Milloin sait viimeksi orgasmin?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kesällä ihan huippuorkun
Joulukuussa en yhtään.
M50
Etkö pysty tekemään itse?
Pystyn tekemään mutta tykkään kiusata itseäni ja olla ärtyisä, vaimo kyllä tietää syyn.
Oikein huippuhyvän noin kuukausi sitten. Se tuli mun istuessa mieheni naamalla. Tänään runkkailin neljä orgasmia, olen työmatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Oikein huippuhyvän noin kuukausi sitten. Se tuli mun istuessa mieheni naamalla. Tänään runkkailin neljä orgasmia, olen työmatkalla.
Matkalla se on kivaa. Siinä on ihan oma tunnelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkalla se on kivaa. Siinä on ihan oma tunnelmansa.
Lisään vielä: otan usein lelut mukaan reissuun. Kun iso lapsi asui vielä kotona, niillä ei päässyt irrottelemaan muulla tavoin.
Olis kaunis näyttävä vaimo...
Ootan turhaan...
M50
On niin saatanan turhautunut olo, turhaan odottamiseen.
Varmaan jos runkkaisin niin sit pyydettäis käsitöille tunnin päästä!
M50
Sain viimeksi kunnon orgasmin miesystävän kanssa sunnuntaina aamupäivällä. Oih..
Vierailija kirjoitti:
On niin saatanan turhautunut olo, turhaan odottamiseen.
Varmaan jos runkkaisin niin sit pyydettäis käsitöille tunnin päästä!
M50
Mitä jos vetäisit pahimmat paineet pois?
Huomenna... vielä yksi tuskainen uneton yö.
M50
Äsken 2 kertaa. Kohta kuulemma lisää!
Aamulla klo 8 maissa, kun rakasteltiin vaimon kanssa. Edellisen kerran sain sunnuntaina aamulla ja sitä edellisen torstaina. Vaimo saa aina myös. Tänäänkin sai pitkän ja kuulemma tosi hyvän, kun kiihotin sopivasti ja pitkään niin, että pyysi tulemaan sisään . Se on sellaista 2-3 kertaa viikossa tahtia näin 60 + iässä meillä. Kummankin onneksi tekee suurinpiirtein yhtä usein mieli saada.
Kesällä ihan huippuorkun
Joulukuussa en yhtään.
M50