Poikaystävä katsoo missiohjelmaa
Istun itse vieressä. Onko itsetuntoni aivan pohjilla, kun nyt harmittaa?
Kommentit (24)
Luulin, että ne kiinnostavat vain naisia.
Mun miehen mielestä missit ja mallit on yleensäkkin rumia. Tai ei nyt rumia, mutta todella taviksia.
No mitä sitten? Ja kyllä on huonoitsetunto, jos tuosta otat nokkiisi.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:55"]Mun miehen mielestä missit ja mallit on yleensäkkin rumia. Tai ei nyt rumia, mutta todella taviksia.
[/quote]
Ja itse olet varmasti paljo paremman näköinen? Mun mielestä noi missit oli kauniita nuoria naisia.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:55"]Mun miehen mielestä missit ja mallit on yleensäkkin rumia. Tai ei nyt rumia, mutta todella taviksia.
[/quote]
Ja itse olet varmasti paljo paremman näköinen? Mun mielestä noi missit oli kauniita nuoria naisia.
[/quote]
Enhän mä sanonu että MUN mielestä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:55"]
Mun miehen mielestä missit ja mallit on yleensäkkin rumia. Tai ei nyt rumia, mutta todella taviksia.
[/quote]
Miehes on melkoinen perseennuolija.
Joko ne taas tulee? Eikö ne vasta jo ollu?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:55"]
[/quote]
[/quote]
Niin koska kaikkihan tykkää saman näkösistä kun esimerkiks sinä. Ja varmasti löytyis kauniimpiakin ehdokkaita.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:55"]Mun miehen mielestä missit ja mallit on yleensäkkin rumia. Tai ei nyt rumia, mutta todella taviksia.
[/quote]
[/quote]
Enhän mä sanonu että MUN mielestä.
[/quote]
Oho.
No musta ois kyllä tosi outoa jos mun mies haluais kattoa jotaki missiohjelmaa. Sano sille että sulla harmittaa että kattositte ennemmin vaikka jotain leffaa... nauraisin pihalle tommosen miehen joka jotain missiohjelmaa kattoo :D :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:55"]
[/quote]
[/quote]
Niin koska kaikkihan tykkää saman näkösistä kun esimerkiks sinä. Ja varmasti löytyis kauniimpiakin ehdokkaita.
[/quote]
Voisin kuvitella että joku Salma Hayek tyyppinen olis enemmänkin ton mieleen.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:00"]
Joko ne taas tulee? Eikö ne vasta jo ollu?
[/quote]
Eiku nehän oliki ne Miss Universum -kisat
No ei siinä mitään, mun mies menee JOKA HELVETIN vuosi kattoon iltiksen sivuilta aina ne: "Missit seksikkäissä alusasuissa"-kuvat... :D Luulee etten tiedä koska ei ymmärrä että nettiin jää sivuhistoria. Kattois nyt edes mun kanssa sitä ohjelmaa, mutta kun ei kiinnosta mukamas. Itse kyllä katon ihan avoimesti mutta hän mieluiten "salassa" vaikken mikään pirttihirmu olekaan?
19: katotko sä telkkarista ja mies kurkkii jossain olan takana vaivihkaa :D
Siitä se lähtee maailmankuva syvenemään..:)