Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten tämmösen asian kanssa pitäis elää?

Vierailija
17.09.2006 |

Elän siin avoliitossa ja meillä mieheni kanssa on kaksi lasta. Mies ei vain osaa puhua tunteistaan ei koskaan:( kun sanon rakastavani häntä niin sieltä ei tule kuin mutinaa ulos, todella paha mieli tulee:( no nyt on ruvennut miehen kaveri kiinnostamaan, ollaan yhden kerran tavttu ja nyt mietitään mitä jatkossa teemme, väärinhän se on mutta minkäs teet kun kotona on tällänen tilanne. Minäkin olen vain ihminen! Vaikka kuinka sanoo itselleen, että ajattele sitä toista ihmistä niin mielessä se vain pyörii. MItäköhän tälle tilanteelle pitäis tehdä?? onko muita saman kokeneita? eikä se ruoho ole vihreempää aidan toisella puolella, vai onko??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia voi olla niin, että mies " sanoo" sinulle rakastavansa sinua monestikin, muttet vain ymmärrä sitä. Hierooko hän selkääsi jos sitä särkee? Muistaako hän merkkipäiviäsi? Viekö hän lapsia jonnekin jotta saat aikaa itselle? Vaihtaako renkaat autoosi? Jne jne jne...

Jos on hyvä mies, niin on todella todella tyhmää juosta vieraisiin jonkun ulkokultaisen romantiikan puutteen tähden.

Vierailija
2/5 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä totakin miettinyt,mutta ikas harvoin tapahtuu noita edellä mainittuja aioita;( ja on todella huonon tuulinen nykyään, mutta mistään ei vois puhua. Aina kaikki asiat saa nyhtää siitä väkisin,todella ikävää. Kaipa meillä muuten menee joten kuten, en tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria varten. Usko, se pettäminen ei sinun avio-ongelmia poista, eikä saa miestäsi sanomaan rakkauden sanoja sinulle!

Vierailija
4/5 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää vaikka lapset hoitoon ja istukaa kunnolla keskustelemaan. Ja yksi tai kaksi kertaa ei vielä riitä.

Selvittäkää tunteenne toisianne kohtaan, onko vielä halua yritää jatkaa.

Ja sitten jos todella tuntuu jatkaminen vaikealta, niin ensin ero, ennenkuin alat muuta peliä. Sen verran täytyy toista kunnioittaa.

Tiedän mistä puhun. Meillä käytiin monet " kehityskeskustelut" , mutta ne auttoi. Molemmilla oli vielä halua jatkaa.

Tsemppiä.

Vierailija
5/5 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä lasta tekee sen että toista miestä ei ole vastaan tullut mutta välillä kun mies on todella pahan tuulinen olen ajtellut että pitäisikö erota. Kerran jo siitä miehelle sanoin ja saatiin kamala riita aikaiseksi jolloin lopulta kerrankin puhui ja itki ja sanoi mitä tuntee ja ajatteli. Jälkeenpäin mietin olisiko ollut parempi olla kuulematta. Mies sanoi että työt väsyttää ja kiukuttaa myös kun ei voi ostaa kaikkea mitä haluaisi kun olen hoitovapaalla ja meillä aika tiukkaa ja että hän tuntee että koko elämä menee hukkan kun ei voi tehdä mitään vaan on vain työ ja sitten jumissa kotona. Ja sitten sanoi että lapsia on suostunut hankkimaan vain jotta en häntä jättäisi kun tiesi että haluan suuren perheen ja että hän itse ei ole mitään isukkityyppiä ja yksi lapsi olisi ollut riittävästi ja seksiäkin saa niin harvoin (kerran viikossa tai kahdessa). No nyt tiedän miksi mies nykyään on sellainen kuin on mutta en tiedä onko se ollenkaan hyvä juttu sillä miehen sanomiset pyörii päässä ja tuntuu kamalalta että hän tuntee meidän kanssa olonsa noin kurjaksi kun taas itse olen onnellinen juuri lasten ja perheen takia vaikka muuta ei juuri olekkaan elämässä. Rakastan miestni mikä tekee tilanteen entistä vaikeammaksi. Hankalia nämä elämän koukerot kun välillä ei ole hyvä teki mitä tahansa. Josa siis tässä tilanteessa minulla olisi ollut joku toinen joka olisi ollut kiinnostunut ottamaan minut ja lapset ja elämään sellaista elämää mitä haluan olisin saattanut päätyä eroon mutta ilman että kunnolla asioista juttelee ei varmasti kannata tehdä mitään ratkaisua. samoin on syytä olla varma että toinen mies on sen arvoinen että eroaa nykyisestä miehestä ja lasten isästä. Ja vielä on mahdollista että mies on masentunut ja tarvitsee apua. Monia asioita on jotka voi tilanteen muuttaa suuntaan tai toiseen.