Ajattelin hankkia rusketuksen kesää varten solariumista.
Muita? Ossaateko suositella hyvää solkkua Helsingistä?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:09"]En oöe Helsingistä mutta aion tehdä saman..olen niin ruman valkoinen että huh huh
[/quote]
Kehtaatko puhua siitä julkisesti? Itse en kehtaa myöntää tutuille, asenteet solkkua kohtaan on niin tuomitsevia. Onneksi sopivasti kesäkuussa loma.
ap
Mäkin käyn ennen kesää ja talvellakin solkussa ja kerron siitä kyllä. Mua ei kiinnosta mitä joku on siitä mieltä, jos jotain häiritsee se niin siitä vaan, omaa elämäänsähän tuhlaa muiden asioiden pohtimiseen =)
Mäkin perinteisesti oon ottanut solkkukuurin ennen kesää. Palan muuten niin helposti. En kuitenkaan ylitä kymmenen kertaa vuodessa -suositusta. Kesällä tykkään käyttää aikani muuten kuin ottamalla arskaa tuntitolkulla rannalla. Solkusta saa saman tuloksen paljon tehokkaammin.
6, niin, harva meistä on henkiin jäänyt.... ihmisellä kun tuppaa tuo kuolleisuus prosentti olevan se 100%
Minä voisin tehdä saman, mutta ennen kaikkea ällöttää itsepalvelusolariumien sotkuisuus, hyi. Epäilyttäviä tyyppejä ja vanhanaikaiset tilat...
Mä meen toukokuun lopulla viikoksi etelään. Sieltä saa mukavan pohjarusketuksen kesää varten.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:50"]Itse ruskettavaa vaan kehiin.
[/quote]
Oranssia sävyjä, tunkkaisia hajuja, omituisia rajoja? No thanks!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:52"]
Mä meen toukokuun lopulla viikoksi etelään. Sieltä saa mukavan pohjarusketuksen kesää varten.
[/quote]
Näin minäkin teen. Olen tehnyt jo vuosia. Ja maltilla aurinkoa. Ei nahkaa polttaen.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:52"]
[/quote]
Näin minäkin teen. Olen tehnyt jo vuosia. Ja maltilla aurinkoa. Ei nahkaa polttaen.
[/quote]
No, solarium ja auringonotto ovat se ja sama, yhtä vaarallista. Solariumissa homma vaan hoidetaan nopeammin.
En oöe Helsingistä mutta aion tehdä saman..olen niin ruman valkoinen että huh huh