Onko r-kioskin hot dogit ja pizzat hyvänmakuisia?
Onko vastinetta rahalle? Hot dog 3e ja iso pizza 9,5e
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
noup, yleensä rautatieasemilla sun muualla on ihan hyvät snäksit ärrissä, mutta ei täällä sosialismissa. junilla joku neuvostomainen 5 vuoden sopimus virosämpylöistä, missä parhain kate. aika kauheaa. meillä on maakunnissa hyvät pizzat, sämpylät ja kaikki, mutta kolhoositalous määrää jaskat eväät joka paikkaan. ei se, että maistuukone hyviltä, vaan, se että sun puolesta on tehty sopimus. ja sinä syöt sitä, mitä sopimus sanoo.
Mitä kommari itkee?!
Vierailija kirjoitti:
Ärrällä parasta on lihikset.
Ärrällä parasta on tupakat. Muuta en ole ostanut enkä osta. Valikoima voidaan supistaa tupakoihin ja tulitikkuihin. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sellasen hodarin joskus nälkäänsä hotkaisee. Kaikilla mausteilla, tietenkin.
Jätähän vähän meille muillekin ahnuri.
Mistä lähtien tuolla pitsoja on ollut? Mikrossako ne niitä paistaa?!
Hodarin oon joskus maistanut, ihan ok mielestäni. Ilta-aikaan, kun oli puoleen hintaan
Vierailija kirjoitti:
Hodarin oon joskus maistanut, ihan ok mielestäni. Ilta-aikaan, kun oli puoleen hintaan
Oliko puoleen hintaan siitä syystä, että oli valmistettu muutama tunti sitten?
En ole, koska noista voi tulla vaikka sydäri. Kukkakaalia minulle, kiitos.
Ärrän krakova hodarit kaikilla mausteilla Kuusi/5
Jaa no onkos hintansa wörttiä kävästä r kiskalla hot dogilla ???😊miettinyt jo pitkään testaavani jonkin niistä nakkisämpylöistä
Vierailija kirjoitti:
Jaa no onkos hintansa wörttiä kävästä r kiskalla hot dogilla ???😊miettinyt jo pitkään testaavani jonkin niistä nakkisämpylöistä
Ota se pitsa mieluummin...
Kuin aidossa italialaisessa pizzeriassa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ne ovat hyviä, ja hintakin on kohtuullinen. Itsekin noita välillä syön, jos pitää esimerkiksi junaan lähtiessä saada jotain nopeaa evästä.
Saako sieltä kaljaa kanssa, siis juoda heti ei vain mukaan?
Ne hodarit on tos hyviä! Ja kalja maistuu aina!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Ikinä en enää osta ärrältä hodaria.
Sama. Maistui pahalta.
Ne makkarat haisee niin pahalle, että en todellakaan aio edes maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuin aidossa italialaisessa pizzeriassa.
Mitä höpötät??
Ihmettelen,miksi kukaan käy moisessa liikkeessä,kun kaikki on ylihintaista verrrrattuna muihin kauppoihin?
Maistanut olen molempia, ihan OK, mutta en silti ostaisi, söisin, jos joku tarjoaisi.