Miksi te miehet säikähdätte naisten eritteitä?
Niin paljon kuulee ja lukee siitä, kuinka joku on vahingossa pissanut/paskonut allensa ja sen jälkeen miehestä ei ole enää kuulunut mitään. Sehän on ihan normaalia, että vahinkoja sattuu. Kaikki pissii ja kakkii.
Kommentit (12)
Joka pesäänsä paskantaa, se paskaansa tukehtuu;)
Kai hiivan tuotannolla on rajansa kuin myös miehen sietokyvylläkin - valitettavasti:)
En usko että juuri tämä on se laji jossa miehet pärjäisivät naisia huonommin. Itse naisena tunnen hyvin syvää inhoa miesten eritteitä kohtaan, epäilen ettei mieheni voi mitenkään ylittää minua tässä lajissa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:40"]
En usko että juuri tämä on se laji jossa miehet pärjäisivät naisia huonommin. Itse naisena tunnen hyvin syvää inhoa miesten eritteitä kohtaan, epäilen ettei mieheni voi mitenkään ylittää minua tässä lajissa.
[/quote]
Totta, ten points for you! Pissaista äklöspermaa, kiitos ei!
Joskus vaan voi sattua sellainen tilanne, esim. Sairaus kuten noro tai ruokamyrkytys ja paska vaan lentää. Ei aina voi ennakoida. Itselleni ei ole niin koskaan käynyt mutta olen kuullut ja lukenut että monelle on. Mutta jos sen jälkeen ei haluta olla tekemisissä, se kertoo vaan siitä ettei sinusta olla oikeasti koskaan välitettykkään. En itse eritteistä nauti tai mitään, mutta vahingot ymmärrän ja niiden takia en ketään "hylkää".
Mutta eiväthän naiset pissi/pasko. Korkeintaan päästelevät kukkaistuoksuja. Näin ainakin se virallinen liturgia menee.
Kyllä norsulla on norsun töräytykset - valitettavasti:(
Siis tarkoitatko nyt, että muija paskoo ja kusee alleen ja miehen pitäisi sitä ihastella tai pitää ainakin normaalina?
Edes feministit eivät voi odottaa tuota. Toki on miehiä, jotka pissasta ja kakasta tykkäävät. Ehkä sun pitää etsiä sellainen.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:33"]Niin paljon kuulee ja lukee siitä, kuinka joku on vahingossa pissanut/paskonut allensa ja sen jälkeen miehestä ei ole enää kuulunut mitään. Sehän on ihan normaalia, että vahinkoja sattuu. Kaikki pissii ja kakkii.
[/quote]
Niin. Samaa mieltä. Pitäähän miestenkin jotain kestää kun naisten pitää kestää miesten ällöä siemennestettä. :-/
Kyllä minä miehenä tunnen puhdistautuvani kaikesta kun saan imettää Virossa ja Thaimaassa ryvettynyttä jormaani;)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 23:33"]Niin paljon kuulee ja lukee siitä, kuinka joku on vahingossa pissanut/paskonut allensa ja sen jälkeen miehestä ei ole enää kuulunut mitään. Sehän on ihan normaalia, että vahinkoja sattuu. Kaikki pissii ja kakkii. [/quote] Niin. Samaa mieltä. Pitäähän miestenkin jotain kestää kun naisten pitää kestää miesten ällöä siemennestettä. :-/
[/quote]
Mun kokemuksen mukaan siemenneste on naisille varsin mieluisa erite...
Mitä?