Kirottu peppu villitys
Kommentit (11)
Joo siellä oli hyvää faktapohjasta keskustelua kuten myös mielipiteitä, mutta ilmeisesti liian totuudenmukaista ja rehellistä koska mode sen poisti.
Sääli sinällään.
Ilmeisesti modeina toimii juuri näitä kyykkypersettään someen tuputtavia hepsankeikkoja.
Itse en seurustelisi naisen kanssa, joka ei kyykkää.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:36"]
Itse en seurustelisi naisen kanssa, joka ei kyykkää.
[/quote]
No älä sitten seurustele. Ongelma ratkaistu, seuraava!
Tapasin tytskäni slaavikyykyssä ollessani kun tuleva tytskäystävä teki vieressä kyykkyjä. Sanoin sille että syvemmälle syvemmälle. Se ymmärs heti ja teki syvimmän kyykyn jonka olen koskaan nähnyt. Jäi siihen syväkyykkyyn ja kysy multa että näinkö? Ja mä Olin myytyä slaavilaista.
Kommentoin ketjuun jotain, etten ymmärrä tätä peppumuotia ja Freddyhousuja. Ja kuinka itselläni on luonnostaan pyöreä ja ulkoneva peba enkä pidä siitä yhtään. Ehdin vain nähdä, miten oli saanut paljon miinuspeukkuja. Wtf! :D
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:01"]
Kommentoin ketjuun jotain, etten ymmärrä tätä peppumuotia ja Freddyhousuja. Ja kuinka itselläni on luonnostaan pyöreä ja ulkoneva peba enkä pidä siitä yhtään. Ehdin vain nähdä, miten oli saanut paljon miinuspeukkuja. Wtf! :D
[/quote]Haluisitko sisäänpäinkääntyvän ja lättänän beban? :D
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:23"]
[/quote]
Haluaisin pienen beban. En tällaista latinopersettä.
Muistaako kukaan, kuinka 80-90 luvuilla oli litteät takamukset muotia? :D
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:23"]
[/quote]
Haluaisin pienen beban. En tällaista latinopersettä.
Muistaako kukaan, kuinka 80-90 luvuilla oli litteät takamukset muotia? :D
[/quote]
Hyi helvetti semmoista pieniperseistä naista, sellaisen kanssahan se olisi vähänkuin hinttailisi.
Kyllä noilla latinoilla on komeat, kiinteät, ylöspäin suuntatuvat ja isot kauniit ahterit.
Asuessani etelä-amerikassa huomasi kadulla heti kun hyvillä, kiinteillä ja suurilla muodoilla oleva nainen käveli ohi, niin miehet katseli ja jopa vihelteli perään, taas kun pieni perseistä kukaan ei edes huomioinut.
Mutta noissa maissahan naiset vaan ovat todella kauniita ja luonteeltaankin naisellisia ja sanoisinko originaaleja.
Samaa ihmettelen. Ehdin lukea iltapäivällä vain aloituksen (hauskasti ja värikkäästi kirjoitettu) ja ajattelin, että pitääpä palata lukemaan koko ketju myöhemmin.