Aikku Saarinen on hyvä esimerkki mitättömän näköisestä
naisesta, joka ammattilaisen meikkaamana ja kampauksella muuttuu näyttäväksi naiseksi. Luonnonkaunista taas ei kannata meikillä ja kampauksilla pilata.
Kommentit (21)
Niin, koska Therese on söpö ja luonnonkaunis.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 08:54"]naisesta, joka ammattilaisen meikkaamana ja kampauksella muuttuu näyttäväksi naiseksi. Luonnonkaunista taas ei kannata meikillä ja kampauksilla pilata.
[/quote]
Onhan taas törkeä kommentti. Kateellinen lie ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 09:06"]En ole kateellinen. Ihmettelen vaan, miten samasta ihmisestä on niin erinäköisiä kuvia. Laittautumattona näyttää possulta.
[/quote]
Miksi kirjoitat tällaisia viestejä joissa mainitset nimeltä ihmisiä? Etkö tiedä vai etkö välitä?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 09:06"]En ole kateellinen. Ihmettelen vaan, miten samasta ihmisestä on niin erinäköisiä kuvia. Laittautumattona näyttää possulta.
[/quote]
Oletko itse sitten kovinkin kaunis? Hän on ihan tavallisen näköinen nainen - mitä vikaa siinä on? Laitapa tänne oma kuvasi niin arvostellaan se. Miltähän eläimeltä sinä näytät? Kana? Hevonen? Ankka?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 09:09"]
Esim. tässä kuvassa aika paha.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/751621/AinoKaisa+Saarinen+vie+karjalanpiirakoita+Tahitille
[/quote]
Persoonalliset piirteet, jotka muuttuvat kauniiksi jo pelkällä meikkivoiteella. Meikki ja hiukset myös muuttavat lookia huomattavasti.
Söpö naama taas on aina samannäköinen vaikka vaihtaisi kampausta ja meikkiä.
Kerropa miksi hiihtäjän pitäisi olla kaunis?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 09:21"]
[/quote]
Tai formulakuskin vaimokkeen? Kimi on osoittanut, että ei tarvitse, tavis riittää ihan hyvin. Tragedia onkin siinä, kun henkilö itse vaan niin kovin tahtoisi olla kaunotar.
Mitä ap:n aiheeseen tulee, sellainenkin asia vaikuttaa kuin kuvauksellisuus. Kaikki eivät vain ole kuvauksellisia, olivat miten kauniita hyvänsä.
[/quote]
Ei oo virtaska muuten mikään tavis, käypä tekemässä nämä loikkatreenit kunnolla ja tule sitten sanomaan (jos jalkas ei ole ihan paskana)
"En ole kateellinen. Ihmettelen vaan, miten samasta ihmisestä on niin erinäköisiä kuvia. Laittautumattona näyttää possulta."
Jos et ole kateellinen, niin ainakin sinulla ei ole alkeellisimpikaan käytöstapoja ja hienotunteisuutta, puhumattakaan sydämensivistyksestä, joka avaa elämässa paljon enemmän ovia, kuin ulkonainen olemus. Sääli sinua!
Laitapa oma kuvasi, voidaan sitten porukalla ruotia, oletko kaunis vai et!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 09:19"]
Persoonallinen = ei niin kaunis
[/quote]
Ei vaan persoonallinen = mieleenpainuva = vähän parempi kuin tavallisen näköinen.
Persoonallinen ja kaunis taas eivät ole sama asia. Minä naisena pidän persoonallisen näköisistä ihmisistä "katsottavampana" kuin kauniita, mutta tiedän silti, mikä on kauniin (=standardi) ja persoonallisen näköisen (=ei standardi) ero.
Onneksi olen jo keski-ikäinen niin en koe enää tarvetta ruotia kenenkään ulkonäköä! Hyväksyn kaikki ihan juuri sen näköisinä kuin ovat.
[/quote]
Tai formulakuskin vaimokkeen? Kimi on osoittanut, että ei tarvitse, tavis riittää ihan hyvin. Tragedia onkin siinä, kun henkilö itse vaan niin kovin tahtoisi olla kaunotar.
Mitä ap:n aiheeseen tulee, sellainenkin asia vaikuttaa kuin kuvauksellisuus. Kaikki eivät vain ole kuvauksellisia, olivat miten kauniita hyvänsä.
Virtanen kavereineen taitaa olla katsomassa kisoja, kun ei ole kerinnyt älähtää :D :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:30"]
Virtanen kavereineen taitaa olla katsomassa kisoja, kun ei ole kerinnyt älähtää :D :D
[/quote]
...että "Onhan Minttu mielet-tömän kaunis" :D
[/quote]
Tässä mun mielestä koko ketjun pointti: Hiihtäjän ammatti ja tarkoitus tässä maailmassa on HIIHTÄÄ. Hänen tarkoitus maailmassa ei ole näyttää missiltä tai mallilta vaan urheilla. Vaikka hän näyttäisi seksipommilta, hän ei sen nopeammin hiihtäisi. Sama koskee esim laulajia: heidän ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä koska radiossa soivassa musiikissa ei näy kuka sitä laulaa. Simple.
Tuo sian kommentti täyttää kunnianloukkauksen kriteerit. Ja se myös on nettikiusaamisen prototyypiesimerkki. Ihmettelen kovasti miksi menaiset tukee moista saastaa?
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun mielestä koko ketjun pointti: Hiihtäjän ammatti ja tarkoitus tässä maailmassa on HIIHTÄÄ. Hänen tarkoitus maailmassa ei ole näyttää missiltä tai mallilta vaan urheilla. Vaikka hän näyttäisi seksipommilta, hän ei sen nopeammin hiihtäisi. Sama koskee esim laulajia: heidän ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä koska radiossa soivassa musiikissa ei näy kuka sitä laulaa. Simple.
Totta. Ainoastaan missien ja mallien ammatti on ulkonäkö. Urheilijat, laulajat ja kirjailijat ym saavat näyttää ihan miltä vaan. Esim. A-K Saarinen on tavis, kuten Jenni Vartiainen eikä heidän tarvitse olla kauniita ammattinsa puolesta.
Mitäs pahaa Aikku on sulle tehnyt? Kusiko sun muroihin? Vai saitko pakit? Olet säälittävä pelle, ap. :D
Therese Johaug on taas kaunis 30km hiihdon jälkeenkin, jos nyt ei satu räkä roikkumaan juuri leuassa.