nykynuoret laiskoja
Tilasin nuorten työpajalta muuttopalveluita. Muuten olisin tilannut ammattilaiset mutta olivat paljon halvempia. No sieltä tuli sitten hommiin 4 nuorta noin 18-24v. Kokoajan pitävät röökitaukoja ja muutenki lusmuilivat. Pajanpitäjän täyty kokoajan käskyttää niitä koska lusmut eivät saaneet muuten mitään aikaseksi. Nää syrjäytyneet on laiskoja paskoja ainoastaan. No onneksi eivät sentään mitään hajottaneet. Huolestuttaa mihin suomi menee jos nykynuoret tuommoisia laiskimuksia.
Kommentit (14)
Tämänkin työn ottaisi varmaan moni työtön vastaan. Välillä ihmetyttää miten jotkut eivät osaa arvostaa sitä mitä on.
Minä olen vuoden sisään ollut neljässä muutossa ja päivän ekan tauvon pidin vasta, kun saatiin muutto valmiiksi. Jokaisen neljän kohdalla. Muuten olin _koko_ajan_ menossa, tekemässä jotain. Edes ruokataukoa en pitänyt, vaikka yrittivät saada mut syömäänkin jtn. Vettä kerkesi juomaan aina välissä. Oli oman perheen ja tuttujen muuttoja. Mutta ole hyvä, yleistä toki.
t. 16v
Työpajalaiset on siellä todennäköisesti pakon edessä ilman palkkaa. Mitä oikein odotit?
Hyvä homma muutenkin tämä, muuttofirmoilta loppuu työt vielä kokonaan kun työttömät tekee saman ilman palkkaa. Ja saadaan taas lisää työttömiä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:13"]Työpajalaiset on siellä todennäköisesti pakon edessä ilman palkkaa. Mitä oikein odotit?
Hyvä homma muutenkin tämä, muuttofirmoilta loppuu työt vielä kokonaan kun työttömät tekee saman ilman palkkaa. Ja saadaan taas lisää työttömiä.
[/quote]
Saavat ne siitä työmarkkinatukea. Rahaa sekin. Tosin nuo lusmut eivät edes sitä antsaise.
Ap
[quote author="Mies21" time="11.04.2015 klo 19:11"]
Tämänkin työn ottaisi varmaan moni työtön vastaan. Välillä ihmetyttää miten jotkut eivät osaa arvostaa sitä mitä on.
[/quote]
Nuorten työpaja eli työttömäthän siellä oli tekemässä muuttoa. Ilman palkkaa tietenkin, työttömiä kun ovat.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:15"][quote author="Mies21" time="11.04.2015 klo 19:11"]
[/quote]
Nuorten työpaja eli työttömäthän siellä oli tekemässä muuttoa. Ilman palkkaa tietenkin, työttömiä kun ovat.
[/quote]
Aijaa, no ei siinä sitten mitään.
Sama näkyy sosiaalisesti suhteissa,
Tekisitkö itse töitä ilman palkkaa?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:13"]Työpajalaiset on siellä todennäköisesti pakon edessä ilman palkkaa. Mitä oikein odotit? Hyvä homma muutenkin tämä, muuttofirmoilta loppuu työt vielä kokonaan kun työttömät tekee saman ilman palkkaa. Ja saadaan taas lisää työttömiä. [/quote] Saavat ne siitä työmarkkinatukea. Rahaa sekin. Tosin nuo lusmut eivät edes sitä antsaise. Ap
Juu, 9e pv ja saavat vaan selkänsä kipeeksi.[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:20"]Tekisitkö itse töitä ilman palkkaa?
[/quote]
En. En ole niin tyhmä joten löydän oikeitakin töitä. (:
ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:20"]Tekisitkö itse töitä ilman palkkaa? [/quote] En. En ole niin tyhmä joten löydän oikeitakin töitä. (: ap
[/quote]
Olet sinä tyhmä, kun valitat laiskoista nuorista jotka eivät suostu tekemään töitä (kunnolla) ilman palkkaa. Mutta taidatkin vain provoilla, tämä viimeistään sen todisti.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:13"]Työpajalaiset on siellä todennäköisesti pakon edessä ilman palkkaa. Mitä oikein odotit? Hyvä homma muutenkin tämä, muuttofirmoilta loppuu työt vielä kokonaan kun työttömät tekee saman ilman palkkaa. Ja saadaan taas lisää työttömiä. [/quote] Saavat ne siitä työmarkkinatukea. Rahaa sekin. Tosin nuo lusmut eivät edes sitä antsaise. Ap
[/quote]
Sulla pitää siis toisin sanoen olla oikeus käyttää orajatyövoimaa maksamalla siitä minimaalinen korvaus kunnalle?
Harmi, ettei nuoret ymmärtäneet tyhjentää sun kämppää ja laittaa tavarat myyntiin huutonettiin.
Mitäs menit tilaamaan orjia.