Mitä diagnooseja teiltä löytyy?
Kommentit (150)
Keskivaikea masennus. Vaan eipä näy päällepäin! Muistan kun tällä palstalla kirjoitin epätoivosta itkien, että meneekö tämä masennus koskaan ohi...Nyt olen päässyt takaisin töihin, syönyt lääkkeitä 4 kuukautta ja elämä hymyilee :)
Infektio ekseema,atoopinen iho, jännitysniska ja krooninen päänsärky.
Astma, allergioita, keskivaikea masennus, paniikkihäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko, sydämen vajaatoiminta, nivelreuma, psoriasis, migreeni, kroonistunut selittämätön unettomuus, ja olen sairastanut rintasyövän. Tällä hetkellä etsitään syytä näköhäiriöihin ja vapinaan.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:22"]Astma, allergioita, keskivaikea masennus, paniikkihäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko, sydämen vajaatoiminta, nivelreuma, psoriasis, migreeni, kroonistunut selittämätön unettomuus, ja olen sairastanut rintasyövän. Tällä hetkellä etsitään syytä näköhäiriöihin ja vapinaan.
[/quote]
Miksi joillakin ihmisillä on hirveät litanjat erinäisiä sairauksia ja joillakin ihmisillä ei ole mitään ongelmia? Aika epäreilua mun mielestä :/
Vaikea masennus, astma, allergioita, aurallinen migneeri, anoreksia ja atooppinen iho.
F32.1 keskivaikea masennus
F43.9 määrittämätön reaktio vaikeaan stressiin
Paniikkihäiriö, kilpirauhasen vajaatoiminta
Atooppinen iho, laktoosi-intoleranssi
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:35"]F32.1 keskivaikea masennus
F43.9 määrittämätön reaktio vaikeaan stressiin
[/quote]
Samat. Tuo epämääräinen numero kaksi tuli pitkittyneestä surusta.
Olen jo yli 60 ja polvessa nivelrikko mutta pystyy hyvin käveleen mutta ei juoksemaan. kolestroli hieman koholla.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 20:50"]Keskivaikea masennus. Vaan eipä näy päällepäin! Muistan kun tällä palstalla kirjoitin epätoivosta itkien, että meneekö tämä masennus koskaan ohi...Nyt olen päässyt takaisin töihin, syönyt lääkkeitä 4 kuukautta ja elämä hymyilee :)
[/quote]
Käytkö terapiassa tms. vai riittääkö lääkkeiden syönti? Luulen että mulla on masennusta mutta en jaksaisi käydä missään terapiassa. En kyllä haluaisi aloittaa lääkitystäkään :(.
Kelakortissa 117.
Muitakin diagnooseja on, mm. lukemattomia allergioita, nimettyjä ihovaivoja, keskivaikea masennus...
Joku kysyi, miksi joillain on lukuisia vaivoja, kun toisilla ei ole. Etenkin syöpään ja veritauteihin liittyy immuunijärjestelmän häiriöt, jotka tuovat esille vaivoja, jotka muuten eivät ilmene. Toinen on, että kun on perussairaus joka edellyttää laajoja tutkimuksia, tulee tutkimuksissa muitakin vaivoja esille. Etenkin lääkitysten takia allergioitani on selvitetty etukäteen, sitä ennen olin tiennyt vain heinänuhasta ja parista ruoka-aineesta. Mitkä tahansa vakavammat sairaudet vaikuttavat herkästi mielialoihin.
Keskivaikea masennus. On tosin nykyään niin hyvässä hoidossa ettei näy mun elämässä läheskään päivittäin juuri mitenkään.