Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos ei kilpirauhasen ongelmia niin mikä minulla sittenon ? 1

Vierailija
12.04.2015 |

Aamuisin tuntuu kuin ei olisi nukkunut, töissä menen vessaa ottamaan torkkuja. Pää on ihan sumussa, ajatus ei kulje. Välillä on varpaat ja sormet jäässä, välillä kuumottaa.

Minusta on kymmenen vuoden aikana katsottu kilpirauhasen arvot muutaman kerran aina ovat ok !
Mikä minulla sitten on?:'(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne sun ok arvot sitten ovat?

Vierailija
2/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetta pahentaa, että Ex joka asuu toisessa kaupungissa on nyt ruvennut epäilemään että käytänj otain koska en esim. Muista puhelin kkeskusteluja joita käymme ja poika (7v) valittaa että " äiti vaan nukkuu"!
Joskus mietin, olisiko pojan parempi isällään!

Ap
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mutta otan osaa, tuttu tunne :( Mene vielä lääkäriin ja yritä päästä lisäselvityksiin, eihän tuollaista tarvitse kestää.

Vierailija
4/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:15"]Mitkä ne sun ok arvot sitten ovat?
[/quote]

en nyt muista, mutta kuulemma " täysin normaalit" . Minulle on tehty aivojen magneetti kuvaus ja täytin jonkin lapun jolla testattiin masennusta. Kaikki hyvin. En ole masentunut eikä minulla ole aivo kasvainta

Ap

Vierailija
5/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä yksityiseltä lääkäriltä. Arvauskeskukseen on ihan turha mennä aikaansa haaskaamaan.

Vierailija
6/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt.. Kirjoitan kuin kännissä oleva tai lukihäiriö kärsivä! :'( tänää vapaapäivä enkä ole pystynyt muuhun kuin torkkumaan. No paistoin minä lettuja pojalle...
huomenna töihin, ihmettelen etten ole vielä potkuja saanut!
Haluaisin olla hyvä äiti, hyvä työntekijä, hyvä ystävä. Enkä aivo sumuinen zombi.

Ap

Vierailija
7/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:15"]Mitkä ne sun ok arvot sitten ovat?
[/quote]

en nyt muista, mutta kuulemma " täysin normaalit" . Minulle on tehty aivojen magneetti kuvaus ja täytin jonkin lapun jolla testattiin masennusta. Kaikki hyvin. En ole masentunut eikä minulla ole aivo kasvainta

Ap
[/quote]

Se yleisin käytetty testi (DEPS?) ei oikein toimi epätyypillisen masennuksen osalta, voisi olla aihellista kysyä lääkäriltä sen mahdollisuudesta? Tosin on huonosti tunnettu vaiva vaikka yleinen.

Vierailija
8/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:15"]Mitkä ne sun ok arvot sitten ovat? [/quote] en nyt muista, mutta kuulemma " täysin normaalit" . Minulle on tehty aivojen magneetti kuvaus ja täytin jonkin lapun jolla testattiin masennusta. Kaikki hyvin. En ole masentunut eikä minulla ole aivo kasvainta Ap

[/quote]

Joo, niinpä mullekkin aina toitotettiin että normaalit ovat (siis juuri ja juuri viitearvojen rajoilla) ja kun tarpeeksi kauan odotettiin niin huonommaksihan se meni arvoilta ja olotilalta. En muuta tehnyt kuin käynyt töissä, nukuin, lihosin, palelin ja en ollu ihan tässä maailmassa. Kaikki myös itketti jatkuvasti. Lopulta sitten diagnosoitiin kilpirauhasen vajaatoiminnaksi kun arvot olivatkin vähän muuta kuin normaalit. Olisi hyvin tärkeää itse aina kysyä ne arvot, eikä tyytyä siihen "normaalit" vastaukseen. Suomessakin ne viitearvot on korkeammat kuin esim. muissa maissa suositukset.

Vierailija
9/9 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anemia? Onko hemoglobinia tutkittu?