Eihän nainen yritä vältellä mua?
Kysyin ulos ja vastaus oli että ei pääse. Kysyin että no mikä päivä kävis ja vastaus oli että ei tiedä. Kysyin että käykö ens viikolla joku päivä, vastasi että ens viikolla on kiireitä joka päivä. Tuli sellanen fiilis että se yrittäis vältellä mut onko näin?
Kommentit (21)
Näin se on. Harmin paikka :( mies21
nainen on vaan kiireinen. Yritä sinnikkäästi niin varmasti löytyy joku kolo mihin mahdut.
Olin varmaan mä, sori, mut en jaksa nähdä ketään ikinä. Älä ahdistele.
Esittää vain vaikeasti saatavaa. Jatka sinnikkäästi niin nainen tietää, että olet tosissasi ja lähtee kanssasi treffeille.
Voithan sää kysyä sitä siltä? Mutta on toi kyllä aika selvää... eikä kannata ruveta ahdisteleen
hassua, että kommenteiden mukaan on miehen vika, ettei nainen osaa sanoa ettei kiinnosta. AHDISTELIJA.
No se sanoi pari viikkoa sitten että sillä on elämässä muuta ajateltavaa just nyt mutta ei siis halua tavata enää ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:38"]No se sanoi pari viikkoa sitten että sillä on elämässä muuta ajateltavaa just nyt mutta ei siis halua tavata enää ollenkaan?
[/quote]
Yleensä naiset ilmaisee asian just noin, kun ei halua enää tavata. Kyllä sä huomaat kun naiset on kiinnostunut. Mies21
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:38"]No se sanoi pari viikkoa sitten että sillä on elämässä muuta ajateltavaa just nyt mutta ei siis halua tavata enää ollenkaan?
[/quote]
Yleensä naiset ilmaisee asian just noin, kun ei halua enää tavata. Kyllä sä huomaat kun naiset on kiinnostunut. Mies21
[/quote]
Joo näin sitä sanotaan jos ei haluta nähdä. Jos se haluaa se ois heittäny sulle jo päivämäärän millo näätte! N42
Anna olla. Jos olisit kiinnostanut naista millään tavoin, niin aikaa kyllä löytyisi tai hän ehdottaisi jotakin viestitystapaa. Älä ala ahdistelemaan yhtään enempää tai saat tosi paskan maineen.
Kannattaa kuitenkin tekstarilla tarkistaa tilanne päivittäin naiselta.
Totuus on se, että jotkut miehet vetää herneet nenään jos nainen sanoo että ei halua tavata. Minä torjuin pari vuotta sitten naapurin naimisissa olevan miehen. Tämä suuttui hirveästi ja haukkui minua ja kyyläsi jos minulla oli vieraita yms. Onneksi muutin toiselle paikkakunnalle, koska tuo oli ahdistavaa.
En väitä että ap:n tapauksessa on näin, mutta naisten on oltava nykyään varovaisia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:43"]Kannattaa kuitenkin tekstarilla tarkistaa tilanne päivittäin naiselta.
[/quote]
Ei, tuo olisi häirintää. Lopullinen turnoff.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:43"]Kannattaa kuitenkin tekstarilla tarkistaa tilanne päivittäin naiselta.
[/quote]
Ei, tuo olisi häirintää. Lopullinen turnoff.
[/quote]
Totta, kerran viikkoon riittää.
Oikeestiko nykyajan naiset ei osaa sanoa, jos ei kiinnosta? Mitä ajatustenlukijoita ne kuvittelee, että miehet on?
Sitten nää samat vinkuu, jos ei saa syntymäpäivälahjaksi tai joululahjaksi jotain toivomaansa lahjaa, vaikka ovat mielestään antaneet selviä vihjeitä. Huoh! Opetelkaa leidit puhumaan, niin elämä sujuu paremmin!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:55"]
Oikeestiko nykyajan naiset ei osaa sanoa, jos ei kiinnosta? Mitä ajatustenlukijoita ne kuvittelee, että miehet on?
Sitten nää samat vinkuu, jos ei saa syntymäpäivälahjaksi tai joululahjaksi jotain toivomaansa lahjaa, vaikka ovat mielestään antaneet selviä vihjeitä. Huoh! Opetelkaa leidit puhumaan, niin elämä sujuu paremmin!
[/quote]
Samaa te miehet teette, älä jaksa lässyttää.
Suunnilleen noin, kristallipallot ja tarot -kortit ovat aika kalliita suhteessa siihen että pari sanaa kehtaa vaihtaa. Toiset paikat vaan ovat mukavampia kuin toiset synkkaamisen selvittamiseksi.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 19:48"]
No mistähän se sitten johtuu? Käytiin kerran treffeillä mitkä oli mun mielestä ihan ok. Mutta ei ole halunnut nähdä uudestaan.
[/quote]
No ehkä se halus treffit jotka on vähän enemmän kun vain ok.