Ketä äänestän? Ehtoni on alla
• vastustaa homoliittoja
• mielellään nainen
• enemmän oikealla kuin vasemmalla
• kannustaa yrittäjyyteen
• about 30-45 v
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:52"]Helsinki
Mieluiten kokoomus
terv. Ap
[/quote]
Kokoomus ajaa meidät tuhoon.
Mietipä Suomen tilannetta nyt.
Entä löytyykö minullle ehdokasta? -homoavioliitot periaatteessa ok mutta adoptio-oikeutta vastustan (käytännössä vastustan siis avioliittojakin?) -turkistarhaus tulee kieltää -kotihoidontuki ja subjektiivinen päivähoito säilytettävä sellaisenaan -perintövero poistettava / madallettava huomattavasti -ei ydinvoimalle
Vaalipiiri: Varsinais-Suomi
Vaalipiiri? Mikä/mitkä puolueet kelpaa?
Helsinki
Mieluiten kokoomus
terv. Ap
Älä äänestä ketään. Ei ole suuri vahinko jos sinä jätät äänestämättä :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:53"]Älä äänestä ketään. Ei ole suuri vahinko jos sinä jätät äänestämättä :)
[/quote] samaa mieltä.
5, tietenkin äänestän. Olen aina äänestänyt. Toivottavasti sinäkin.
Ap, miksi vastustat homoliittoja?
Minulla on kolme tytärtä, heistä kaksi jo naimisissa. Kolmaskin toivoo voivansa mennä rakastettunsa kanssa naimisiin. Niin toivon minäkin, hänen pitkäaikainen tyttöystävänsä on ihana ihminen ja minulle jo yhtä rakas kuin tyttärenikin.
Kuinka sinulta olisi pois se, että minä saisin juhlia myös kolmannen tyttäreni häitä?
No jos ei älli riitä löytämään itse ehdokasta, niin voi voi. Sitten äänestä vaikka Aku Ankkaa minun puolestani.
9 tyttäresi voi ihan vapaasti rekisteröidä parisuhteensa, mutta avioliitto on miehen ja naisen liitto. Terv. Ap
Mitä ap ajattelet hyötyväsi äänestämällä ehdokasta, joka vastustaa homoliittoja? Saahan niitä toki vastustaa vaikka maailman tappiin, mutta edellinen eduskunta kuitenkin teki jo asiasta päätöksen. Se juna siis meni jo ja saapuu pian seuraavalle asemalle.
Raija vahasalo ja Paula risikko ainakin vastustavat homoliittoja näköjään.
Ihanko oikeasti homojen naimisiin menon estäminen on sulle tärkeintä äänestettäessä? Miten ois talous, työllisyys, koulutus, terveydenhoito, ulkopolitiikka...
Uppista! Kiinnostaa täälläkin!