Anoppi löi.
Sanoin anopille vitsillä että hänellä on yhtä hyvä perse kuin tyttärellään. Antoi mojovan litsarin siitä kiitokseksi. Tunnelma jäätyi aika nopeasti. En tiedä kehtaanko ensi kerralla lähteä mukaan anoppilaan.
Kommentit (33)
Puraise sen persettä kovaan ja heitä kivekset sitä päin jos ei ole niin kuukautisveresi.
På riktigt?! No millainen perse tyttärellään on?
*läps*
Ota tästä toinen ja avaa ketju "AV-mamma löi".
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:02"]På riktigt?! No millainen perse tyttärellään on?
[/quote]
Hyvä! En kai mä muuten ois häntä nainut.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:02"]*läps*
Ota tästä toinen ja avaa ketju "AV-mamma löi".
[/quote]
En taida jaksaa. Kiitos kuitenkin mielen virkityksestä.
Tais suuttua kun sanoit yhtä hyvä :D Olisit sanonut parempi.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:04"]Tais suuttua kun sanoit yhtä hyvä :D Olisit sanonut parempi.
[/quote]
Niin. Se on hyvä olla jälkiviisas. Ehkä ensikerralla menen korjaamaan tämän virheen. Saan luultavasti vaimolta ja anopilta litsarin.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:04"]Tais suuttua kun sanoit yhtä hyvä :D Olisit sanonut parempi.
[/quote]
Niin. Se on hyvä olla jälkiviisas. Ehkä ensikerralla menen korjaamaan tämän virheen. Saan luultavasti vaimolta ja anopilta litsarin.
[/quote]
Hahahaha
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:02"]På riktigt?! No millainen perse tyttärellään on?
[/quote]
[/quote]
Mä ajattelin, että olet nainen ja sanonut noin miehesi äidille :D
Anyways, toivoisin tyttäreni miehen pitävän mielipiteensä perseestäni omana tietonaan. Plus pitävän tyttäreni persettä maailman parhaana.
Siskoni on naimisissa sellaisen miehen kanssa, joka ei tajua että mies voi olla meidän perheen mielestä mukava, hauska ja ihana jos kohtelee siskoani kunnioittavasti.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:02"]På riktigt?! No millainen perse tyttärellään on?
[/quote]
[/quote]
Anyways, toivoisin tyttäreni miehen pitävän mielipiteensä perseestäni omana tietonaan. Plus pitävän tyttäreni persettä maailman parhaana.
Siskoni on naimisissa sellaisen miehen kanssa, joka ei tajua että mies voi olla meidän perheen mielestä mukava, hauska ja ihana jos kohtelee siskoani kunnioittavasti.
[/quote]
No se olikin vitsi. Näköjään aika huono sellainen. Ensi tapaamisella pidän suuni kiinni.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:08"]Kuka sanoo anopilleen tuolleen?
[/quote]
Ei tästä lähin enään kukaan.
Ihan oikein sulle. Törkeä kommentti.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:08"]
Kuka sanoo anopilleen tuolleen?
[/quote]
Ääliö, joka ei kunnioita naisia.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:08"]
Kuka sanoo anopilleen tuolleen?
[/quote]
Ääliö, joka ei kunnioita naisia.
[/quote]
Kyllä kunnioitan. Rakastan ja kunnioitan vaimoani moitteettomasti. Välillä suusta silti pääsee aika omituisiakin sammakoita. Virheistä on nyt kuitenkin opittu!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:02"]På riktigt?! No millainen perse tyttärellään on?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No se olikin vitsi. Näköjään aika huono sellainen. Ensi tapaamisella pidän suuni kiinni.
[/quote]
No nimenomaan kunnioituksesta sellaisia vitsejä ei lauota. Ei oikeuta kyllä lyömään. Soita ja pyydä anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:02"]På riktigt?! No millainen perse tyttärellään on?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No nimenomaan kunnioituksesta sellaisia vitsejä ei lauota. Ei oikeuta kyllä lyömään. Soita ja pyydä anteeksi.
[/quote]
No vitsit pidetään vitseinä eikä niitä pitäisi ottaa niin tosissaan. Ehkä naiset sitten ovat vain herkempiä tälläisten juttujen suhteen. Taidanpa soittaa jaa pyytää anteeksi.
Pyysikö anoppi anteeksi läväytystä?