Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon kannattaa maksaa käytetystä villahaalarista 110cm?

17.09.2006 |

Olin jo valmis maksamaan 20e kun huomasinkin jostain ketjusta että prismasta saisi uuden 22e ja saataisi myös henkilökunta alennus. Torilla villapuvut oli 37e.

Hoitovapaalla kun on niin yrittää etsiä hyvää ja halpaa....sitä vaan kun ei kuulemma ole =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkistä jne... Ruskovillan villahaalari maksaa uutena yli 50 e niin ainoastaan siitä olisin valmis maksamaan jotain 30 eur käytettynä, mutta sitten pitäisi olla tosi hyvä kunto. Marketeissa olen bongannut mm. Kivat ja Greenhill merkkisiä laadukkaista villahaalareita (koot jotain 60-120cm) hintaan 35eur. Niistä en maksaisi käytettynä kuin max 15-20 eur, tai sitten pitäisi olla ihan uudenveroinen jos maksaisin enemmän.

Kyllä minusta sinun kannattaa ottaa se 22 eur hintainen villapuku! Hinta on tosi edullinen ja jos koko ja malli on sopiva niin ota ihmeessä!

Vierailija
2/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kehtaisin pyytää itse.. Täällä on välillä niin uskomattomat hinnat, että korvat tulisivat punaisiksi, jos pitäisi sellaisia ruveta pyytämään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo " minun hinnat" oli sellaisesta villapuvusta, missä ei siis olisi yhtään käytön jälkiä eli aivan uudenveroinen pitäisi puvun olla, jotta useamman kympin käytetystä maksaisi. Jos yhtään näkyisi että on käytön jälkiä, niin ei silloin kannata minunkaan mielestä kymppiä enempää maksaa. Paitsi se Ruskovilla, se kun on niin kamalan kallis uutenakin, niin siitä ymmärrän käytettynäkin pikkuisen korkeamman hinnan.