Uskotko perussuomalaisten
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:27"]En usko. Luulen, että Soinin ja Persujen vastuunpakoilu edellisissä hallitusneuvotteluissa kostautuu. Äänestäjien muisti ei ole sentään ihan niin lyhyt.
[/quote]
Mun silmissä taas on. Riippuu vähän siitä ketkä äänestää. Jos heidän kamppanjointinsa on herätellyt nukkuvia, joiden asenne on ennen ollut "mitä vitun väliä", mutta nyt saa selkokielellä lupauksia halvemmista autoista ja ulkomaalaisten karkoituksista (siis muiden kun oman thai-/venäläisvaimon) ja homoliittojen purkamisesta yhdessä kristillisten kanssa voi aika moni juntti herätä äänestämään. Heillä taas ei ole riittävää politiikantuntemista välittää persujen aikaisemmista tolvailuista.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:27"]
En usko. Luulen, että Soinin ja Persujen vastuunpakoilu edellisissä hallitusneuvotteluissa kostautuu. Äänestäjien muisti ei ole sentään ihan niin lyhyt.
[/quote]
Päinvastoin. Esimerkiksi minä äänestin Persuja juurikin sen takia, etteivät kääntäneet takkia toisin kuin demarit. He pitivät kiinni omasta kannastaan ja periaatteistaan. Jos olisivat antaneet viime hallitusneuvoitteluissa myöten niin tänä vuonna persut olisivat jääneet ilman minun ääntäni.
Ainakin puskagallupien mukaan jytky-II on oikeastaan todennäköinen.
Tällä kertaa vielä. Mutta persujen äänestäjät tulee kyllä niin pettyyn (taas), että kannatus tulee vaan laskemaan tulevaisuudessa. Persut vois kyllä menestyäkkin, mut ei siellä kukaan mitään tee.