Milloin laittaisit viestin,?
Entinen viesti/pvä on vaihtunut viesti/joka toinen päivä. Siis miesystävän puolelta.Nyt mul tekee tosi tiukkaa etten laittais viestiä..haluaisin pitää yhden päivän taukoa niin ettei ciestiä minulta lähde..Toisaalta tekis mieli viestittää mutta en halua olla yli-innokas tai ahdistava. Toisaalta vaistoan että taitaa suhde olla loppumaisillaan, miksi muuten viestittelyt vähentyneet?
Saisko miehistä näkökulmaa?
Kommentit (8)
Heh. Elämä on peliä. Voi hyvät hyssykät.
Kyllä mä laittaisin ihan silloin, kun siltä tuntuu
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:15"]Heh. Elämä on peliä. Voi hyvät hyssykät.
[/quote]
Oikeesti tosi ärsyttävää kun ajattelen näin! Hyvä ettwn kirjouta jo "se oli sitten visdiin tässä, hyvää loppuelämää".ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:16"]Kyllä mä laittaisin ihan silloin, kun siltä tuntuu
[/quote]
No tekis mieli laittaa..mutta jos kokeeahdistavaksi?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:16"]Kyllä mä laittaisin ihan silloin, kun siltä tuntuu
[/quote]
No tekis mieli laittaa..mutta jos kokeeahdistavaksi?
[/quote]
Ei kai nyt viesti voi ahdistaa. Ja jos ahdistaa, niin sitten jossain on vikaa
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:15"]Heh. Elämä on peliä. Voi hyvät hyssykät. [/quote] Oikeesti tosi ärsyttävää kun ajattelen näin! Hyvä ettwn kirjouta jo "se oli sitten visdiin tässä, hyvää loppuelämää".ap
[/quote]
No ei nyt tuollaisia viestejä ainakaan kannata alkaa vielä kirjoittelemaan. Tiedän tunteen kyllä itsekin
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:15"]Heh. Elämä on peliä. Voi hyvät hyssykät. [/quote] Oikeesti tosi ärsyttävää kun ajattelen näin! Hyvä ettwn kirjouta jo "se oli sitten visdiin tässä, hyvää loppuelämää".ap
[/quote]
No ei nyt tuollaisia viestejä ainakaan kannata alkaa vielä kirjoittelemaan. Tiedän tunteen kyllä itsekin
[/quote]
no joo en laita..että mä inhoon tätä piirrettä itsessäni . Pitäisi vaan luottaa siihen että se viesti sieltä tulee :)..mutku mutku..blaah