Onko kukaan ollut todistamassa lapsivesien menoa julkisilla paikoilla?
Tahtoisin kuulla tarinoita eri tilanteista joissa on saanut olla todistamassa vesien menoa. Olitko itse vesien pudottaja, sivustaseuraaja vai jopa henkilökuntaa joka on päässyt siivoamaan vedet lattialta? :D
Kommentit (11)
Kyllä mulla sairaalan ovella lorisi, mutta ei siinä kukaan ollut katsomassa :) Oli lorissut myös autoon melkoisesti...
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:17"]
Minä lorautin sairaalan pihassa lapsivedet.
[/quote]
Pihassa sentään vain :)
Kesällä oltiin ottamassa aurinkoa miehen kanssa rannalla, kun alkoi lorisemaan lapsivedet. Oli siellä muitakin ihmisiä, en tiedä huomasivatko :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:21"]Mulla meni vedet kaupan kassalla. Kassaneiti oli ihan paniikissa. :D
[/quote]
Ja ihan normaalisti pakkasimme ostokset ja lähdimme kodin kautta sairaalaan. Nolona kyllä pyytelin anteeksi koko ajan, samalla kun yritin keskittyä hengittelemään huohotukseltani. :D
Sairaalan odotusaulassa omat kun nousin ylös penkiltä. Täytyy sanoa, että ei kyllä jäänyt mieleen oliko siinä aulassa muitakin, ehkä?
kaveri valutti tuoppiin ja juotti mulle!! oksettaa vielöäki ku oltii baaris ja se huijas ku olin kännis! hyi vittu se maku !
up! Kassatarina paras. Raukka kassaneiti