Nimeksi Pinja, Aliisa vai Minttu?
Nuo kolme nimeä tytölle ovat jo pitkään pyörineet mielessä. Kaikki ovat kuitenkin yhtä kivoja, ja mikään ei ole noussut ykköseksi. Aliisassa epäilyttää ainoastaan se, että se on nykyään aika yleinen. En välttämättä haluaisi tytöllä olevan tulevaisuudessa viittä nimikaimaa päiväkodissa. Mikä on noista teidän mielestänne parhain? Vai ovatko kaikki tylsiä massanimiä?
Kommentit (25)
Aliisa, ihana nimi. Tätini toinen nimi on Aliise, minusta sekin on ihana. Se on varmaan suoraan Alicesta.
ei aliisa niin yleinen ole, Minttu on yleisempi. Minä anna ääneni Aliisalle (vaikka tykkään Alisasta enemmän :)) tai Pinjalle, molemmat ihan kivoja. Minttu mun mielestä kauhee nimi, ja sen kanssa kun menee ulkomaille nii tyypit nauraa kun on heidän mielestä niin outo nimi.
Saa kai niitä nimiä antaa muitakin kuin top 100?
Hih! Mulla tutut sisrukset, joilla kaksi noista nimistä etuniminä :)
Ehdottomasti Minttu! Raikas ja kiva. Pinja ja Aliisa/Alisa on liian yleisiä!
Pinja ninja pimppi
Minttu kinkku kinttu
Ehhkä Aliisa. Minttu on mkylläkin paras nimi.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:20"]Nuo kolme nimeä tytölle ovat jo pitkään pyörineet mielessä. Kaikki ovat kuitenkin yhtä kivoja, ja mikään ei ole noussut ykköseksi. Aliisassa epäilyttää ainoastaan se, että se on nykyään aika yleinen. En välttämättä haluaisi tytöllä olevan tulevaisuudessa viittä nimikaimaa päiväkodissa. Mikä on noista teidän mielestänne parhain? Vai ovatko kaikki tylsiä massanimiä?
[/quote]
Kivat koiralles.
Alisa yhdellä i:llä ❤