Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä leveästä lantiosta?

Vierailija
11.04.2015 |

Mittani 90-65-91 ja tuntuu että olen oksettavan näköinen, tuntuu että pitäisi saada joko lisää vyötäröä tai vähemmän lantiota, jotta lantio ei korostuisi, minua inhottaa kun leveä lantio ja se on luusta, olen hoikka joten en saa lantiosta ollenkaan läskiä pois, sentään ei ole lauta takamus, mutta onko kenenkään mielestä enää nykyään leveä lantio kaunis? En uskalla käyttää farkkuja enkä leggingsjeä, käytän löysiä housuja ja hameita jotta lantio ei erottuisi :( Jotenkin olen tottunut pitämään kapeaa lantiota nättinä, esim. 75-80 cm lantio. Kuitenkin helpottaisi jos tietäisin ettei muut ihmiset katsoisi että onpa tuo ruma kun levenee lantio? Minua inhottaa että vyötärössä ja lantiossa on niin paljon eroavaisuutta :( silti vaikka lihottaisin vyötäröä niin lantio olisi silti leveä. ja kaikki läski menee lantioon ja utareisiin :( ex poikkis jatkuvasti haukkui että olen muka läski ja pitäisi saada mahasta ja lantiosta pois, mutta en saa laihdutettua tuota lantiota? Mahassa minulla ei olekaan kuin pieni naisellinen "pömmpö" eikä ole läskiä niinkään. kaikki lähtee ekana jaloista yms.  t N21 172 cm ja 54 kg

Nykyään kauneusihanne sekä naisilla että miehillä tuntuu olevan kapea lantio!!! Mallikoulussakin tyttö jolla kapeampi lantio kuin minulla leimattiin leveälantioikseksi. tiedän ettei mallit edusta oikeiden ihmisten kauneusihannetta (välttämätä) mutta onko enää ketään kuka pitää leveää lantiota kauniina? Tuntuu ettö yli 50 vuotiailla miehillä enää ihanne lantiosta ja takapuolesta mutta nuoremmat miehet haluavt sitten vain kapealantioisen naisen. (ainakin oma kokemus kun vanhat miehet vain tulevat flirttailemaan ja kehumaan ja nuoret ei ikinä tule edes puhumaan, ystävällisyyttäni sitten niille vastailen vaikke ikärajani kulkee siinä 38v)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yli 170-senttisellä tuon levyinen lantio näytä leveältä. Oma lantioni on 93 senttiä ja olen siihen sinänsä tyytyväinen, mutta mulla on ihan tikkusääret, joten ei kovin sopusuhtaiselta näytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa kuulen, että joku ei ole tyytyväinen tuon malliseen vartaloon, jonka ap itselleen kuvailee :O

Mittojen perusteella olet täydellinen! Pää pystyyn ja baanalle, nainen!

Vierailija
24/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa sitä pitäisi ryhdistäytyä minun :D kiitoksia rohkaisuista!

oikeastaan olen aina halunnut juuri tuollaisen lantion kuten tuossa viimeisessä kuvassa, mutta nuo kaksi ekaa kyllä näyttää paljon paremmilta. Jotenkin miellän itseni niin, että minulla pitäisi olla tuo viimeisen kuvan vartalo, mutta pitää jotenkin päästä irti tästä vääristyneestä kuvasta! Jotenkin vain olen aina pelännyt että ihmiset katsoisivat jotenkin että olisi ruma leveä lantio. Mutta noissa kuvissa näyttää hyvältä, Tosin farkkujen kanssa ajattelen aina että kapea näyttäisi paremmalta :( no pitää ettii nistäkin kuvia ja katsoa, Minulla on kuitenkin varmaan leveämmänoloinen lantio entä noilla kahdella eka kuvissa, koska ovat varmasti minua pidempiä

Vierailija
25/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ensimmäisen mallikuvan tyttö Alexis Ren on 172 senttiä pitkä ja mitat 87-59-87, eli ei kaukana omistasi. Todella kauniin muotoinen vartalo hänellä.

https://instagram.com/alexisreneg/

Vierailija
26/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

85-58-90. Pituutta alle 160. Siinä sulle lantiota.

Vierailija
27/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat mitat on 94-69-102 ja voisin ottaa enemmänkin leveyttä lantioon sekä isommat tissit, mutta oma ihannevartalo onkin sellainen naisellisen kurvikas mitä itsellä ei valitettavasti ole riittävässä mittakaavassa.

Turhaan haaveilet kapeammasta lantiosta kun tiimalasi kuitenkin on varmaankin se eniten kumpaakin sukupuolta miellyttävä vartalotyyppi.

Vierailija
28/28 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia täällä on vähän väliä näitä aloituksia, jossa ap valittaa mukamas liian leveästä lantiosta?

Itselläni vyötärön ja lantion ero 35cm ja ongelmia tulee lähinnä istuvien vaatteiden löytämisestä. Miehet tykkää jopa enemmän mitä itse tykkään.