Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yöpöydän päällä kuuluu säilyttää?

Vierailija
12.04.2015 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lukulamppu, käsirasva, lapsen iltasatukirja, oma kirja ja kasa ponnareita (tulee laitettua aina ponnari yöpöydälle ennen nukkumaanmenoa). Yöllä myös silmälasit ja kännykkä.

Vierailija
22/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan puhelin öisin, ehkä vesilasi. Laatikoissa sitten vaikka ja mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei oo varsinaista yöpöytää mutta on sellainen kaappi jossa nyt vino pino sukkia jotka pitäisi järjestää.

Vierailija
24/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso komppi sulle jolla on punkkua.

Vierailija
25/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko on olemassa niin uusavuttomia ihmisiä että moista pitää kysellä nettipalstalta? Voi elämä...

Vierailija
26/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa: Lappu, jossa lukee: Ensin kalsarit, sitten päälyshousut

Keravalla: Seiska lehti ja kebab ravintolan nouto menu (kyllä, erikseen kirjoitettuna)

Westendissä: Pablo Nerudan kirja ja Gloria lehti

Kalliossa: Piikki, kiristysside, lusikka ja stendari

Hauholla: pitsiliina ja pieni maljakko jossa leikkokukkia

Vierailija
27/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla yöpöydällä on: lukulamppu, rillit, kirjoja, nenäliinoja, käsirasvaa

Vierailija
28/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siinä 7 kirjaa joista neljä auki pinossa kun ovat kesken :) Vihkiraamattu ja kastekynttilä. Me Naiset ja Hesarin kuukausilehti. Changen lahjakorttikotelo. Silmälasikotelo ja tyhjä peltinen rasia. Lankaa, neula ja lapsen liivi johon pitäisi pari nappia ommella. Kuulokekotelo ja puhelimen laturi. Laatikossa sitten vielä kaikenlaista sälää. Kaikki tämä Ikean Hemnes yöpöydällä. Ja joo, pitäis siivota :D Mies aina nauraa tota yöpöytää, mulla on kaikki muut paikat aina tiptop mutta tuo on jostain syystä aina sekaisin.

Vierailija
29/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäniksen käpälä, tonnikalaa, puutarhalapio ja mopon kampiakseli

Vierailija
30/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:12"]jäniksen käpälä, tonnikalaa, puutarhalapio ja mopon kampiakseli
[/quote]
Älä kerro enempää.

Vierailija
31/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen määrää?

Vierailija
32/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap hiukan kielipuolinen: säilyttää yöpöydän päällä? Minulla on yöpöydällä itse virkattu pitsiliina (siis juntti maalainen aikaisemman vuestin mukaan), herätyskello (ei, kännykkä ei ole yöpöydällä säteilemässä), lukulasit, hyvä lukuvalo ja paperinenäliinoja. Kirja pudota kopsahtaa usein lattialle. Mutta mikään mainitsemani tavara ei ole säilytyksessä siinä!

Vierailija
33/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbara, anustappi ja liukuvoidetta

Vierailija
34/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 13:17"]

Onko ap hiukan kielipuolinen: säilyttää yöpöydän päällä? Minulla on yöpöydällä itse virkattu pitsiliina (siis juntti maalainen aikaisemman vuestin mukaan), herätyskello (ei, kännykkä ei ole yöpöydällä säteilemässä), lukulasit, hyvä lukuvalo ja paperinenäliinoja. Kirja pudota kopsahtaa usein lattialle. Mutta mikään mainitsemani tavara ei ole säilytyksessä siinä!

[/quote]

Juntti maalainen?, se on oma tulkintasi, ei missään ole niin sanottu.

Vierailija
35/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit, ponnareita, lääkepussukka (jossa pillerit, käsirasva, jalkarasva, liukkari, huulirasva), vesipullo

Vierailija
36/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla on vesilasi: Heräättekö juomaan siitä yöllä? Tätä tapaa en ole ikinä tajunnut, varmaan siksi kun nukun aina yöt läpeensä.

Vierailija
37/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja soma klittavibra. Varaparistot. Yölamppu. Lukemista.

Vierailija
38/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesiklasi kuuluu olla vanhuksilla yöpöydällä.

Vierailija
39/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kelloradio, käsivoidetta, korvatulpat ja kynsilakkapulloja. Illalla ennen nukkumaanmenoa on helpointa lakata kynnet, silloin ei enää tartte koskee mihinkään ja kynnet kuivuu siinä, kun hetken aikaa jotain lueskelee. Korvatulpat on varuiksi, kun mies välillä kuorsaa.

Yöpöydällä ei kannata säilyttää sen enempää tavaraa kuin tarttee, varsinkin jos yöllä herää ottamaan siitä jotakin. Jos joku nauraa tuota kelloradiota, se on vanha ja mulle tosi rakas. Ihana herätä lempeästi radion ääneen. Kännykkä mulla on varaherättäjänä n. 5 min myöhemmin soimassa, jos kelloradio ei herättäiskään.

Vierailija
40/66 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mitään. Itsellä lamppu, kirjoja, yksi valokuva, teekuppi, kosteusvoidetta, histeceja, muutama hiuspinni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi