Onko ”iso pipo” jotenkin epäilyttävä?
Onko niin että vartijoilla on joku fiksaatio asiakkaisiin joilla on iso pipo päässä? 🤔Olen tehnyt huomion että JOKA KERTA kun minulla on iso turrikka pipo päässäni, tulee vartija näkyviin. 😅Olen alkanut pohtia että onko tällä joku yhteys.
Minua jotenkin loukkaa se jos koen että liikkeessä minua epäillään. 😔
Kommentit (14)
Mun "isosta piposta" on naiset kyllä tykännyt.
Entisaikaan rastamiehet kätki rastat pipoon ja aineet ties minne. Ja aineisiin tarvi rahaa...
Johtuisko vartijoiden vanhasta tottumuksesta siis?
Huumehörhön asuste. Vartijat seuraavat ihan oikeasta syystä.
Toisaalta olen huomannut saman huppupäisiä kohtaan. Johtuu varmaan siitä että he näyttävät rikollisilta. Jotain salattavaa heillä varmaan on kun haluavat piiloutua. Ehkä ovat huumediilereitä tai myymälävarkaita?
Vierailija kirjoitti:
Huumehörhön asuste. Vartijat seuraavat ihan oikeasta syystä.
Jos siinä pipossa on vielä Jamaikan lipun värit, niin kyseessä voi olla ganjan polttaja.
Vierailija kirjoitti:
MIllainen on "iso turrikka pipo"?
Tällä hetkellä on muodissa sellaiset paksut ja isot pipot. On kyllä aikamoista jos tuollaisen seurauksena tulee epäillyksi.
Eräs vanhempi nainen pyörtyi Tukholman Åhlensissa. Turkishatusta putosi jäätynyt kana!
Aion siis tästedes kulkea -20 pakkasellakin paljain päin etten tule epäillyksi.
Minulla on iso pipo päässä, koska syöpähoidot veivät hiukset. Tuntuu paremmalta kun pipo on iso
Sinne mahtuu pakastekana, joka jäädyttää aivot heti kassojen jälkeen.
Minulla on joskus suuri värikäs pipo joka sojottaa ylös ja aurinkolasit, koska on näköongelmia kirkkaassa spottivalossa, jota kaupat käyttävät. Silloinkin vartija katsoo, varsinkin jos hymyilet vastaan tullessa.
Toinen vartijat herättävä elementti on kokemukseni mukaan maastokuosi. Aina kun olen maastotakki päällä kaupassa, huomaan tämän. Olen keski-ikäinen perheenäiti. Kun huomaan että joudun epäilyn kohteeksi kaupassa, en mielelläni asioi enää ko.kaupassa. Täten tämä toiminta vähentää tuloja suoraan kauppiaalta.
Voisiko joku turvallisuusalan ihminen ottaa kantaa?