täällä on nykyään niin kireätä tämä sensurointi ettei koskaan tiedä mikä sana joutuu haaviin.

Varmaan joku tekoäly täällä seuloo?

Vierailija
2451/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli riitaa narskuisän kanssa. Uskalsin olla hänen kanssaan eri mieltä, niin isä uhkasi jättää minut perinnöttömäksi. Siitä vaan. En ole vailla roposiasi, kun itsellä menee taloudellisesti paremmin.

Vierailija
2452/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli riitaa narskuisän kanssa. Uskalsin olla hänen kanssaan eri mieltä, niin isä uhkasi jättää minut perinnöttömäksi. Siitä vaan. En ole vailla roposiasi, kun itsellä menee taloudellisesti paremmin.

Kuulostaa ikävältä

Vierailija
2453/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan söpön marsun ennemmin kuin narsun.

T. Narc-Surviver

Vierailija
2454/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin ja osasin jo tavoitella tasaisempaa. Olin kokenut välissä hyvän, tasapainoisen viisitoistavuotisen suhteen. Mutta silti taas se narsisti sai jotkut lapsuuden hermotukset aktivoitua ja hormonit laukeamaan niin, että traumaside syntyi. Se oli kuin huumetta. Ja vaikka tiesi, että just tätä en halua eikä tämä voi kantaa, olin suhteessa jokusen kuukauden, kunnes jouduin pakkovierotukseen.

Onneksi jokin osa minusta taisteli vastaan ja pysyin rauhallisen tylsänä koko suhteen ja narsisti kyllästyi varmaan siihen sekä siihen, että olisin halunnut ihan oikeaa, tasaiasta, hyvää, normaalia ja kestävää parisuhdetta, joten hän poistui. Onneksi sain itseni pysäytettyä, etten pyydellyt häntä jäämään hänen ehdoillaan. 

Ilokseni huomaan, että olen parantunut puoliksi. Mutta sama juttu, eivät minusta kiinnostu ne tasapainoiset hyvät miehet. Näitä epämääräisiä tyyppejä vedän puoleeni, vaikka olen ihan eri maailmasta heidän kanssaan. Jo teininä olin ns. kympintyttö ja silti moni paha poika piiritti ja sama näemmä jatkuu aikuisenakin. Haluan löytää taas hyvän ja normaalin miehen! Ja jos ei niin pärjään sitten sinkkunakin oikein mukavasti. 

Missä välissä teistä voisi tavismiehet kiinnostua, kun pyöritte koko ajan noiden narskujen kanssa?

Itsehän tutustuin tämmöiseen hyvinkin tavallisen oloiseen, hieman tossukankin oloiseen mitäänsanomattoman näköiseen mieheen jolla oli kuitenkin näennöisesti kaikki arvot kohdillaan ja elämä mallillaan. Päätin antaa hänelle kuitenkin mahdollisuuden koska todella toivon ihan tavallista tasapainoista elämää, eikä ulkonäkökään ollut enää nii tärkeää.

Lopputuloksena; Pahempaan ja itsekeskeisempään narsistiin en ole koskaan eläessäni törmännyt!

Vierailija
2455/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Narc-Surviver

Kellarirottakin olisi parempi ja empaattisempi kumppani kuin narsisti. Ei ollenkaan huono idea.

Vierailija
2456/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasukammiointi. Suoranainen valehteleminen ja manipulointi.

"Mehän puhuttiin tästä jo, tämä on sulle ihan ok. Onko sun aina pakko olla tuollainen tuuliviiri, ei ihme että X on susta huolissaan. Ootko miettinyt terapiassa käymistä?"

( Ei olla sovittu asiasta. X on yhteinen tuttavamme, entinen kaverini, narcin uusi kätyri "flying monkey")

Onko satavarma fakta, että kaverisi on oikeasti sanonut olevansa huolissaan. Mun n-eksä yritti kertoilla tarinoita, mitä ystäväni ovat minusta puhuneet hänelle.

Vierailija
2457/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Narc-Surviver

Kellarirottakin olisi parempi ja empaattisempi kumppani kuin narsisti. Ei ollenkaan huono idea.

Hyvin sanottu! 😭

Vierailija
2458/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaasukammiointi. Suoranainen valehteleminen ja manipulointi.

"Mehän puhuttiin tästä jo, tämä on sulle ihan ok. Onko sun aina pakko olla tuollainen tuuliviiri, ei ihme että X on susta huolissaan. Ootko miettinyt terapiassa käymistä?"

( Ei olla sovittu asiasta. X on yhteinen tuttavamme, entinen kaverini, narcin uusi kätyri "flying monkey")

Onko satavarma fakta, että kaverisi on oikeasti sanonut olevansa huolissaan. Mun n-eksä yritti kertoilla tarinoita, mitä ystäväni ovat minusta puhuneet hänelle.

Tuo on ikävää että puhutaan selän takana, laitetaan sanoja toisen suuhun tai muutetaan vähän sitä tarinaa .

Vierailija
2459/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen kysymys; onko teidän tuntemillanne narsisteilla ns."dokumentti papereita tai kansioita"?

Kolmella tuntemallani narsulla on kaapeissaan tämmöisiä salamyhkäisiä paperikasoja joihin ei saa koskaan katsoa ja ne ovat heille jonkinlainen pakkomielle.

En tiedä paljoa mitä noissa papereissa sitten on paitsi yhdellä henkilöllä on oikeustaisteluista kaikenlaista lippua ja lappua. Tämän henkilön pääasiallinen elinkeino kun tuntuu olevan kaikkien haastaminen oikeiteen ja taisteluja käydään maailman tappiin asti.

Kiinnostaa tietää onko tämä salaperäisten dokumentti tiedostojen keräily yleistäkin?

Niin ja tosiaan nämä dokumentit otetaan välillä puheeksi ja annetaan vaikutelma että niissä on jotakin elämää suurempaa,varmaankin kokevat näin olevan tärkeitä tms.

Toki siellä voi olla jotain salattavaa, mutta tyhjäkin kaappi voi myös symboloida sille itselleen jotain omaa, kun muu on niin epävakaata. Siellä voi myös olla exiltä pöllittyjä "sotasaaliita" tai muuta mitä hänen heikko egonsa tarvii.

Hyiii saakeli! Mun exällä oli ilmoitustaululla erivärisiä pitkiä hiuksia ja naisten kaikenlaisia hiuspinnejä, koruja ja muuta krääsää hyiiii. Ei suostunut kertomaan mitä ja kenen ne on

Yyyh. Tossa vaiheessa kyllä olis jo pakko nostaa kytkintä. Toisaalta, itsekin jostain ihmeen syystä kestin sen, että eksällä oli naiselle omat lakanat, pyyhkeet, kampa, kosmetiikkatuotteita, ihan kuin koiraa varten hankitut tarvikkeet. Monikohan niitä oli käyttänyt...

Tuo on kyllä kuvaavaa. Tarvikkeet kuin koiralle. Laittoi ajattelemaan.

Kohteli mua kyllä muutenkin kuin koiraa. Tai esinettä. Periaattessa valtaosin ihan hyvin, mutta kuin esinettä tai koiraa eikä kuin aikuista ihmistä, jolla on omat tarpeet ja tahto ja vastavuoroisuus. Lähdin sitten ennen kuin oltaisiin menty siihen vaiheeseen, että koulutetaan huonosti käyttäytyvää koiraa...

Mun hullulla exällä oli siivouskaappi täynnä raskaustestejä. Tää oli jotain järkyttävää, ja tapahtui kaikkia fyysisiä pahoinpitelyitä ennen , tähän asti oli vain henkistä lyttäämistä ja seksii n painostamista ja muihin vertailua .Oltiin seurusteltu 5 kk ja pari kertaa oltu ilman ehkäisyä ja kuukautiset oli pari päivää myöhässä ja sanoin että ei hitto , pitäis varmaan ostaa testi . Exä huikkas "joo, ota sieltä siivouskaapista" . Siellähän niitä oli pinoittain ja mies asui yksin .En onneks ollut raskaana :D

Nämä jutut on kyllä ihan käsittämättömiä. 

Niin on. Ja sitten joku tulee höpisemään diagnooseista, siitä ettei tiedetä toista puolta tarinasta tai nahkaisuuksista.

Narsistien uhrit ovat kai niin sinisilmäisiä, että uskovat kaikki tarinat täälläkin ihan täysin ilman mitään kyseenalaistamista.

Aika ironista.

Vierailija
2460/10671 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen kysymys; onko teidän tuntemillanne narsisteilla ns."dokumentti papereita tai kansioita"?

Kolmella tuntemallani narsulla on kaapeissaan tämmöisiä salamyhkäisiä paperikasoja joihin ei saa koskaan katsoa ja ne ovat heille jonkinlainen pakkomielle.

En tiedä paljoa mitä noissa papereissa sitten on paitsi yhdellä henkilöllä on oikeustaisteluista kaikenlaista lippua ja lappua. Tämän henkilön pääasiallinen elinkeino kun tuntuu olevan kaikkien haastaminen oikeiteen ja taisteluja käydään maailman tappiin asti.

Kiinnostaa tietää onko tämä salaperäisten dokumentti tiedostojen keräily yleistäkin?

Niin ja tosiaan nämä dokumentit otetaan välillä puheeksi ja annetaan vaikutelma että niissä on jotakin elämää suurempaa,varmaankin kokevat näin olevan tärkeitä tms.

Toki siellä voi olla jotain salattavaa, mutta tyhjäkin kaappi voi myös symboloida sille itselleen jotain omaa, kun muu on niin epävakaata. Siellä voi myös olla exiltä pöllittyjä "sotasaaliita" tai muuta mitä hänen heikko egonsa tarvii.

Hyiii saakeli! Mun exällä oli ilmoitustaululla erivärisiä pitkiä hiuksia ja naisten kaikenlaisia hiuspinnejä, koruja ja muuta krääsää hyiiii. Ei suostunut kertomaan mitä ja kenen ne on

Yyyh. Tossa vaiheessa kyllä olis jo pakko nostaa kytkintä. Toisaalta, itsekin jostain ihmeen syystä kestin sen, että eksällä oli naiselle omat lakanat, pyyhkeet, kampa, kosmetiikkatuotteita, ihan kuin koiraa varten hankitut tarvikkeet. Monikohan niitä oli käyttänyt...

Tuo on kyllä kuvaavaa. Tarvikkeet kuin koiralle. Laittoi ajattelemaan.

Kohteli mua kyllä muutenkin kuin koiraa. Tai esinettä. Periaattessa valtaosin ihan hyvin, mutta kuin esinettä tai koiraa eikä kuin aikuista ihmistä, jolla on omat tarpeet ja tahto ja vastavuoroisuus. Lähdin sitten ennen kuin oltaisiin menty siihen vaiheeseen, että koulutetaan huonosti käyttäytyvää koiraa...

Mun hullulla exällä oli siivouskaappi täynnä raskaustestejä. Tää oli jotain järkyttävää, ja tapahtui kaikkia fyysisiä pahoinpitelyitä ennen , tähän asti oli vain henkistä lyttäämistä ja seksii n painostamista ja muihin vertailua .Oltiin seurusteltu 5 kk ja pari kertaa oltu ilman ehkäisyä ja kuukautiset oli pari päivää myöhässä ja sanoin että ei hitto , pitäis varmaan ostaa testi . Exä huikkas "joo, ota sieltä siivouskaapista" . Siellähän niitä oli pinoittain ja mies asui yksin .En onneks ollut raskaana :D

Nämä jutut on kyllä ihan käsittämättömiä. 

Niin on. Ja sitten joku tulee höpisemään diagnooseista, siitä ettei tiedetä toista puolta tarinasta tai nahkaisuuksista.

Narsistien uhrit ovat kai niin sinisilmäisiä, että uskovat kaikki tarinat täälläkin ihan täysin ilman mitään kyseenalaistamista.

Aika ironista.

Noniin nyt meillä on psykopaatti palstalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi