Miten suhtaudut rasismiin?
Siis olin busissa ja sinne nousi noi 15-17 vuotias somalialainen tyttö. Ihan kauniit kasvon piirteet ja ei ollut niin iso huivi niinku yleensä. Siellä oli myös 20-50 ihan suomalaisia ja jotkut miehet alkoi huutaa nuorelle tytölle miten hänen pitäisi muuttaa pois ja että hänen täytyy puhdistaa kasvot kloorilla tyttö lähti bussista suuttuneena ja jätti rahat kuskille.
Kommentit (51)
Kuullostaa joko hyysärin tai muslimin tekaistulta sadulta.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:25"] [quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:20"]Minulla tuli yöelämässä vastaan muslimimies, joka kertoi tämänkaltaisia tarinoita. Halasi vielä minua, kun en tuominnut häntä ihonvärin takia ja kuuntelin häntä. On niitä mukavia somaleitakin. Mies21 [/quote] jokaisesta kansasta löytyy kusipäitä sekä ihania ihmisiä [/quote] Näin se on. Välillä häpeän joidenkin suomalaisten käytöstä ulkomaalaisia kohtaan. Mies21 [/quote] Häpeätkö myös Tapanilan raiskatun suhtautumista ulkomaalaisia raiskaajiaan kohtaan? [/quote]sanoin aikaisemppin että jokaisesta kansasta löytyy tommosia kusipäitä
[/quote]
Miksi somaleista löytyy niitä niin paljon?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:24"]Minä kuulin että Tapanilassa somalijengi joukkoraiskasi suomalaisen tytön ja haukkuivat häntä rasistisesti suomihuoraksi.
[/quote]
Suhtaudun kielteisesti kaikenlaiseen rasismiin ja muuhun eriarvoistamiseen ja syrjintään.
Mutta kyllä täysjärkinen ymmärtää, että joku satunnainen musliminainen ansaitsee tulla kiusatuksi muiden suorittaman joukkoraiskauksen takia aivan yhtä paljon kun satunnainen kantasuomalainen 35v mies ansaitsee tulla hakatuksi kun ikäisensä ja maalaisensa mies tuomitaan lasten hyväksikäytöstä.
[/quote]ketää ei saa kiusata tai hakata
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:20"]Minulla tuli yöelämässä vastaan muslimimies, joka kertoi tämänkaltaisia tarinoita. Halasi vielä minua, kun en tuominnut häntä ihonvärin takia ja kuuntelin häntä. On niitä mukavia somaleitakin. Mies21 [/quote] jokaisesta kansasta löytyy kusipäitä sekä ihania ihmisiä [/quote] Näin se on. Välillä häpeän joidenkin suomalaisten käytöstä ulkomaalaisia kohtaan. Mies21
[/quote]
Häpeätkö myös Tapanilan raiskatun suhtautumista ulkomaalaisia raiskaajiaan kohtaan?
[/quote]
En häpeä. Saavat ansionsa mukaan. Mutta aika säälittävää huudella noin nuorelle tytölle melkein täydessä bussissa ja nolata pahimmalla mahdollisella tavalla. Mies21
Dubaissa ollessani kun näin paikallisten räkivän paikallisessa mäkissä filippiiniläissiivojan päälle niin pahaa teki. Muslimit ovat maailman suvaitsemattominta porukkaa enkä voi sietää. Onneksi Suomessa ei ole orjia ja rasisteja ellei nyt muutamia antisemitistisiä ja raiskaavia musuja lasketa. Rasistien lennättäminen maahamme pitäisi lopettaa. Keniakin ulostaa rasistiset sompanssit maasta.
Tuota koko rasismi käsitettä voi mielestäni katsoa aika minelta kannalta. Tuskin kukaan kuitenkaan haluaa rikollisia yms. ehdoin tahdoin maahansa? Onhan eläimilläkin reviirit, jos eläin menettää reviirinsä jollekkin toiselle on se yleensä tuhoon tuomittu.
Tosi asiahan on myös syntyvyys, toiset häviää, toiset selviää, kilpailusta seuraa liikakansoitusta? Aika paradoksaalista kaiken kaikkiaan.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:29"]Kuullostaa joko hyysärin tai muslimin tekaistulta sadulta.
[/quote] olen 26-vuotias suomalainen
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:24"]Minä kuulin että Tapanilassa somalijengi joukkoraiskasi suomalaisen tytön ja haukkuivat häntä rasistisesti suomihuoraksi.
[/quote]
Suhtaudun kielteisesti kaikenlaiseen rasismiin ja muuhun eriarvoistamiseen ja syrjintään.
Mutta kyllä täysjärkinen ymmärtää, että joku satunnainen musliminainen ansaitsee tulla kiusatuksi muiden suorittaman joukkoraiskauksen takia aivan yhtä paljon kun satunnainen kantasuomalainen 35v mies ansaitsee tulla hakatuksi kun ikäisensä ja maalaisensa mies tuomitaan lasten hyväksikäytöstä.
[/quote]
Kysymys ei ollut tuosta vaan siitä että sitä rasismia on myös valkoisia suomalaisia kohtaan, ja se on jopa ymmärrettävä joidenkin mielestä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:31"]Dubaissa ollessani kun näin paikallisten räkivän paikallisessa mäkissä filippiiniläissiivojan päälle niin pahaa teki. Muslimit ovat maailman suvaitsemattominta porukkaa enkä voi sietää. Onneksi Suomessa ei ole orjia ja rasisteja ellei nyt muutamia antisemitistisiä ja raiskaavia musuja lasketa. Rasistien lennättäminen maahamme pitäisi lopettaa. Keniakin ulostaa rasistiset sompanssit maasta.
[/quote] sompassit? En ole ikinä kuulutkaan
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:29"]Kuullostaa joko hyysärin tai muslimin tekaistulta sadulta.
[/quote] olen 26-vuotias suomalainen
[/quote]
Eli hyysäri.
Rasismi on ihan ok jos se kohdistuu teihin valkoisiin, me tiedetään ettei te voi sanoa vastaan tai sanotaan heti että rasisti olet! Ei teilla ole oikeus haukkua me. Me saada koska olla vähempistö
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:29"]Kuullostaa joko hyysärin tai muslimin tekaistulta sadulta. [/quote] olen 26-vuotias suomalainen
[/quote]
Tämäkö lause saa satusi muuttumaan todeksi?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:16"]
Siis olin busissa ja sinne nousi noi 15-17 vuotias somalialainen tyttö. Ihan kauniit kasvon piirteet ja ei ollut niin iso huivi niinku yleensä. Siellä oli myös 20-50 ihan suomalaisia ja jotkut miehet alkoi huutaa nuorelle tytölle miten hänen pitäisi muuttaa pois ja että hänen täytyy puhdistaa kasvot kloorilla tyttö lähti bussista suuttuneena ja jätti rahat kuskille.
[/quote]
Oikeassahan ne miehet olivat.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:31"]Dubaissa ollessani kun näin paikallisten räkivän paikallisessa mäkissä filippiiniläissiivojan päälle niin pahaa teki. Muslimit ovat maailman suvaitsemattominta porukkaa enkä voi sietää. Onneksi Suomessa ei ole orjia ja rasisteja ellei nyt muutamia antisemitistisiä ja raiskaavia musuja lasketa. Rasistien lennättäminen maahamme pitäisi lopettaa. Keniakin ulostaa rasistiset sompanssit maasta. [/quote] sompassit? En ole ikinä kuulutkaan
[/quote]
No nyt kuulit.
Kenya has given the United Nations three months to remove a camp housing more than half a million Somali refugees, as part of a get-tough response to the killing of 148 people by Somali gunmen at a Kenyan university.
http://www.reuters.com/article/2015/04/11/us-kenya-attacks-idUSKBN0N20DQ20150411
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:31"]Dubaissa ollessani kun näin paikallisten räkivän paikallisessa mäkissä filippiiniläissiivojan päälle niin pahaa teki. Muslimit ovat maailman suvaitsemattominta porukkaa enkä voi sietää. Onneksi Suomessa ei ole orjia ja rasisteja ellei nyt muutamia antisemitistisiä ja raiskaavia musuja lasketa. Rasistien lennättäminen maahamme pitäisi lopettaa. Keniakin ulostaa rasistiset sompanssit maasta. [/quote] sompassit? En ole ikinä kuulutkaan
[/quote]
Sompassit eli somalit http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0N20DQ20150411?irpc=932
Ovat aika ikävää sakkia vaikka ei kaikki. Eivät sovi länsimaihin ja naapurimaatkin pitää paskadakkina
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:33"]Rasismi on ihan ok jos se kohdistuu teihin valkoisiin, me tiedetään ettei te voi sanoa vastaan tai sanotaan heti että rasisti olet! Ei teilla ole oikeus haukkua me. Me saada koska olla vähempistö
[/quote] en usko että joku mamu kirjoittais tota
Epäilen todella tuon aloittajan tarinan aitoutta. En ole koskaan nähnyt tai kuullut mitään vastaavaa tapahtuneen Suomessa. Ja tunnen todella paljon maahanmuuttajia. Kaikki vain kehuu kovasti suomalaisia ystävällisiksi jne. Taitaa olla vaalipaniikki kun pitää tällaisia satuja keksiä.
Rasismi on ihan ok jos se kohdistuu teihin valkoisiin, me tiedetään ettei te voi sanoa vastaan tai sanotaan heti että rasisti olet! Ei teilla ole oikeus haukkua me. Me saada koska olla vähempistö
[/quote]
Rasismi kohdistuu vähemmistöön. Suomalaisia 5,5 miljoonaa, mustalaisisa 20 miljoonaa euroopassa. Somaleita 10,5 miljoonaa. Persut on oikeassa.
En usko että tarina pitää paikkaansa. Asun Itä-Helsingissä enkä ole koskaan nähnyt rasistista huutelua. Nuorten kauniiden naisten ahdistelu on sen sijaan yleistä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:20"]Minulla tuli yöelämässä vastaan muslimimies, joka kertoi tämänkaltaisia tarinoita. Halasi vielä minua, kun en tuominnut häntä ihonvärin takia ja kuuntelin häntä. On niitä mukavia somaleitakin. Mies21 [/quote] jokaisesta kansasta löytyy kusipäitä sekä ihania ihmisiä [/quote] Näin se on. Välillä häpeän joidenkin suomalaisten käytöstä ulkomaalaisia kohtaan. Mies21
[/quote]
Häpeätkö myös Tapanilan raiskatun suhtautumista ulkomaalaisia raiskaajiaan kohtaan?
[/quote]sanoin aikaisemppin että jokaisesta kansasta löytyy tommosia kusipäitä