Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noudatanko tyttöystäväni isän neuvoa ja kerron tyttöystävälle

Vierailija
12.04.2015 |

että olen harrastanut seksiä hänen isänsä kanssa?

Olen seurustellut yhden ihanan tytön kanssa kolmisen kuukautta ja olen jo aika rakastunut. Pari viikkoa sitten tyttöystävä kutsui minut vanhempiensa luokse lounaalle ja niiden kotona tajusin, että tyttöystävän isä on mulle tuttu nettipalstalta. Olen harrastanut miehen kanssa seksiä pari kertaa. Lounaan jälkeen mies otti minuun meilillä yhteyttä ja vähän painostikin minua kertomaan tyttöystävälle, että olen biseksuaali, että tyttöystävällä on hänen mielestään oikeus tietää.

Kysyin mieheltä tietääkö hänen vaimonsa hänen omasta biseksuaalisuudestaan. Ei se siihen vastannut mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on teillä piirit.

Vierailija
2/8 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tää uusi aihe?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis isä painosti kertomaan että harrastanut seksiä hänen kanssaan? Oletko nyt ihan varma...

Vierailija
4/8 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa vielä se tuleva anoppikin:)

Vierailija
5/8 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:28"]

Siis isä painosti kertomaan että harrastanut seksiä hänen kanssaan? Oletko nyt ihan varma...

[/quote]

Ei kun se nimenomaan sanoi, etten saa mainita sen nimeä, mutta biseksuaalisuudesta pitäisi kertoa yleisesti tyttöystävälle.

ap

Vierailija
6/8 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kerrot jos hänkin kertoo vaimolleen :D

Toki siis tyttöystävänä haluaisin tietää asiasta, joten suosittelen kertomaan. Mutta tytön isällä ei ole oikeutta sitä vaatia "oikeuden" nimissä jos ei ole itse kertonut puolisolleen :D

Vierailija
8/8 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:41"]

Joku muukin näyttää lukeneen Guardiania: http://www.theguardian.com/lifeandstyle/2015/apr/12/tell-fiancee-i-am-bisexual-and-had-sex-with-her-dad-mariella-frostrup

[/quote]

Hys!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi