Jos on tilannut laskulla jotain
Onko pakko odottaa laskun saapumista vai voiko aspa antaa maksutiedot puhelimessa että saisi maksut pois alta?
Kommentit (6)
Jos näet laskun tiedot omilta sivuilta, maksa niillä.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:36"]Minä kiire sinulla on ettet voi odottaa laskua?
[/quote]
Ei kiirettä, mutta olisi kiva hoitaa se pois alta heti :-) Olen raha-asioissa erittäin täsmällinen.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:36"]Minä kiire sinulla on ettet voi odottaa laskua? [/quote] Ei kiirettä, mutta olisi kiva hoitaa se pois alta heti :-) Olen raha-asioissa erittäin täsmällinen.
[/quote]Onhan se täsmällistä maksaa lasku, kun sen saa. :) Ei välttämättä aspa tiedä laskustasi mitään, jos se menee firman laskutukseen kun kerkiää.
Miksi tarvi tilata laskulla jos haluaa maksaa heti pois? :D Siellä varmaan oli verkkopankk maksamisen mahdollisuuskin?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:50"]Miksi tarvi tilata laskulla jos haluaa maksaa heti pois? :D Siellä varmaan oli verkkopankk maksamisen mahdollisuuskin?
[/quote]
En maksa enää mitään etukäteen. Sitten palauttaessa saa kyttäillä, että jokainen euro tulee takaisin ja siinä kestää pahimmassa tapauksessa monta viikkoa. Joillain rahoilla pitää syödä. Ap
Minä kiire sinulla on ettet voi odottaa laskua?