Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti

Vierailija
12.04.2015 |

Sain puhelun naiselta, joka kertoi maanneensa mieheni kanssa kun olin matkoilla. Minulla ei ole syytä epäillä naisen puheita. Mies kiistää. Meillä on yhteinen tarhaikäinen lapsi. Mitä teen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai miestäsi peppuun strap-onilla joka päivä kostoksi vuoden ajan. Jos se rakastaa sua se antaa tehdä sen, jos ei niin JSS

Vierailija
22/26 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyyh nyyh, kyllä rakkaus voittaa! Miehen rakkaus lapsensa äitiä kohtaan on ollut suurta, kyllä tällaista suurta rakkautta kannattaa varjella! :D"

Öööh... no ehkä kaikkien ihmisten mielestä yhden yön pano ei ole niin järkyttävän vakava asia. Mutta se tietysti riippuu suhteesta. En oikein ymmärrä ivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kommentti, että et voi omistaa toista... taitaa kertoa kaiken. Olen pahoillani siskoseni. Niin samassa tilanteessa.

Vierailija
24/26 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee ratkaisevia päätöksiä pahimman tunnekuohun keskellä. Mies on puolustus päällä, siksi torjuntareaktio.

Niille jotka kehottaa "jätä se sika" - helppo ohje ellei tässä olisi lapsi mukana. Ei sellaisesta lähdetä noin vaan, vaikka kuinka olisi miehen vika, ei se lapsi sitä mieti.

Vierailija
25/26 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Ero ei kaikesta huolimatta ole
päällimmäisenä mielessä. En ole spontaanien tunnereaktioiden valtaan antautuvaa tyyppiä
ja yhden yön panoa enemmän satuttaisi pidempään jatkunut suhde toisen naisen kanssa. En voi painaa asiaa asiaa villaisella, mutta en myöskään mitenkään varmistaa sitä ettei mies toista temppuaan. Toisaalta en myöskään halua lähteä ruotimaan asiaa läheisteni kanssa.

Vierailija
26/26 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kuka nainen on? Onko sulla hänen yht.tietonsa? Selvitä yksityiskohdat ja pistä mies ahtaalle. Jos ei muuta, pyydä nainen teille ja selvitätte asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän