Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en kestä mun miestä!

Vierailija
17.09.2006 |

taas herätti minut puolikahdelta hiplailemalla mun jalkoväliä. oikeesti, olen yrittänyt sanoa sille siiitä, mutta turhaan. mies on nin syvässä unessa ettei " muista" aamulla mitään yön tapahtumista. tykkäisin nukkua ilman yöpuvun housuja, pelkässä paitulissa, mutta se on mahdotonta. pahinta on silloin kun mies pyrkii päälle makaamaan väkisin. tuntuu pahalta... onko muilla samanlaisia ongelmia? täytyy nukkua ens yö sohvalla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on siinä että mies HERÄTTÄÄ minut keskellä yötä. nukun muutenkin huonosti ja olen äkäinen kuin ampiainen kun minut herätetään " ilman syytä" .

olen sanonut miehelle, mutta kun se väittää mun keksivän nämä jutut. ongelma on mielestäni myös se ettei mieheni osaa pitää minua hyvänä vaan aina kaikki johtaa seksiin.

tuona kyseisnä yönä huomasin kun mies tuli " halaamaan" . annoin sen jäädä siihen sillä se tuntui hyvätä pitkstä aikaa olla toisen kainalossa...

viime yönä inhotti mennä omaa sänkyyn nukkumaan, pelottaa jos se vaikka jonain yönä raiskaa mut...?

Vierailija
2/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks tajuu sentään viikonloppusin vaan... oon kanssa raivonnu että haluan nukkua viikolla rauhassa koska olen niin herkkä uninen... välillä nukun sohvalla tai ainakin vaihdan yöllä sohvalle nukkumaan... tollasista asioista pitää vaan puhua ja selittää että se ei oo kivaa ei varmaan mieheskään tykkäis jos valvottaisit häntä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on toivoton tilanne..

-ap

Vierailija
4/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko nyt ketään kohtalotoveria tai muuten vain viisasta neuvomaan minua. mies tulee kohta kotiin ja pitäis asiasta puhua. mielestäni olen kyllä antanut tarpeeksi ??

Vierailija
5/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olisko nyt ketään kohtalotoveria tai muuten vain viisasta neuvomaan minua. mies tulee kohta kotiin ja pitäis asiasta puhua. mielestäni olen kyllä antanut tarpeeksi ??

Olen siitä joskus tänne kirjoittanutkin, mutta kukaan ei uskonut.

Eli mun mies öisin tahtoo aina rakastella. Mies on itse ihan umpiunessa, ei muista aamulla mitään. Joskus ollaan herätty siihen, että ollaan jo täydessä touhussa... eli mäkin siis rakastelen unissani!

Tosi pelottavaa.

Jos en jaksa rakastella, herätä vaan mieheni tönimällä ja puhumalla. Jos taas haluan rakastella, annan mennä vaan - kyllä se mies jossain vaiheessa herää.

Vierailija
6/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella useana yönä heräsin siihen mies hipelsi menemään. Joskus heräsin vasta siihen kun oltiin jo " täydessä touhussa" .Ja mies väitti aina, jos sattui aamulla muistamaan, että minä kuulemma aloitin

Itse en kyllä näe tuossa mitään varsinaista ongelmaa. Mutta, jos häiritsee niin herätä se miehes kun touhu alkaa; ) Eiköhän se hereillä ymmärrä lopettaa, kunsanot tiukasti ettei kiinnosta.