Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2

Vierailija
27.12.2021 |

Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉

Kommentit (3826)

Vierailija
321/3826 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Francesco vaikutti aidosti innostuneelta kirjeistään ja hänellehän olivatkin kirjoittaneet ikäisensä eli nuoret naiset. Asgeir vaikutti kuvan perusteella kiinnostuvan yhdestä naisesta, mutta videon jälkeen se vähän lopahti. Sinai vaikutti pettyneeltä. Ann on ihana ja toivottavasti hänelle löytyisi yhtä ihana mies.

Jos joku jättää leikin kesken, niin veikkaan, että se on Asgeir tai Sinai. Kumpikaan ei vaikuta siltä, että viitsisi vetää kovin pitkään roolia, jos tarjonta ei aidosti kiinnosta. Luulen, että Asgeir vaatii vähintään Johannan tasoista, eli rima on korkealla. 

Siinä videossahan ko. nainen laittoi tissit tiskiin. "Ihan vahingossa" yläkulmasta kuvattu kun vahingossa oli osunut push up rintsikat ja avonainen kaula-aukko sinä päivänä päälle. En usko, että Asgeir tykkää noin tyrkystä naisesta. Haluaisi maanläheisemmän ihmisen. Sellaisen, joka on seksikäs tajuamatta sitä itse. :)

Vierailija
322/3826 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan Italian poika saada suomineitoa navettaan, jos pitää käsipelissä lypsää  lehmät?

Onkohan Suomessa enää yhtään maatilaa, jossa on käsin lypsy.  Paitsi tietysti Farmi-ohjelmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/3826 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asgeiria pyydettiin mukaan jo ohjelman ensimmäiselle kaudelle, mutta tuolloin hän ei ollut valmis.

– Minun piti löytää itseni ensin eron jälkeen uudelleen. Nyt lähdin mukaan, koska tykkään ottaa haasteita vastaan, enkä mieti, mitä muut ihmiset ajattelevat minusta. Tämä on uusi mahdollisuus, mutta minulla ei ole kiire, sillä minulla on itsenäinen, hyvä elämä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009483109.html

Vierailija
324/3826 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan Italian poika saada suomineitoa navettaan, jos pitää käsipelissä lypsää  lehmät?

Onkohan Suomessa enää yhtään maatilaa, jossa on käsin lypsy.  Paitsi tietysti Farmi-ohjelmassa.

Ja toivottavasti ei kukaan kömpelö nuori nainen mene rakennekynsineen yrittämäänkään. Lehmäpolot.

Vierailija
325/3826 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asgeir on varmasti kiltti mies, mutta mistä hänen kanssaan voi puhua muusta kuin kalastuksesta? Onkohan hänellä asperger, joka ilmenee siten, että kaiken elämässä pitää liittyä kalastukseen. Hänhän myös luki jotain kalakirjaa tuossa kakkosjaksossa illallisen jälkeen huoneessaan.

Mistä sinä haluaisit puhua kumppanisi kanssa?

Tv-ohjelmista, säästä, vieraiden ihmisten elämästä?

Vierailija
326/3826 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asgeir on varmasti kiltti mies, mutta mistä hänen kanssaan voi puhua muusta kuin kalastuksesta? Onkohan hänellä asperger, joka ilmenee siten, että kaiken elämässä pitää liittyä kalastukseen. Hänhän myös luki jotain kalakirjaa tuossa kakkosjaksossa illallisen jälkeen huoneessaan.

Haluaisin puhua siitä miten molempien päivä on mennyt, mitä yhteisiä ja erillisiä haaveita meillä on. Haluaisin kuulla jos puolisollani on joku asia, joka on painanut häntä, jos vaikka osaisin auttaa. Samoin haluaisin myös itse olkapäätä puolisoltani, ja näkökulmia vaikeisiin tilanteisiin. Näitä muun muassa. Minulla on myös yksi todella mieleinen harrastus, mutta ymmärrän, ettei puoliso jaksaisi kuunnella siitä määränsä enempää. 

Ann valmistautui pikatreffeihin suunnittelemalla ystävänsä kanssa kysymyksiä, joita haluaa sulhasehdokkaille esittää. Asgeir valmistautui lukemalla kalaopusta. :-D

Vierailija
327/3826 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asgeiria pyydettiin mukaan jo ohjelman ensimmäiselle kaudelle, mutta tuolloin hän ei ollut valmis.

– Minun piti löytää itseni ensin eron jälkeen uudelleen. Nyt lähdin mukaan, koska tykkään ottaa haasteita vastaan, enkä mieti, mitä muut ihmiset ajattelevat minusta. Tämä on uusi mahdollisuus, mutta minulla ei ole kiire, sillä minulla on itsenäinen, hyvä elämä.

Varmasti menee aikaa ennen kun voi taas luottaa naisiin sen jälkeen mitä Johanna hänelle teki. On mahdollista että ei koskaan toivu ihan täysin.

Mitä hän sitten teki?

Vierailija
328/3826 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti menee aikaa ennen kun voi taas luottaa naisiin sen jälkeen mitä Johanna hänelle teki. On mahdollista että ei koskaan toivu ihan täysin.

Mitä hän sitten teki?

Aloitti suhteen työkaverinsa kanssa ollessaan vielä Asgeirin kanssa naimisissa. Ja kääntääkseen veistä haavassa, muutti upeaan rantataloon rikkaan lääkärimiehensä kanssa vain kivenheiton päähän vanhasta kotitalostaan, jossa Asgeir yhä asuu.

Vierailija
329/3826 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten teki?

Löysi uuden miehen. Ilmeisesti ensimmäisenä maailmassa.

Vierailija
330/3826 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinan on kansainvälinen versio peruna-Matista, viiskymppisenä lapsia.

Vaikuttaa kyllä mukavalta ja herkältä kaverilta, toivottavasti haaveensa toteutuu.

Suomen peruna-Matti oli vaan vähän hönö.

Vierailija
331/3826 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Sinan löytää jonkun vähän vajaa nelikymppisen naisen joka ehtisi vielä pyöräyttää pienokaisen mutta ei kuitenkaan itse olisi Sinania vuosikymmeniä nuorempi.

Vierailija
332/3826 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten teki?

Löysi uuden miehen. Ilmeisesti ensimmäisenä maailmassa.

Ehkä kuitenkin hyvin harvinainen "tavallisen suomalaisen"  (kyseessä ei siis julkkis-Tuksu) some-ero, jossa yksityiskohdat ruodittiin niin somessa, blogissa kuin naistenlehtien haastatteluissa. Ja kaikki tämä vain toisen osapuolen avautumisina.

Vierailija
333/3826 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pieni myötähäpeä sitä Asgeirin muijan videota katsoessa. Olisi laittanut jonkun kunnon paidan päälleen.

Vierailija
334/3826 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy maailmalta yhtään oikeaa maajussia?? Ohjelman nimen voisi oikaista. 

Fiksumpi olisi tehdä vaikka sellainen pohjoismainen maajussille morsian- ohjelma missä olisi tarjolla niitä maajusseja jotka ei siinä omassa kotimaisessa versiossaan päässeet esittelyjaksoa pidemmälle.

Eikö tässä aina ole enemmän tarjokkaita kuin mitä sitten lopullisessa ohjelmassa on? Vai muistanko väärin..

Ja miksei voisi olla vaikka niitäkin jatkoonkin päässeitä maajusseja, jotka ei kuitenkaan löytäneet sopivaa siitä oman kotimaansa versiosta. Mikäli siis tahtovat uusintakierroksen.

Vierailija
335/3826 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä lienee puute sopivista kandidaateista, sen takia otetaan ei-maajusseja.

Jotenkin hassua, että ohjelman tekemistä ei sitten vaan voida lopettaa kun kerran ei löydy osallistujiakaan.

Tarvetta/kysyntäähän ohjelmaformaatille ei silloin ole.

Vierailija
336/3826 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin puhua mieheni kanssa jalkapallosta, juoksemisesta, historiasta ja remontoinnista. Nämä ovat hänen kiinnostuksen kohteitaan. Valitettavasti omat kiinnostuksen kohteeni ovat ihan erilaiset: neulominen ja neulesuunnittelu, luonnonsuojelu ja luonto kaikkineen, eräily ja retkeily, retkiluistelu ja hiihto. 

Vaikka kiinnostuksen kohteemme eivät kohtaa, se ei ole koskaan haitannut. Olemme kiitollisia siitä, että molemmilla on omat intohimonsa, jotka kannattelevat vaikeinakin aikoina ja että molemmat ovat itsenäisiä ihmisiä niin ettei kumpikaan ole valinnut "kiinnostuksen" kohdettaan toisen mieliksi. Lisäksi ne tuovat rikkautta ja uusia kokemuksia molempien elämään.

Vierailija
337/3826 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komia mies kyllä. Vuan saattaa jiähä hekumat vähille, ku aena kalassa. Suattaapi evät kasvaa selässä 😉

Vierailija kirjoitti:

Mihin tuo norjalainen laittaisi naisen? Minusta tuon elämään ei mahdu naista. Tietty jos naisen harrastus on kalastus niin sitten nainen tulisi kalakaveriksi.

Vierailija
338/3826 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hassua, että ohjelman tekemistä ei sitten vaan voida lopettaa kun kerran ei löydy osallistujiakaan.

No tämä! Ja ihan sama juttu sen unelmahäät-ohjelman kanssa, että jos kerran siihen ei löydy (enää) ns täysipäisiä ja normaaleita hääpareja vaan on pakko tyytyä näihin ei-niin-unelmiin, niin silloinhan ohjelmalle ei ole (enää) tarvetta.

Lisäksi herää kysymys millainen firma haluaa ostaa mainosaikaa omalle tuotteelleen tuollaisesta ohjelmasta?!

Vierailija
339/3826 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin avalta tuon norjalaismiehen esittelypätkän ja ihan hyvää enkkuahan hän puhui ja vielä just tuolla ihanalla norjalaisaksentilla..

Vierailija
340/3826 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä! Ja ihan sama juttu sen unelmahäät-ohjelman kanssa, että jos kerran siihen ei löydy (enää) ns täysipäisiä ja normaaleita hääpareja vaan on pakko tyytyä näihin ei-niin-unelmiin, niin silloinhan ohjelmalle ei ole (enää) tarvetta.

Lisäksi herää kysymys millainen firma haluaa ostaa mainosaikaa omalle tuotteelleen tuollaisesta ohjelmasta?!

Kysyntää kyllä löytyy katsojien puolelta. Ja sehän se on näissä pääasia.