Noi rokotekriittisethän on ihan seinähullua porukkaa
Tiesinkin jo, että ei ne kaikkein välkympiä olekaan mut siis ne ovat vaarallisia. Ihan oikeasti jo vähän pelkään niitä. Voi kun kaikki rokottamattomat suljettais johonkin kaukaiselle saarelle pois sivistyksestä.
Kommentit (35)
Jos tässä joku on kanssaihmisilleen vaarallinen niin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Puhut vähän, mutta asiaa.
Asia se on paskakin.
Ihan samalla tavalla kun rokoteintoilijat ei ole yhtenäinen porukka niin ei ole rokotekriittisetkään. Molempiin ryhmiin kuuluu täysiä sekopäitä ja maltillisempia tapauksia.
Onhan ne vaarallisia, kun aletaan hoitajia uhkailemaan vakavalla väkivallalla. Seurantaan koko liikkeen fanaattisin kärki, tai no varmaan onkin jo.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä kuullut yhtäkään hyvää syytä olla ottamatta rokote. Jotain epätoivoista selittelyä ja harhoja. Rokotekriittiset on kyllä tekopyhintä porukkaa mitä tiedän.
Vapaassa yhteiskunnassa kansalaisen ei tarvitse antaa sinulle syytä tehdäkseen yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nykymeiningistä tulee pakosti deja vu mieleen, jos on yhtään historian tunneilla ollut hereillä. Ja kohta ketju poistetaan...
Ihme että on näinkin kauan saanut olla
Vierailija kirjoitti:
Mitä näitä rokotekeskusteluja seurannut niin kyllä kriittiset siellä on edukseen, laittavat tilastoja, esimerkkejä maailmalta, perustelevat kantansa huolella, kun taas rokoteuskovaisten vastine on: "sellainen sekopää siellä teidät pitäisi kaikki leirittää öyhöti öyh". :D
Ei taitais kriittisten monetkaan lähteet läpäistä lähdekritiikkiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tiedetty jo kauan että mielenvikaisia ovat. Nyt alkaa väkivallalla uhkailu kun ei foliot enää riitä
Siis joku yksittäistapaus riittää sinulle kokonaisen ihmisryhmän leimaamiseksi? Ok.
Minun mielestä sellaiset ihmiset ovat myös aika mielenvikaisia jotka haluavat pakottaa ihmiset ottamaan kehoonsa kokeellista, mahdollisesti haittoja aiheuttavaa ainetta vastoin heidän tahtoaan. Hyhhyh
Eivät ikävä kyllä ole yksittäistapauksia, muistellaanpa vaan sitä sylkijä-aktivistia, lastenteatterin uhkailijoita (!) ja näitä jotka lähti kouluihin uhkailemaan, oli varmaan muitakin, jotka olen unohtanut. Näyttää nimenoman siltä, että rokotevastaiset ovat useimmiten hieman "epävakaita" ja kun tähän yhdistetään alhainen älykkyys ja se, että tyhmyys tiivistyy joukossa, niin tulokset ovat tällaiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näitä rokotekeskusteluja seurannut niin kyllä kriittiset siellä on edukseen, laittavat tilastoja, esimerkkejä maailmalta, perustelevat kantansa huolella, kun taas rokoteuskovaisten vastine on: "sellainen sekopää siellä teidät pitäisi kaikki leirittää öyhöti öyh". :D
Ei taitais kriittisten monetkaan lähteet läpäistä lähdekritiikkiä..
Toisin kuin rokoteuskovaisten: Iltasanomat, naapurin Jake.
Otsikossa on sana "rokotekriittinen" joka on mielestäni eri asia kuin "rokotevastainen."
Näissäkin ihmisryhmissä on paljon erilaisia tyyppejä, ajatusmalleja ja käyttäytymistä.
Itse olin ja olen edelleen kriittisellä mielellä kuten miljoonat muutkin ja jotka silti ovat päätyneet rokotteet ottamaan.
Sitten on niitä jotka huutavat ääneen tuolla kaduilla. Puolisoni tapasi yhden tuollaisen huutajan, joka kovaan ääneen huuteli Turun keskustassa ja oikein julisti että kolmanteen rokotukseen tulee kuolemaan paljon ihmisiä. Tuollainen kuuluu mielestäni sellaiseen höyrähtäneeseen kansanosaan, joka ei osaa pitää mölyjään mahassa, eikä osaa suodattaa mikä on oikeaa ja mikä väärää tietoa. Mikrosiruja kuulemma on rokotteessa. Juupa juu ja luuranko rämisee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nykymeiningistä tulee pakosti deja vu mieleen, jos on yhtään historian tunneilla ollut hereillä. Ja kohta ketju poistetaan...
Nykymeiningistä tulee kyllä mieleen ainoastaan psykoottisten höppänöiden kokoontumisajot. Nuo n a t s i -rinnastukset ovat teidän omia säälittäviä yrityksiä saada oma idioottimainen agenda vaikuttamaan edes etäisesti kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymeiningistä tulee kyllä mieleen ainoastaan psykoottisten höppänöiden kokoontumisajot. Nuo n a t s i -rinnastukset ovat teidän omia säälittäviä yrityksiä saada oma idioottimainen agenda vaikuttamaan edes etäisesti kiinnostavalta.
Psykoottisten höppänöiden kokoontumisajoista on ennen vanhaankin seurannut (paljon) ruumiita.
Ei minuakaan kiinnosta idioottimaiset agendat, vielä vähemmän kiinnostaa saada jonkun vauvapalstan nobodyn arvostus.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa on sana "rokotekriittinen" joka on mielestäni eri asia kuin "rokotevastainen."
Näissäkin ihmisryhmissä on paljon erilaisia tyyppejä, ajatusmalleja ja käyttäytymistä.
Itse olin ja olen edelleen kriittisellä mielellä kuten miljoonat muutkin ja jotka silti ovat päätyneet rokotteet ottamaan.
Sitten on niitä jotka huutavat ääneen tuolla kaduilla. Puolisoni tapasi yhden tuollaisen huutajan, joka kovaan ääneen huuteli Turun keskustassa ja oikein julisti että kolmanteen rokotukseen tulee kuolemaan paljon ihmisiä. Tuollainen kuuluu mielestäni sellaiseen höyrähtäneeseen kansanosaan, joka ei osaa pitää mölyjään mahassa, eikä osaa suodattaa mikä on oikeaa ja mikä väärää tietoa. Mikrosiruja kuulemma on rokotteessa. Juupa juu ja luuranko rämisee.
Samoin on näitä huutelijoita, joiden mielestä ei-pakollisen rokotteen ottaminen olisi joku kansallisvelvollisuus ja passi taivaspaikkaan.