Mitä kivaa/pöljää teit viimeksi ilahduttaaksesi kumppaniasi?
Itse leivon piirakkaa tällä hetkellä. :) Tuo kävi keittiössä ihmettelemässä ja taisi olla mielissään. Eilen leikkasin pikaisesti munakennosta naamarin ja kurkkasin kulman takaa. Tuo taitaa pitää mua aika pöljänä, mutta ei se haittaa. Se on aina niin vakava, että pitää yrittää. Joskus heitän sitä kissalla, kun se röhnöttää sohvalla. :D
Mites teillä?
Kommentit (37)
Naisystäväni osti mulle apinan lemmikiksi. Eilen se kusi sänkyyn ja se oli hervottoman hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:15"]
Meillä pöljäillään koko ajan... Viimeisin oli noin puoli tuntia sitten kun esitin 'hienon' balettiesityksen ennen suihkuun menoa.
[/quote]
Ihana. :) Ilman pöljäilyä elämä tuntuisi mauttomalta.
Mä tuossa pari päivää sitten hain hiljaa tuolin ja kurkkasin olohuoneeseen kulman takaa sieltä korkealta niin, että vain pää näkyy. Odotin siinä hiljaa, että se huomaa. Se säikähti ensin, mutta sitten nauratti. :D
ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:19"]
Naisystäväni osti mulle apinan lemmikiksi. Eilen se kusi sänkyyn ja se oli hervottoman hauskaa.
[/quote]
Onneksi ei ollut gorilla.
ap
Pesin auton omin pikkukätösin :D en tee sitä itse usein, siksi mies oli positiivisesti yllättynyt. Imuroin sisätilan ja pyyhin pinnat myös. Työni jälki ei ollut ihan priimaa, mutta uskon että mies on silti tyytyväinen kun yritin :P
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:29"]
Pesin auton omin pikkukätösin :D en tee sitä itse usein, siksi mies oli positiivisesti yllättynyt. Imuroin sisätilan ja pyyhin pinnat myös. Työni jälki ei ollut ihan priimaa, mutta uskon että mies on silti tyytyväinen kun yritin :P
[/quote]
No varmaan tuli aika puhdasta sentään. :D
ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:33"]
Heität kissalla????
[/quote]
Tekee varmaan gutaa kun kynnet uppoo ihoon.
Harrastimme taannoin seksiä lähetyssaarnaaja -asennossa. Kun olimme molemmat saaneet, ponnistin pitkän, naukuvan pierun. Nykyisin mies arvaa jo seksin aikaisesta hihityksestäni (yritän pidätellä, mutta kyllä hytkymisen huomaa) että kohta kajahtaa. Yleensä siinä vaiheessa pyrkii jyystämään homman loppuun pikapikaa ja pomppaa saman tien pois päältäni.
Joku pitää trollina, mutta totta koko juttu, enkä aikoihin ole nauranut niin paljon kuin näitä asioita työstäessäni =D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:35"]
Heität kissalla????
[/quote]
aapeen juttu on kulunut. Mä heitän lapsella.
Tekee varmaan gutaa kun kynnet uppoo ihoon.
[/quote]
Se etsi silmälaseja sängyn alta ja minä esitin nukkuvaa. Kun se nousi, niin olin sängyn reunalla sakset-auki-leveästi -asennossa.
Mies on kipeänä ja vein hänelle arkisen särkylääketabletin pienen pienessä koristearkussa, hopeatarjottimen päällä. Molempia huvitti.
Meillä tehdään kivoja ja pöljiä hassuja juttuja ihan yhtenään ja päivittäin. Minuakin on "heitetty" kissalla.
Vaihdoin sen puhelimeen salaa taustakuvaksi matin ja tepon.
Joo, heitän kissalla. Se on varmaan yksi maailman kesyimmistä ja rennoimmista kissoista. Ei se varmaan edes osaa käyttää kynsiä. Se on kyllä vähän painava, että koitan tähdätä aina oikeastaan viereen, ei mihinkään mahan päälle tai muuta. :D Erityisen hauskaa kissalla viskaaminen on, jos olen vielä pukenut kissalle jotain outoa. Se antaa nimittäin laittaa vaatteetkin päälle. :D
ap
Ite heittelen päivittäin tolla meidän 40kg painavalla koiralla
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:35"]
Mitä vittua nyt taas ap?
[/quote]
:D
ap
Kirjoitin rakkauskirjeen.
[/quote]
Aww. :) Harva kirjoittaa enää kirjeitä käsin. Toivottavasti osasi arvostaa. :)
ap
Meillä pöljäillään koko ajan... Viimeisin oli noin puoli tuntia sitten kun esitin 'hienon' balettiesityksen ennen suihkuun menoa.