Mitä tuumaat siinä vaiheessa, kun pomosi nimi on Jannica?
Kommentit (14)
Soittaisin heti vaimolle Jessicalle.
Kollegani nimi on Janica. Todella empaattinen ja mukava ihminen, enkä ole koskaan kuullut hänen puhuvan pahaa muista ihmisistä. En pahastuisi ollenkaan, jos hän olisi esimieheni. Työskentelemme apteekissa eli koulutuksena farmaseutti.
No ei sen kummempi, kysyisin, että kirjoitetaanko se seellä vai koolla.
Ei taida ihan heti tapahtua ellen nyt päätä alkaa strippariksi.
Nimi on enne, väitettiin mitä väitettiin.
Mietin että meni se koulutukseni tosiaankin hukkaan
Toivon että se pomo olisi sentään ruotsinkielinen.
No mun esimiehen nimi on Janika, se on varmaan tarpeeksi lähellä tuota :D Ekonomi koulutukseltaan, eli ei todellakaan olla mitään strippareita. Ja en kyllä ole tuumannut mitään erikoista, pitäisikö nimen perusteella muka tehdä jotain päätelmiä?
Olen todennäköisesti päätynyt johonkin lehtimyynti-firmaan töihin. Pomona amiksen käynyt Jannica 20v. Pomolla on blondit hiukset, alta tummat. Mieletön sotamaalaus naamassa ja röökitauolla vartin välein.
Toivon, että kyseessä on rehtori, joka luotsaa vahvalla kädellä kouluamme eteenpäin ja seisoo opettajien rinnalla ristiriitatilanteissa. Itse en rehtorin hommiin ikimaailmassa ryhtyisi, joten jos tämä Jannica on viitsinyt sitä ruveta tekemään ja on kouluttautunut tarvittavissa opinnoissa, hyvä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:09"]Ei taida ihan heti tapahtua ellen nyt päätä alkaa strippariksi.
Nimi on enne, väitettiin mitä väitettiin.
[/quote] hahaha, uskot ääliö varmaan horoskooppeihinkin?