Valio hörppy!!!!!
Kommentit (45)
Aattelin ostaa joskus kokeeksi kun näin kaupassa. Sitten näin mainoksen ja ihan kiusallanikaan en osta.
Vadelmahörppy oli tosi pahaa, ei voinut juoda
Mä tykkäsin, parista mausta ainakin. Ja sokerittomia olivat ainakin ne mitä maistoin (ovatko kaikki?) mieluummin lapsille ostaisin tuota kuin limsaa... :)
Olis kiva jos olis makeutettu jollain muulla kun aspartaamilla..
Kaikki eivät olleet sokerittomia. Vadelma oli kammottavaa, ajattelin, että josko tästä taisi limsalle korvikkeen, mutta ei. Hyi. Ihan järkyttävän makuista oli.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:15"]
Kaikki eivät olleet sokerittomia. Vadelma oli kammottavaa, ajattelin, että josko tästä taisi limsalle korvikkeen, mutta ei. Hyi. Ihan järkyttävän makuista oli.
[/quote]
Eikä todellakaan maistunut väljähtäneeltä limsalta vaan tiskivedeltä (en ole maistanut tiskivettä, mutta sellainen mielikuva tuosta kyllä tuli).
Onko ne kaikki sokerittomia? Itse olen yliherkkä sekä aspartaamille että maltitolille, eli pitänee skipata kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:06"]Se vadelmahörppy oli hirveää!
[/quote]
Vadelma todellakin on pahaa. Musta omena oli minun mielestä oikeastaan jopa ok, hyvää, mutta se onkin sokerillinen. Muutenkin halppisjuomissa kannattaa valita se sokerillinen, koska niissä sokerittomissa käytetään halvinta makeutusainetta ja sen huomaa.
Mun mielestä päärynä on hyvää ja musta omena ihan ok.
Mansikka on hauska, siinä ei ole ollenkaan jälkimakua. Kun sitä juo se haihtuu se maku suusta ja sen voi oikein tuntea. Yleensä juomista jää jälkimaku tässä on kuin ei edes olisi juonut koko mehua. Ärsyttävää, mutta hauskaa samaa aikaa :D
Tästä Hörpystä tulee samanlainen floppi kuin siitä Yufu, Ouzo vai mikä lie piimä-mehu-juomasta. En varmana osta mitään jonka tölkissä on sininen mansikka, yök!
Olisin ostanut sitä vadelmahörppyä, mutta hyllylle jäi, kun oli sokeriton. Ja ne sokeriset vaihtoehdot eivät inspiroineet ollenkaan, tai siis ne olu tuotteita jotka haluan joko kunnolla hiilihapotettuna, tai sitten mehuna. Mutta esimerkiksi muumi vadelmalimppari on liian hapokasta, toi olis ollu kiva vaihtoehto ilman aspartaamia.
Se päärynä maistuu smurffilimulta, nam!
Eiköhän noissa oo kohderyhmänä hieman muut kuin keski-ikäiset mammat. Ne on jo hintansa takia koululaisille suunnattu. Nyt ne voi ostaa happojuomaa halvalla.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:09"]
Eiköhän noissa oo kohderyhmänä hieman muut kuin keski-ikäiset mammat. Ne on jo hintansa takia koululaisille suunnattu. Nyt ne voi ostaa happojuomaa halvalla.
[/quote]
Siksi vähän harmittaakin, että lapsille myydään jotain keinotekoisesti makeutettua kökköä :( Ja toivottavasti Valiolle maistuu meidän vanhempien lastenkin rahat, olisin mielelläni testannut sitä vadelmahörppyä sokeroituna versiona :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:01"]Tulee mieleen aina se Stigin "otetaan ryyppy, hörppy...!".
[/quote]
Huikka. Mut lähellä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:17"]Mitä muuten siinä mainoksessa sanotaan
[/quote]
Jotain "Blääblääblääblää elämä kuivaa, mehu märkää, ota HÖRPPY!"
Ne naamahedelmät on pelottavia :(
Valio on kyllä nyt polkassu noissa mehuissa ihan askaan...... Hyi vitun mehuja =D vanha perinteinen appelsiini on paran kaupan kylmälaatikosta vaan........
Laitta nimeksi valitut ja valittajan Yrjö....... =D hörppää paskaa sanon mä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:00"]
Ärsyttävä mainos mutta loistava tuote! Maistuu tosiaan väljähtäneeltä limulta. Eipähän enää tarvitse ravistella Spritesta ylimääräisiä hiilihappoja kun voi vaan ostaa sitruuna Hörppyä!
[/quote]
Mä kans tykkäsin just tuon takia. Oikea limu on mulle liian hapokasta. Hörpyssä on just sopivasti, happo maistuu mutta se ei pistä röyhtäyttämään ja sitä pystyy juoda ilman ongelmia.