Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kivaa/pöljää teit viimeksi ilahduttaaksesi kumppaniasi?

Vierailija
12.04.2015 |

Itse leivon piirakkaa tällä hetkellä. :) Tuo kävi keittiössä ihmettelemässä ja taisi olla mielissään. Eilen leikkasin pikaisesti munakennosta naamarin ja kurkkasin kulman takaa. Tuo taitaa pitää mua aika pöljänä, mutta ei se haittaa. Se on aina niin vakava, että pitää yrittää. Joskus heitän sitä kissalla, kun se röhnöttää sohvalla. :D

Mites teillä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:35"]

Harrastimme taannoin seksiä lähetyssaarnaaja -asennossa. Kun olimme molemmat saaneet, ponnistin pitkän, naukuvan pierun. Nykyisin mies arvaa jo seksin aikaisesta hihityksestäni (yritän pidätellä, mutta kyllä hytkymisen huomaa) että kohta kajahtaa. Yleensä siinä vaiheessa pyrkii jyystämään homman loppuun pikapikaa ja pomppaa saman tien pois päältäni.

Joku pitää trollina, mutta totta koko juttu, enkä aikoihin ole nauranut niin paljon kuin näitä asioita työstäessäni =D

[/quote]

Mua rupesi naurattamaan ihan järjettömästi. XD Mä voin hyvin kuvitella. Mä en varmaan ikinä pääse tästä mielikuvasta eroon enää. XD

ap

Vierailija
22/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jokunen vuosi kun ostin yllätykseksi minulle ja miehelleni liput nightwishin keikalle helsinkiin. Olin varannut hotellin ja sanoin miehelleni, että jos tehtäis miniloma helsinkiin ja mies oli innoissaan.

Päästiin hotellille, korkattiin skumppa ja mietittiin mitäs tehtäis illemmalla. Ojensin miehelle kuoren ja kysyin kiinnostaisko keikka. Meni hetki miehen tajuta että liput oli oikeasti hänen lempibändinsä sen iltaiselle keikalle. Voi sitä iloa ja riemua mikä siitä seurasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:44"]

Harrastimme taannoin seksiä lähetyssaarnaaja -asennossa. Kun olimme molemmat saaneet, ponnistin pitkän, naukuvan pierun. Nykyisin mies arvaa jo seksin aikaisesta hihityksestäni (yritän pidätellä, mutta kyllä hytkymisen huomaa) että kohta kajahtaa. Yleensä siinä vaiheessa pyrkii jyystämään homman loppuun pikapikaa ja pomppaa saman tien pois päältäni.

Joku pitää trollina, mutta totta koko juttu, enkä aikoihin ole nauranut niin paljon kuin näitä asioita työstäessäni =D

[/quote]

Mua rupesi naurattamaan ihan järjettömästi. XD Mä voin hyvin kuvitella. Mä en varmaan ikinä pääse tästä mielikuvasta eroon enää. XD

ap

[/quote]

Trust me, ei pääse mun mieskään ja nyt hän on kuulemma ihan varma, ettei toista mun kaltaista ole  =D

Aim söy jyniik =D

Vierailija
24/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:41"]

Ite heittelen päivittäin tolla meidän 40kg painavalla koiralla

[/quote]

Viskaatko olan yli vai jonkinlaisella heiluriliikkeellä? Vai onko sulla joku katapultti tuota varten? :D

ap

Vierailija
25/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömmin kainaloon aamulla pussailemaan, ja selitin vintiöiden kesämies tyyliin: "sit mä pussasin sen pöpiks ja sit mä keitin sille kahvii".

Joo, olen dorka.

Vierailija
26/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:49"]

Tästä on jokunen vuosi kun ostin yllätykseksi minulle ja miehelleni liput nightwishin keikalle helsinkiin. Olin varannut hotellin ja sanoin miehelleni, että jos tehtäis miniloma helsinkiin ja mies oli innoissaan.

Päästiin hotellille, korkattiin skumppa ja mietittiin mitäs tehtäis illemmalla. Ojensin miehelle kuoren ja kysyin kiinnostaisko keikka. Meni hetki miehen tajuta että liput oli oikeasti hänen lempibändinsä sen iltaiselle keikalle. Voi sitä iloa ja riemua mikä siitä seurasi.

[/quote]

Sun mies kuuntelee hirveää paskaa. No ajatus on tärkein.

Vierailija
27/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:44"]

[/quote]

ap

[/quote]

Trust me, ei pääse mun mieskään ja nyt hän on kuulemma ihan varma, ettei toista mun kaltaista ole  =D

Aim söy jyniik =D

[/quote]

Juu aar priti jyniik in mai öpiniön tuu. :D

No ainakaan ei ole liian vakavaa teillä tuokaan touhu. :D

ap

Vierailija
28/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:35"]Harrastimme taannoin seksiä lähetyssaarnaaja -asennossa. Kun olimme molemmat saaneet, ponnistin pitkän, naukuvan pierun. Nykyisin mies arvaa jo seksin aikaisesta hihityksestäni (yritän pidätellä, mutta kyllä hytkymisen huomaa) että kohta kajahtaa. Yleensä siinä vaiheessa pyrkii jyystämään homman loppuun pikapikaa ja pomppaa saman tien pois päältäni.

[/quote]

Voi jestas :D

Vierailija
29/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia hassuttelijoita löytyy? Mies21

Vierailija
30/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:02"]

[/quote]

En tiedä. Mustakin voisi olla kiva, jos kaverina olisi vaikka joku samanlainen hullu, mutta ei ole vielä kauheasti tullut vastaan.

ap

Vierailija
31/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:02"]

[/quote]

En tiedä. Mustakin voisi olla kiva, jos kaverina olisi vaikka joku samanlainen hullu, mutta ei ole vielä kauheasti tullut vastaan.

ap
[/quote]

Kyllä. Elämässä täytyy olla huumoria. Mies21

Vierailija
32/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:02"] Mistä tuollaisia hassuttelijoita löytyy? Mies21 [/quote]   En tiedä. Mustakin voisi olla kiva, jos kaverina olisi vaikka joku samanlainen hullu, mutta ei ole vielä kauheasti tullut vastaan.   ap [/quote] Kyllä. Elämässä täytyy olla huumoria. Mies21

[/quote]

Olisi ikävä katua vanhana sitten sitä, että otti kaiken liian vakavasti, eikä nauranut tarpeeksi. Harva asia kuitenkaan loppujen lopuksi on niin kuolemanvakava. Mullakin on ollut aika vaikea elämä, mutta ei mikään nyt ainakaan mököttämällä helpommaksi muutu.

ap

Vierailija
33/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:02"] Mistä tuollaisia hassuttelijoita löytyy? Mies21 [/quote]   En tiedä. Mustakin voisi olla kiva, jos kaverina olisi vaikka joku samanlainen hullu, mutta ei ole vielä kauheasti tullut vastaan.   ap [/quote] Kyllä. Elämässä täytyy olla huumoria. Mies21

[/quote]

Olisi ikävä katua vanhana sitten sitä, että otti kaiken liian vakavasti, eikä nauranut tarpeeksi. Harva asia kuitenkaan loppujen lopuksi on niin kuolemanvakava. Mullakin on ollut aika vaikea elämä, mutta ei mikään nyt ainakaan mököttämällä helpommaksi muutu.

ap
[/quote]

Asiaa puhut :) mies21

Vierailija
34/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:15"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:02"] Mistä tuollaisia hassuttelijoita löytyy? Mies21 [/quote]   En tiedä. Mustakin voisi olla kiva, jos kaverina olisi vaikka joku samanlainen hullu, mutta ei ole vielä kauheasti tullut vastaan.   ap [/quote] Kyllä. Elämässä täytyy olla huumoria. Mies21 [/quote]   Olisi ikävä katua vanhana sitten sitä, että otti kaiken liian vakavasti, eikä nauranut tarpeeksi. Harva asia kuitenkaan loppujen lopuksi on niin kuolemanvakava. Mullakin on ollut aika vaikea elämä, mutta ei mikään nyt ainakaan mököttämällä helpommaksi muutu.   ap [/quote] Asiaa puhut :) mies21

[/quote]

Huumori voi oikeasti pelastaa aika monesta. Mietin justiinsa, että meillä taitaa olla tätä suvussa. Kun tapaan mummoni, niin kissat lentelee. :D Mä ihailen aika paljon justiinsa tuota mummoani. Sillä on välillä aika kivuliaita vaivoja, mutta silti se vaan nauraa ja keksii kaikkea outoa.

ap

Vierailija
35/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:15"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:02"] Mistä tuollaisia hassuttelijoita löytyy? Mies21 [/quote]   En tiedä. Mustakin voisi olla kiva, jos kaverina olisi vaikka joku samanlainen hullu, mutta ei ole vielä kauheasti tullut vastaan.   ap [/quote] Kyllä. Elämässä täytyy olla huumoria. Mies21 [/quote]   Olisi ikävä katua vanhana sitten sitä, että otti kaiken liian vakavasti, eikä nauranut tarpeeksi. Harva asia kuitenkaan loppujen lopuksi on niin kuolemanvakava. Mullakin on ollut aika vaikea elämä, mutta ei mikään nyt ainakaan mököttämällä helpommaksi muutu.   ap [/quote] Asiaa puhut :) mies21

[/quote]

Huumori voi oikeasti pelastaa aika monesta. Mietin justiinsa, että meillä taitaa olla tätä suvussa. Kun tapaan mummoni, niin kissat lentelee. :D Mä ihailen aika paljon justiinsa tuota mummoani. Sillä on välillä aika kivuliaita vaivoja, mutta silti se vaan nauraa ja keksii kaikkea outoa.

ap
[/quote]

On ne vanhukset kyllä mukavia :) Aina jaksavat huumoria vääntää, vaikka ovat jo vanhoja ja väsyneitä. Mies21

Vierailija
36/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin on mies ilahtunut tuosta lähetyssaarnaaja -naukupierusta. Eikös tässä pitäny ilahduttaa/pöljäillä, eikä harrastaa sadismia?

Vierailija
37/37 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:19"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:15"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:02"] Mistä tuollaisia hassuttelijoita löytyy? Mies21 [/quote]   En tiedä. Mustakin voisi olla kiva, jos kaverina olisi vaikka joku samanlainen hullu, mutta ei ole vielä kauheasti tullut vastaan.   ap [/quote] Kyllä. Elämässä täytyy olla huumoria. Mies21 [/quote]   Olisi ikävä katua vanhana sitten sitä, että otti kaiken liian vakavasti, eikä nauranut tarpeeksi. Harva asia kuitenkaan loppujen lopuksi on niin kuolemanvakava. Mullakin on ollut aika vaikea elämä, mutta ei mikään nyt ainakaan mököttämällä helpommaksi muutu.   ap [/quote] Asiaa puhut :) mies21 [/quote]   Huumori voi oikeasti pelastaa aika monesta. Mietin justiinsa, että meillä taitaa olla tätä suvussa. Kun tapaan mummoni, niin kissat lentelee. :D Mä ihailen aika paljon justiinsa tuota mummoani. Sillä on välillä aika kivuliaita vaivoja, mutta silti se vaan nauraa ja keksii kaikkea outoa.   ap [/quote] On ne vanhukset kyllä mukavia :) Aina jaksavat huumoria vääntää, vaikka ovat jo vanhoja ja väsyneitä. Mies21

[/quote]

Kyllä. :) Kaikki nyt ei tietenkään, mutta ne on mahtavia, jotka jaksaa. Toivottavasti itse jaksaisi. :)

ap