*** kesäkuun kullanmurut sunnuntaina****
Kommentit (13)
Ilmoittaudun minäkin, kun kerran tänne taas eksyin :)
Eilen tuli juotua 2 lasia punaviiniä, ja se varmasti näkyi tän aamun lämmöissä. olivat pompsahtaneet 37asteeseen.. Jos punaviini auttaa kiinnittymisessä, niin tuli ehkä juotua liian aikaseen, kun nyt on vasta dpo6, tiedä sitten :))
Viikon päästä selviää meikäläisen kohtalo tästä kierrosta. Voi tätä odotuksen odotusta, sais jo vihdoin muuttua pelkäksi odotukseksi.
Pupuiluintoa ja tärppionnea kaikille!!
-S- kp19/25-26
Ajattelin minäkin liittyä teidän ryhmäänne kun sen huomasin. Eli hyvää sunnuntaita vaan kaikille!
On se vaan niin outo juttu tämä vauvakuume, että pistää ihan itseäni ihmetyttämään. Joka puolella näkee joko isomahaisia naisia tai vasta syntyneitä vauvoja, niin eihän siinä muuta voi kun itsekin alkaa toivomaan sitä omaa pientä kapaloa:)vaikka lapsia jo kolme kotoa ennestään löytyy, 2-v,6v ja 9-vuotiaat tytöt. Äitini tosin kyseenalaisti tulevan jaksamiseni, koska nuorimmaisellani on 1-tyypin diabetes ja edelleen joudumme hänen takiaan yöllä pari kertaa nousemaan ja mittaamaan verensokereita, eli miten sitten jaksan kun on vielä vauvakin. Minä taasen ajattelen että surraan sitä sitten kun on sen aika ja voihan se olla, että sokeri-arvot on jo siinä vaiheessa niin hyvät, että ei enään yöllä mittailla.
Kaikkea hyvää teille muillekin kuumeilijoille tänne ja toivotaan kesäkuulle monta vauvelia.
t:marica2
Hei!
Minäkin tulen nyt mukaan. Mulla menossa kp23 ja jotain outoa alavatsassa tapahtuu. Nipistelee ja pulputtaa. Kyllä tää on tosissaan piinailua ennen testausta. No niin monta kertaa on pettynyt et täytyy malttaa odottaa. Enkä tiedä näkyisiköhän raskaus vielä. Tässäkuussa tulee vuosi keskenmenosta se oli 25.9.05. Et sillee. Tärppionnea kaikille!
Testasin siis aamulla haalean plussan. Ihan selvä toinen viiva, mutta hyvin haalea. Ei silti niin haalea, että olis tarttenut miettiä onko viivan paikka. Ja näissä Acon 10:ssä mulla on aina nega ollut ihan puhdas nega. Ihanaa! En silti hehkuta kauheesti, ennen kun näen alkaako menkat ke tai to. Kyllä olis täti kovin ei toivottu nyt.
Olen varovaisen toiveikas. Eilisessä pinossa oli juttua näistä kemiallisista raskauksista tai miten se nyt sanotaan. En viitsi kauheasti silti murehtia, sillä vaikka täti ei tulis tai ei tulis alkuraskauden keskenmenoa, niin mitä vaan voi tapahtua. Edellinen raskaushan meillä päättyi rv 24, josta toinen kaksosista selviytyi ja toinen ei. Mä yritän pysyä positiivisena niin kauan, kun oikeesti ei ole jotain syytä murehtia. En halua stressillä tehdä itelleni ylimääräsiä supistuksia, jotka oli viimeksi ongelma. Tämä on tietysti helpommin sanottu kun tehty.
Näin muuten viime yönä unta, että olin raskaana ja jouduin rv 10 saikulle supistusten takia.
Laitan oireita sitten enempi ens viikolla, jos nyt näyttää siltä, että ne menkat ei ole tulossa. Ei kyllä juuri mitään ihmellistä ole.
Laru kp 25/27-28
Toivottavasti plussa siitä vaan vahvistuu ja asukki pysyy matkassa loppuun asti! Onnellista odotusta!!!!
Toivottavasti nähdään odotuspuolella :)
Sofi kp19 dpo6
Onpa ihania uutisia näin sunnuntaille. Kovasti toivon, että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti ihan sinne kesäkuulle! Iloitse vaan täysin rinnoin plussastasi, turha sitä on murehtia, niinkuin sanoit, että mitä vaan voi elämässä aina tapahtua.
Jos sulla jotain oireita ilmenee niin kirjoitteleppa tänne pinoon, täällä niitä innolla lueskellaan ja odotellaan.
t. wintergirl
Täällä on rinnat arkana ja tosi kipeet:O
Ehdittiin kyllä surettavan vähän pöllytellä kun ukko oli reissussa juuri oviksen aikaan.Ja flunssaa pukkasi tytölle ja mulle vielä lisäksi.Nyt sitten vaan odotellaan..
Mä sain kummitytön tuossa tiistaina ja en muistanutkaan kuinka pieni ihminen voi ollakkaan.Tosi suloinen nyytti ja vauvakuume senkuin kasvaa.
kp23/27
Tosin onhan tämä hiukan hölmöä siirtyä aina joka kuu uuteen pinoon.
[b]Gallup[/b] heti alkuun: missä pinossa aloitit tämän kuumeilun? Mä aloitin helmikuun ' helmissä' . Vai olikos se sittenkin tammikuisissa?
Laru oli jo ehtinyt plussata! Loistavaa! Nyt plussa-aalto käyntiin!
T.Peipposka kp 20/28
ja mukaan tarrasukkia niin pikkunen pysyy matkassa.!!!!!!
galluppiin: olen vuosi sitten aloittanut kuumeilun 3-kuumeilevien pinossa ja sitten oli joku toinen pino jonka nimee en muista mutta siellä kellään ei siis puoliso oikeen lämmennyt ajatukselle vaavista.
nyt kuitenkin ekaa kertaa kuukausi pinossa.
ja täällä siis ei vieläkään mitään tapahdu. eilen bongailin limoja mutta tikut ei vielä ole plussaa näyttänyt eli saa nähä joko se ovis huomenna voisi tulla. odotus siis jatkuu.
kp16/25-32
[b]Larulle onnittelut plussasta :D[/b] Ja totta visersit - turhaan sitä alkaa ressaamaan elämän kulkua etukäteen! Ajattelinkin eilen ettei varmaan oo mukavaa luettavaa ne (km - keskustelut), juuri plussanneille... Toivottavasti ei nyt ne ala kummittelemaan mielessä!
[b]Galluppia[/b] - Olenkin oikea veteraani-kuumeilija ;) Enkä muista kuollaksenikaan missä pinossa aloittelin aikoinaan... Mutta aktiiviseksi palstailijaksi ryhdyin Tripla-pinossa(2003-2004), eli niitä joilla vauva ei ollut yrityksen alla vielä olleskaan. Siitä kehiteltiin " tuttujen" kesken Truplat - jossa olikin kaiken karvaisia kuumeilijoita. Nyt ollutkin palsta taukoa yli vuosi (ennen kuin tulin tähän mukaan). Tulipa pitkä vastaus ;)
Vkonloppu lopuillaan - yyh, mies menee takas inttiin huomenna :/
Eikä saatu kunnolla niitä simppojakaan maaliviivalle - HöH. Kp 19/n.30 - ja nyt on varmasti ovis ohi - eilen oli kyllä niin kipeänä munasarjat, epäilin sen liittyneen ovikseen - eikä ole enää mitään (muitakaan tuttuja) ovis oireita. Joten asennoidunkin taas uuteen kiertoon!
Hauskaa viikon alkua taidankin jo toivotella :D
ja onnea plussanneille! Toivottavasti tästä pinosta moni pääsee samaan ryhmään Odotus-puolelle! Itse olin kolmisen vuotta sitten odotus-puolella kun odotin esikoistamme. Koko raskausaika tuli roikuttua enemmän tai vähemmän palstalla, aina en ehtinyt/jaksanut itse kirjoittaa, mutta oli tosi kiva seurata muiden raskauden edistymistä, ja suurin apu oli varmaan se vertaistuki jota sai - tuskin kukaan lapsettomista kavereista olisi koko ajan halunnut kuulla mistä milläkin viikolla nipistää... mutta siellä kaikki olivat samassa tilanteessa. Nyt suunnittelemme toista lasta ja kuten eilen palstailin, elokuussa jätettiin ehkäisy, tai siis otatin hormonikierukan pois ja nyt eka kunnon kierto menossa. Jos olen oikein laskenut niin kp 11/28 joten taidetaan olla lähellä ovista mahdollisesti. Aikamoista jännitystä tällä palstalla ilmassa!
Olikos se pinon ensimmäinen plussa? Minäkin taidan huomenna päästä testaamaan acon10:llä Kp24/28, kun posti tulee. Ei vielä pitäisi, mutta oon niin malttamaton!
Tänään huomasin että leuka on täynnänsä pientä hormoninäppyä.
Yöpuulle lähtee jeanel
malttamattomana laitoin sitten pinon pystyyn!
Laruuuu: joko testasit? Tuleppa heti kertomaan miten kävi?
Uusia oli taas ilmestynyt eiliseen pinoon, kaikille tasapuolisesti tervetuloa kuumeilemaan. Eiköhän tällaisella porukalla jo ala tulosta syntymään!!!
Oma napa: päänsärkyä täällä edelleen, sellaista pientä jäytävää. Vanhin lapsista kuumeessa ja päänsärkyä, joten toivottavasti en ole samaan tautiin tulossa. Jotenkin taas meni yö liian levottomasti, heräillessä. Nyt aamulla on ihan krapulainen olo ja paleltaa. Shampanja jäi eilen juomatta, kun kuopuksen nukutus meni liian myöhäiseksi, eikä sitten enää viitstitty pulloa avata. Ja kyllä väsyttää...
No täällä odotellaan vielä on pitkä matka testailuun, jos nyt sinne asti pääsen! En ajatellut testata ennenkuin menkat ovat myöhässä eli se on vasta yli viikon päästä keskiviikkona kun tädin pitäisi saapua tai siis ei tienkään saavu... No siihen asti koitan pysyä housuissani ja jännäillä teidän muiden kanssa!
t. wintergirl kp 19/29 dpo 4