Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menet koronatestaukseen?

Vierailija
27.12.2021 |

Mitä siitä hyödyt? Mihin tarvitset negatiivisen tuloksen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tarvita edes töihin mitään tuloksia jos on työkykyinen. Meillä kaikki rokotettu kolmesti

Vierailija
2/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomuttakunenmenekunentarvii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim tällä hetkellä hyödyn negatiivisesta tuloksesta niinkin paljon kuin että saan palata asuinmaahani. Ihan kiva hyöty, varsinkin kun lemmikitkin siellä odottaa.

Vierailija
4/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkutodistus työnantajalle, ja koronapassi vihreälle. 

Vierailija
5/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just, että jos saisin koronan, omikronin siis, menisinkö testiin sittenkään. Altistuisin pikkunuhan takia niille muille jonottajille tauteineen, ja mitä lie myrkkyä sillä testipuikolla tökkäisivät mun nenuun, kuulemma repivät limakalvot verille.

Vierailija
6/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mene testiin vaikka olisin kuinka kipeä. Jos sairaalaan joudun hoidettavaksi, niin kyllä ne siellä sit testaa. Kipeänä pysyn kotona

Vierailija
7/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin tyhmä vai heittäydytkö tyhmäksi?

Vierailija
8/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut, että jotkut ihmiset käyvät töissä? Testeihin mennään, että virusta ei tartuteta asiakkaisiin eikä työkavereihin.

Siinä on äkkiä moni työpaikka pisilirussa, jos iso joukko työntekijöitä sairaana tai karanteenissa, esim. poliisi, palolaitos, kehitysvammalaitos, lastensuojelu, psykiatriset osastot, hätäkeskus jne.

Vierailija
9/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa olin oksennustaudissa ja pomo passitti testiin. Tässä kuussa olin nuhakuumeessa ja pomo passitti taas testattavaksi. Itse en olisi mennyt kummassakaan tapauksessa testattavaksi koska tiesin ettei mulla ole koronaa. Negaa näyttivät siis molemmat testit.

Vierailija
10/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvoin tarvittaessa töiden vuoksi. En halua töissä olla se joka altisti kaikki.

Vierailija
11/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä oo mihinkään testitulosta tarvinnut....ei oo ollu mitään nuhaa/flunssaa saati koronaa ollut yli 25 vuoteen.

Vierailija
12/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menossa, kuka niin sano?

Vierailija
13/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun pelottaa kun vähän räkää tulee nenästä että pitää mennä joka kuukaus vähintään kerran nenänkaivajalle. Pelottaa niin paljon. Edes influenssassa ei ole ollut tämmöistä ylivedettyä hysteriaa vaikka niitä voidaan itseasiassa verrata melko samallaisina.

Vierailija
14/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut, että jotkut ihmiset käyvät töissä? Testeihin mennään, että virusta ei tartuteta asiakkaisiin eikä työkavereihin.

Siinä on äkkiä moni työpaikka pisilirussa, jos iso joukko työntekijöitä sairaana tai karanteenissa, esim. poliisi, palolaitos, kehitysvammalaitos, lastensuojelu, psykiatriset osastot, hätäkeskus jne.

Tämä!👍

15/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kertaa käynyt samasta syystä. Että voi olla töissä rauhallisin mielein kun oli vähän lieviä flunssaoireita.

Vierailija
16/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mennyt kertaakaan

Vierailija
17/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kertaakaan.

Norminuhat ym. olen sairastanut ihan kuin ennenkin.

Vierailija
18/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ihmetyttää kun lampaat menee joulunakin testiin :D

Vierailija
19/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passin takia että näkyy sairastettu korona, kotitesti ei kelpaa. Myös rokotteen ottaneiden olisi hyvä saada merkintä sairastelusta koronasta ettei liian pian hae seuraavaa rokotetta

Vierailija
20/23 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ravaa kasvattamassa plandemiatilastoja 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi