N19 SM-urheilija taas paikalla. Kysymyksiä?
Epäonnisen vedonlyönnin seurauksena lupauduin uudestaan vastailemaan mahdollisiin kysymyksiin viikon tauon jälkeen. Loppuilta aikaa kysyä urheilijaneitokaiselta...?
Kommentit (221)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:53"]
Miksi et alkais nukkumaan, niin jaksat treenata aamulla? Tuon sun SM-urheilija -määritelmän mukaan kaikki liikkujat ovat SM-urheilijoita. Mäkin oon pitkänmatkan juoksussa, kun harrastan lenkkeilyä. Siinä lajissa kun kilpaillaan Suomen mestaruudesta. Tosin minä en. Vai tarkoitatko, että kisaat SM-tasolla lajissasi? Ja ei taida mitalimittelöissä enää harrastaminen monessakaan lajissa riittää?
[/quote]
Kaikki liikunta on arvokasta! Itse tällä hetkellä uhraan aikaa urheilulle keskivertoliikkujaa enemmän. Kisaan siis SM-tasolla.
Nukkumaan menen klo 24!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:54"]
AP tunnistettu. Oon pannut sua.
[/quote]
Kuka ei. Urheilijaneidot on huoria. Sosiaalisesta mediasta helposti napsaistavissa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:55"]
Vaihtuuko lyönti merkit joka peliin
[/quote]
Hmmhh, enpä kerro, jottei laji paljastuisi...
Joko joko palloa. Eli pesistä pelaat
Höpöhöpö.
Voi tietysti olla että riippuu lajista. Tanssijat ovat julmetun tiukkoja ainakin, samoin voimistelijat. Ehkä joogitkin.
Mutta tuota väitettä en ollut koskaan kuullut, eikä siinä ole mitään logiikkaa.[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:42"]
Kuinka monta sormea saat mahtumaan tiukkaan treenattuun urheilijatytsän pimppaasi? Montako sormetustyöntöä sekunnissa pystyt tekemään?
[/quote]
Urheilijoillahan on nimenomaan löysät pillukat ellei sitten myös treenaa pillukan lihaksia. Tästä oli ihan lehdessä juttu muutamia vuosia sitten, että kun emättimen ympärillä olevia lihaksia treenataan, niin tavallaan sitten emättimen lihakset pääsevät vähemmällä työllä ja löystyvät. Paljon kyykkyjä ja pakaroiden lihaksistoa treenaavilla tämä korostuu erityisesti
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:54"]
AP tunnistettu. Oon pannut sua.
[/quote]
Kuka ei. Urheilijaneidot on huoria. Sosiaalisesta mediasta helposti napsaistavissa.
[/quote]
Onpas rankkaa yleistämistä...
Pitävätkö stereotypiat paikkansa, eli onko joukkueessasi paljon lesboja?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:57"]
Joko joko palloa. Eli pesistä pelaat
[/quote]
Kerroin jo viikko sitten, että olen "pääkaupunkiseudulta"...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:53"]
Miksi et alkais nukkumaan, niin jaksat treenata aamulla? Tuon sun SM-urheilija -määritelmän mukaan kaikki liikkujat ovat SM-urheilijoita. Mäkin oon pitkänmatkan juoksussa, kun harrastan lenkkeilyä. Siinä lajissa kun kilpaillaan Suomen mestaruudesta. Tosin minä en. Vai tarkoitatko, että kisaat SM-tasolla lajissasi? Ja ei taida mitalimittelöissä enää harrastaminen monessakaan lajissa riittää?
[/quote]
Kaikki liikunta on arvokasta! Itse tällä hetkellä uhraan aikaa urheilulle keskivertoliikkujaa enemmän. Kisaan siis SM-tasolla.
Nukkumaan menen klo 24!
[/quote]
Tarkoitinkin juuri niin, että laji ei tee sinusta SM-urheilijaa, vaan se taso, jolla olet. Se määrittelyssä tökki silmääni :)
T. Yks ex SM-kisaaja kanssa
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:59"]
Pitävätkö stereotypiat paikkansa, eli onko joukkueessasi paljon lesboja?
[/quote]
Heitä on 0-1 kappaletta. Lukioluokallakin on enemmän...
Kyllä sieltä minäki olen ja pelaan sm tasolla pesistä. On vähän reissua kauden aikana
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:02"]
Onko sulla viivapillu?
[/quote]
Haluatko tarkentaa?
Nähdänkö päättäjäis risteilyllä?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:03"]
Ja asun Vantaalla
[/quote]
Tämä ei ole alkuperäisen vastaus...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:05"]
Nähdänkö päättäjäis risteilyllä?
[/quote]
Joo, tule moikkaamaan...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 22:05"]Nähdänkö päättäjäis risteilyllä?
[/quote] kyllä
Vaihtuuko lyönti merkit joka peliin