Maajussille morsian Maailmalla, kausi 2
Esittelyjakso alkoi hetki sitten. Ensimmäisenä vuorossa Francesco. Ei paha 😉
Kommentit (3826)
Vierailija kirjoitti:
T saattaa olla tyytyväinen itseensä ja olemukseensa...täällä ahkerimmat on jo suunnitelleet täydellisen muodonmuutoksen.
Tuollaisenaanhan hän on jo tuonne saakka "kelvannut".
Sinanin ehdokkaat oli Elinaa lukuunottamatta aikamoisia tätitankkeja. Tähän kun yhdistää heikon kielitaidon ja vielä heikommat sosiaaliset taidot (ei kysytä toisesta mitään, vastaillaan vain kysymyksiin ja sitten ainoana kysymyksenä halutaan selvittää mitä mieltä mies on itsestä) niin veikkaan, että Sinanilla oli kaksi vaihtoehtoa:
a) Pakottaa itsensä valitsemaan matkaan Elinan lisäksi joku tankeista, ja esittää kiinnostunutta.
b) Jättää leikki kesken ja menettää julkisuus sekä kuvauskorvaukset
Valitsi jälkimmäisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T saattaa olla tyytyväinen itseensä ja olemukseensa...täällä ahkerimmat on jo suunnitelleet täydellisen muodonmuutoksen.
Sinanin ehdokkaat oli Elinaa lukuunottamatta aikamoisia tätitankkeja. Tähän kun yhdistää heikon kielitaidon ja vielä heikommat sosiaaliset taidot (ei kysytä toisesta mitään, vastaillaan vain kysymyksiin ja sitten ainoana kysymyksenä halutaan selvittää mitä mieltä mies on itsestä) niin veikkaan, että Sinanilla oli kaksi vaihtoehtoa:
a) Pakottaa itsensä valitsemaan matkaan Elinan lisäksi joku tankeista, ja esittää kiinnostunutta.
b) Jättää leikki kesken ja menettää julkisuus sekä kuvauskorvauksetValitsi jälkimmäisen.
Sinanin ehdokkaat olivat yhtä tasokkaita kuin SInan itse. Ei hänellä ole mahdollisuuksia tuon erikoisempaan. Millä verukkeella olisi? Elinakin liian tasokas hänelle.
Miksi turkkilaiselle on vain 2 naista farmillaan?
Siis eikö se kanojen syöttäminen yksitellen ollut vitsi?!
Vierailija kirjoitti:
Sinan on pelottava. Jotain epärehellistä. Teija sopisi hänelle, en tiedä mistä tunne tulee. Sinan ei kestä vahvaa naista, Teija on tosi feminiininen ja mukautuvaisen oloinen. Eli Sinan luulee, että pystyy alistamaan.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinan on pelottava. Jotain epärehellistä. Teija sopisi hänelle, en tiedä mistä tunne tulee. Sinan ei kestä vahvaa naista, Teija on tosi feminiininen ja mukautuvaisen oloinen. Eli Sinan luulee, että pystyy alistamaan.
Aika ärsyttävää. Siis kuvitelma, että Teija tai joku muu tyylisensä olisi hyväksikäytettävä, tahdoton nössykkä. Ilmeisesti pieni pyöreys ja ystävällinen ujohko käytös antavat joillekin sellaisen vaikutelman. Ai hei, kirjoititko, että Sinan LUULEE, että pystyy alistamaan. Asia korjattu.
Itse näen, että Sinania kiehtoo Teijan mukautuvainen ja feminiini olemus. Varmasti ymmärtää, että muutakin löytyy.
En mielestäni puhunut ulkonäöstä sanaakaan. Mielestäni sillä ei ole merkitystä. Puhuin olemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Iskeekö imuttaja taas?
Ainakin yrittää. Toivottavasti Sari ei suostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b) Jättää leikki kesken ja menettää julkisuus sekä kuvauskorvauksetValitsi jälkimmäisen.
Sinanin ehdokkaat olivat yhtä tasokkaita kuin SInan itse. Ei hänellä ole mahdollisuuksia tuon erikoisempaan. Millä verukkeella olisi? Elinakin liian tasokas hänelle.
Tuo on aivan totta. Mutta koska Sinan sai tasokkaan Elinan kiinnostumaan itsestään, hän ajattelee nyt varmasti oman tasonsa olevan todellista korkeampi. Siksi hänen oli varmasti vaikeaa suhtautua niihin muihin täteihin.
Täällä on toisteltu sisäisen kauneuden merkitystä puolisonvaliinnassa. Itse olen pragmaattisempi. Kukaanhan meistä ei tiedä mitä Elinan ja Sinanin treffeillä seuraavassa jaksossa tapahtuu. Itse lyön vetoa sen puolesta, että Teija on ensi jaksossa jo unohtunut.
Olen mielelläni väärässä ja näen Sinanin valitsevan Teijan tai Asgeirin valitsevan Sarin. Francescon kaikki naiset ovat söpöjä, joten heidän suhteensa en lähde mitään arvuuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskeekö imuttaja taas?
Ainakin yrittää. Toivottavasti Sari ei suostu.
Eiköhän sormikkaasta tule lurpsaukset kiitokseksi.
Silloin kun Sinan asui suomessa oliko hänellä täällä parisuhdetta ? Tuossa ukossa on jotain outoa. Jotenkin kiero. Ei arvosta naista aidosti.
Kuvottavaa miten täällä ruoditaan aivan tavallisten naisten ja miesten ulkonäköä. Ohjelma ei ole Missikisat, vaan Maajussille morsian maailmalla.
Ihanaa, tunnin päästä voi katsoa Annin ja Erkin treffit! Oon ihan Ann-fanaatikko:)
Toivottavasti Ann ja Erkki elävät yhdessä onnellisina elämänsä loppuun asti. He vaikuttavat oikeasti sopivan toisilleen täydellisesti. Erkki on lapseton, reipas ja valmis muuttamaan Islantiin ja molempien kiinnostuksen kohteet ja taidot tuntuvat mätsäävän. <3
Lapseton? Katsohan kirjejakso.
Peli on selvä: Ann ja Erkki lähenivät treffeillään jo fyysisestikin ja ihastusta molemmin puolin.
Samoin kävi Sinanin ja Elinan treffeillä. Vaikkakaan itse en pidä Elinan tyyppisistä naisista.
Sarin ja Asgeirin treffit meni mukavasti. Sari aito ja kiva nainen, mutta onko Asgeir jo valinnut Elinan Sari sopisi hänelle niin hyvin.
Francesco ja vaalea 3-kymppinen (en muista nimeä) juttelivat hyvin, mutta poika on fyysisestikin poikapienempi ja hintelämpi ja 5 vuotta nuorempi. Ja sydän hänellä sykkii tekotukka-huulitäyte-blondille, joka toki on mukava mutta miksei uskalla olla luonnollinen ulkonäöltään
Vierailija kirjoitti:
Lapseton? Katsohan kirjejakso.
Ai, oliko Erkilläkin lapsia? Muistelin vain, että se jossain kommentoi, että "noilla molemmilla on lapsia ja siksi yhteistä puhuttavaa", kun puhui Annista ja Veikosta.
Vierailija kirjoitti:
Peli on selvä: Ann ja Erkki lähenivät treffeillään jo fyysisestikin ja ihastusta molemmin puolin.
Samoin kävi Sinanin ja Elinan treffeillä. Vaikkakaan itse en pidä Elinan tyyppisistä naisista.
Sarin ja Asgeirin treffit meni mukavasti. Sari aito ja kiva nainen, mutta onko Asgeir jo valinnut Elinan Sari sopisi hänelle niin hyvin.
Francesco ja vaalea 3-kymppinen (en muista nimeä) juttelivat hyvin, mutta poika on fyysisestikin poikapienempi ja hintelämpi ja 5 vuotta nuorempi. Ja sydän hänellä sykkii tekotukka-huulitäyte-blondille, joka toki on mukava mutta miksei uskalla olla luonnollinen ulkonäöltään
Ootko ihan paykologi vai vaan näkijä?
Sinan ON hyvännäköinen mutta pituus valitettavasti jäänyt vaiheeseen.