Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN tiedä mitä mun elämästä tulee

Vierailija
27.12.2021 |

En tiedä mitä pitäs enää tehdä.. terapeutti ei jaksa mua.. vanhemmat ei jaksa mua.. töitä on.. yli 20 tonnia velkaa.. voin todella huonosti ja olen yksinäinen.. mitä tehdä?

t. allu

Kommentit (202)

Vierailija
181/202 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surullista että elämäsi on vain tänne keskustelujen tekemistä ja valittamista. Säälin sinua, vaikka juttusi naisten väkisin koskemista saavat minut voimaan pahoin.

Vierailija
182/202 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa oikeasti jo Allun toiminta pelottamaan, sen toiminta alkaa mennä jo ihan next leveleille.

Tyyppi on postissa töissä - kaikkien yhteystietojen keskellä - ja on ihan maanisen epätoivoisesti fantasioimassa naisista, r aiskaamisesta yms. Lisäksi on kertonut stalkkaavansa pariskuntia ja naisia. Tulee vahvasti mieleen M. Penttilä aka Michael Maria Pentholm, s. Jukka Torsten Lindholm.

Varokaa naiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää edes säälittää tai surettaa, kun niin monesti on neuvottu ja yritetty auttaa, mutta mikään ei mene jakeluun. Hirvittää vaan, että tollanen sekopää asuu samassa kaupungissa. Toivottavasti en ikinä joutuisi lähellekään Allua tai kaltaistaan.

Vierailija
184/202 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän vaan höpöttelee?

Vierailija
185/202 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka terve ihminen tällaisia höpöttelee vuositolkulla? Tehnyt samaa S24:llä. Kuvansa ja numeronsa julkaissut. Käynyt naisten kimppuun ravintoloissa. Vaikuttaa todella vaaralliselta.

Vierailija
186/202 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä kyllä on taipumusta liioitteluun ja ylilyönteihin..

Mutta onko hänestä toimimaan niin kuin uhkailee .. ? Vaikea sanoa.

Vierailija
187/202 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin maailmaa tää tyyppi asuu?

Vierailija
188/202 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin maailmaa tää tyyppi asuu?

Vantaalla

Vierailija
189/202 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka terve ihminen tällaisia höpöttelee vuositolkulla? Tehnyt samaa S24:llä. Kuvansa ja numeronsa julkaissut. Käynyt naisten kimppuun ravintoloissa. Vaikuttaa todella vaaralliselta.

Millä tavalla käynyt naisten kimppuun? Milloin ja missä?

Vierailija
190/202 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla käynyt naisten kimppuun? Milloin ja missä?

En ole käynyt.. ainut kai baarissa kouraassut naista pyllystä tai tönässyt naista humalassa nyt en juo enää alkoholia

Vierailija
191/202 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä kyllä on taipumusta liioitteluun ja ylilyönteihin..

Mutta onko hänestä toimimaan niin kuin uhkailee .. ? Vaikea sanoa.

Sanon vaan en uhkaile.. en niin sekopää kuitenkaa ole

Vierailija
192/202 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa enää edes säälittää tai surettaa, kun niin monesti on neuvottu ja yritetty auttaa, mutta mikään ei mene jakeluun. Hirvittää vaan, että tollanen sekopää asuu samassa kaupungissa. Toivottavasti en ikinä joutuisi lähellekään Allua tai kaltaistaan.

No ei varmaa mene jakeluun ei... olen tällänen ihminen joo

Vierailija
193/202 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa oikeasti jo Allun toiminta pelottamaan, sen toiminta alkaa mennä jo ihan next leveleille.

Tyyppi on postissa töissä - kaikkien yhteystietojen keskellä - ja on ihan maanisen epätoivoisesti fantasioimassa naisista, r aiskaamisesta yms. Lisäksi on kertonut stalkkaavansa pariskuntia ja naisia. Tulee vahvasti mieleen M. Penttilä aka Michael Maria Pentholm, s. Jukka Torsten Lindholm.

Varokaa naiset!

Tottakai kyttään naisia koska monet naiset on kauniita ja kiinnostaa ne naiset.

Vierailija
194/202 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allun jutut naisen väkisin ottamisesta on jo sitä luokkaa, että suljettu osasto olisi oikea paikka hänelle. Vaarallinen mies.

Suljetulla osastolla hoidetaan ihmisiä joilla on vaikeita mielenterveysongelmia, se on sairaala. Vankila on oikea paikka Allun kaltaisille.

No mä vaa sanon en tekisi mitää naiselle.. en halua mitää poliisijuttuja

Vierailija
195/202 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutos lähtee sinusta itsestäsi. On turha vinkua ettet saa naisseuraa, jos olet asenteeltasi tuollainen. Laita elämäsi kuntoon, niin varmasti löydät jonkun viereesi. Joka tapauksessa täällä valittaminen ja elämän huonoissa asioissa kieriminen ei auta sinua pätkääkään.

Typerää syyttää naisia siitä, että haluavat miehen jolla on raha-asiat ja mielenterveys kunnossa.

No niin pitäs kai laittaa elämäni kuntoo eikä ruikuttaa joka päivä täälä.

Vierailija
196/202 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan suudella naista ja koskea... ja hän haluaa nukkua mun vieressä peiton alla viettää minun kanssa aikaa

Ai siksi kun sinulla on kaljamaha ja kehitysvamma?

kaljamaha on ollut vuosia.. ja heikkolahjaisuus syntymästä

Miten sinulla sujui koulu?

Aika heikosti.. oppimisvaikeudet rajotti.. mua kiusattiin vielä sen lisäksi.+ mut laitettiin Emu kouluun

Vierailija
197/202 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt näkee millaseksi mies tulee kun ei kelpaa naisille ja saa seksiä ja sitä läheisyyttä.. tässä naiset on tulos

Eli tulee katkeria kehitysvammaisia joiden elämä on pelkkä vitsi? Ei kiinnosta mua, nukun yöni hyvin tietäen että sun elämä on yhtä sontaa eikä se koskaan parane :) sunlaisen ihmisen kärsimys vaan ilahduttaa, sä ansaitset pelkkää kärsimystä. Sun kohdalla paha saa palkkansa-sanonta pitää täysin paikkaansa.

Aha selvä just.

Vierailija
198/202 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- hakeudu lääkäriin jotta saat lähetteen psykiatrian poliklinikalle

- aloita jokin mielekäs harrastus, sen ei tarvitse olla kallista tai vaikeaa, esim. lenkkeily, elokuvien katsominen, maalaaminen ja geokätköily ovat edullisia harrastuksia!

- Hakeudu sosiaalityöntekijän vastaanotolle, jossa teette yhdessä selkeän rahankäyttösuunnitelma ja lopeta kaiken turhan ostaminen.

- Tee suursiivous ja myy kirppiksellä ylimääräiset tavarat, rahat jota saat niistä laitat velkojen pois maksamiseen

- Tee selkeä päivärutiini, panosta siihen että saat tarpeeksi unta, syö mahdollisimman terveellisesti ja ulkoile ainakin pari kertaa viikossa. Pidä kerran viikossa siivouspäivä.

Sitten kun alat voimaan paremmin ja noudatat näitä ohjeita, voit alkaa etsiä parisuhdetta ja kavereita netistä, kahviloista, harrastuksista tai muualta. Mutta juuri nyt parasta mitä voit tehdä on edetä päivä kerrallaan ja saada elämäsi parempaan kuntoon. Tsemppiä! N21

Olen kyllä aikoinaa käynyt akuuttipsykiatrian poliklinikalla.. Enempi mulla on pakkomielle ruikuttaa tehdä alotuksia+ naisten kyttääminen haluaisin koskea naista ja oman tyttöystävän

Vierailija
199/202 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hakeudu lääkäriin jotta saat lähetteen psykiatrian poliklinikalle

- aloita jokin mielekäs harrastus, sen ei tarvitse olla kallista tai vaikeaa, esim. lenkkeily, elokuvien katsominen, maalaaminen ja geokätköily ovat edullisia harrastuksia!

- Hakeudu sosiaalityöntekijän vastaanotolle, jossa teette yhdessä selkeän rahankäyttösuunnitelma ja lopeta kaiken turhan ostaminen.

- Tee suursiivous ja myy kirppiksellä ylimääräiset tavarat, rahat jota saat niistä laitat velkojen pois maksamiseen

- Tee selkeä päivärutiini, panosta siihen että saat tarpeeksi unta, syö mahdollisimman terveellisesti ja ulkoile ainakin pari kertaa viikossa. Pidä kerran viikossa siivouspäivä.

Sitten kun alat voimaan paremmin ja noudatat näitä ohjeita, voit alkaa etsiä parisuhdetta ja kavereita netistä, kahviloista, harrastuksista tai muualta. Mutta juuri nyt parasta mitä voit tehdä on edetä päivä kerrallaan ja saada elämäsi parempaan kuntoon. Tsemppiä! N21

Olen kyllä aikoinaa käynyt akuuttipsykiatrian poliklinikalla.. Enempi mulla on pakkomielle ruikuttaa tehdä alotuksia+ naisten kyttääminen haluaisin koskea naista ja oman tyttöystävän

Oletpa fiksu nainen ikäseksesi toi vois olla hyvä idea

Vierailija
200/202 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä naista nyt kaipaan erittäin erittäin erittäin paljon tähä mun kainaloon.

Mitä sinulla on sellaiselle tarjottavaa? Luukku Vantaalla, masennuslääkkeitä, vanha auto, velkaa, pallovatsa, veljen hakkaaja varas, kehitysvamma… Kuulostaako hyvältä paketilta?

läheisyyttä seksiä.. keskustelua yhdessäoloa.. kyllä kaipaan naista.. no ne ajat on ohi.. ei sille menneisyydelle voi mitään.

Mistä sinä osaat keskustella? Ei naista kiinnosta jutut farkkuperseistä. Pitää osata muuta puhua.

Ainaski mulla on ollut 3 parisuhdetta, kai mä oon joo osannu jutella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme