EN tiedä mitä mun elämästä tulee
En tiedä mitä pitäs enää tehdä.. terapeutti ei jaksa mua.. vanhemmat ei jaksa mua.. töitä on.. yli 20 tonnia velkaa.. voin todella huonosti ja olen yksinäinen.. mitä tehdä?
t. allu
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku lääkitys voisi olla kohdillaan...
mulla on venlafaxin 150 mg
Miksi?
koska olen masentunut
Lakkaa haluamasta.
en lakkaa.. haluan koskea naist aja suudella naista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä naista nyt kaipaan erittäin erittäin erittäin paljon tähä mun kainaloon.
Mitä sinulla on sellaiselle tarjottavaa? Luukku Vantaalla, masennuslääkkeitä, vanha auto, velkaa, pallovatsa, veljen hakkaaja varas, kehitysvamma… Kuulostaako hyvältä paketilta?
läheisyyttä seksiä.. keskustelua yhdessäoloa.. kyllä kaipaan naista.. no ne ajat on ohi.. ei sille menneisyydelle voi mitään.
Mistä sinä osaat keskustella? Ei naista kiinnosta jutut farkkuperseistä. Pitää osata muuta puhua.
Haluan suudella naista ja koskea... ja hän haluaa nukkua mun vieressä peiton alla viettää minun kanssa aikaa
Vierailija kirjoitti:
en lakkaa.. haluan koskea naist aja suudella naista...
Olet masentunut niin kauan, kun et lakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä naista nyt kaipaan erittäin erittäin erittäin paljon tähä mun kainaloon.
Mitä sinulla on sellaiselle tarjottavaa? Luukku Vantaalla, masennuslääkkeitä, vanha auto, velkaa, pallovatsa, veljen hakkaaja varas, kehitysvamma… Kuulostaako hyvältä paketilta?
läheisyyttä seksiä.. keskustelua yhdessäoloa.. kyllä kaipaan naista.. no ne ajat on ohi.. ei sille menneisyydelle voi mitään.
Mistä sinä osaat keskustella? Ei naista kiinnosta jutut farkkuperseistä. Pitää osata muuta puhua.
Osaan keskustella.. on mulla parisuhteita silti ollut ja lukuisia seksijuttuja
Vierailija kirjoitti:
Haluan suudella naista ja koskea... ja hän haluaa nukkua mun vieressä peiton alla viettää minun kanssa aikaa
Ai siksi kun sinulla on kaljamaha ja kehitysvamma?
Katson naisia suu auki koska ne on niin hotteja.. farkkuperseitä ja ihanat tissit monella naisella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaljamaha on ollut vuosia.. ja heikkolahjaisuus syntymästä
paljo hotteja naisia on.. saisi edes 1 ja saisi koskea ja läheisyyttä.. peiton alle muhinoimaa naisen kanssa sitä juuri ja juuri nyt kaipaan elämässä
- hakeudu lääkäriin jotta saat lähetteen psykiatrian poliklinikalle
- aloita jokin mielekäs harrastus, sen ei tarvitse olla kallista tai vaikeaa, esim. lenkkeily, elokuvien katsominen, maalaaminen ja geokätköily ovat edullisia harrastuksia!
- Hakeudu sosiaalityöntekijän vastaanotolle, jossa teette yhdessä selkeän rahankäyttösuunnitelma ja lopeta kaiken turhan ostaminen.
- Tee suursiivous ja myy kirppiksellä ylimääräiset tavarat, rahat jota saat niistä laitat velkojen pois maksamiseen
- Tee selkeä päivärutiini, panosta siihen että saat tarpeeksi unta, syö mahdollisimman terveellisesti ja ulkoile ainakin pari kertaa viikossa. Pidä kerran viikossa siivouspäivä.
Sitten kun alat voimaan paremmin ja noudatat näitä ohjeita, voit alkaa etsiä parisuhdetta ja kavereita netistä, kahviloista, harrastuksista tai muualta. Mutta juuri nyt parasta mitä voit tehdä on edetä päivä kerrallaan ja saada elämäsi parempaan kuntoon. Tsemppiä! N21
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkee millaseksi mies tulee kun ei kelpaa naisille ja saa seksiä ja sitä läheisyyttä.. tässä naiset on tulos
Eli tulee katkeria kehitysvammaisia joiden elämä on pelkkä vitsi? Ei kiinnosta mua, nukun yöni hyvin tietäen että sun elämä on yhtä sontaa eikä se koskaan parane :) sunlaisen ihmisen kärsimys vaan ilahduttaa, sä ansaitset pelkkää kärsimystä. Sun kohdalla paha saa palkkansa-sanonta pitää täysin paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaljamaha on ollut vuosia.. ja heikkolahjaisuus syntymästä
Miten sinulla sujui koulu?
Se, joka uhkaa muiden turvallisuutta ei saa kunnioitusta.
Allun jutut naisen väkisin ottamisesta on jo sitä luokkaa, että suljettu osasto olisi oikea paikka hänelle. Vaarallinen mies.
Muutos lähtee sinusta itsestäsi. On turha vinkua ettet saa naisseuraa, jos olet asenteeltasi tuollainen. Laita elämäsi kuntoon, niin varmasti löydät jonkun viereesi. Joka tapauksessa täällä valittaminen ja elämän huonoissa asioissa kieriminen ei auta sinua pätkääkään.
Typerää syyttää naisia siitä, että haluavat miehen jolla on raha-asiat ja mielenterveys kunnossa.
Jospa kokeilisit keskittyä muihin, enemmän kuin itseesi. Oman navan ympärillä on usein yksinäistä, kun nostaa katseensa ja vaikka auttaa mummoa mäessä, voi yllättäen omistaa ystävän. Ja vaikka se olisikin mummo, mummolla luultavasti on laaja ystäväverkosto, jonka jäseneksi pääset laajentamaan omaa ystäväverkostoasi.
Oma tyttäreni on tätä "nuori ahdistunut" ikäryhmää. Elämästä ei saa kiinni, kymmenen vuoden terapiankaan jälkeen, ja minusta maallikosta syy on siinä, että se oma napa, oma kurjuus, kiinnostaa enemmän kuin muiden mukavat jutut.
Elämä on valintoja, valitse positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Allun jutut naisen väkisin ottamisesta on jo sitä luokkaa, että suljettu osasto olisi oikea paikka hänelle. Vaarallinen mies.
Suljetulla osastolla hoidetaan ihmisiä joilla on vaikeita mielenterveysongelmia, se on sairaala. Vankila on oikea paikka Allun kaltaisille.
Kyllä on kaljamaha... ei voi mitään.. muttta hurja naisen kaipuu on