Tapailusta kaukosuhteeseen kesän ajaksi
Ollaan nyt 2 kuukautta tapailtu tän kyseisen miehen kanssa ja sitä ennen muutaman kuukauden juteltu ja ollaan vietetty aikaa siis aika tiiviisti näiden kahden kuukauden aikana. Mies opiskelee täällä, mutta on kotoisin muuaalta.
Mistään seurustelusta ei olla puhuttu, meillä on vielä kuitenkin tutustuminen ns. "kesken" eli ihan rauhassa tässä edetään.
Hän on tämän kuun lopussa muuttamassa kotikaupunkiinsa kesäloman ajaksi (3kk) noin 300 kilometrin päähän.
Mies on todella sosiaalinen ja hänellä on paljon kavereita kotipaikkakunnallaan, joten tiedän että hänen muutto on vaikeampaa minulle, koska jään tänne elämään normaalia elämääni muutaman kaverini kanssa ilman häntä kun taas hänen elämäntilanne muuttuu ja hänellä on siellä varmasti paljon tekemistä.
Koska mies muuttaa kesän ajaksi takaisin vanhemmilleen on hieman hankalaa käydä tapaamassa häntä kun en ole edes varma tietääkö hänen vanhemmat tapailustamme ja onhan se nyt outoa majailla tuiki tuntemattomien nurkissa. En ole aivan varma myöskään haluaako mies matkustaa tänne pikkukaupunkiin ihan vapaaehtoisesti, koska emme kummatkaan oikeen pidä tästä kaupungista ja hänen opiskelukaveritkin lähtevät kesäksi pois eli "vaan" minä jään.
Minun on vaikea keskustella tästä miehen kanssa ja aina kun hän ottaa asian esille, olen hiljaa tai vaihdan puheenaihetta koska pelkään että jos nostan kissan pöydälle alan itkemään ja anelemaan että älä lähde vaikka tiedän että hänen täytyy :-D kuitenkin mun nyt täytyis löytää jostain nyt ne oikeat sanat koska haluaisin tapailun jatkuvan sitten syksyllä ja nähdä paljon kesän aikana koska kaipaan hänen läheisyyttä. En vaan tiedä mitä mieltä mies on koko asiasta... Uskon että itse olen hieman enemmän "tosissani" tässä tapailussa, koska mies ei ainakaan näytä tunteitaan kovinkaan helposti. Nyt kun on enää muutama viikko jäljellä on mahdotonta tutustua niin että voitaisiin sanoa seurustelevamme, eli tilanne tuskin tästä mihinkään muuttuu..?
Kommentit (2)
Jos oot noin epävarma, niin eiköhän se sut unohda kesän aikana.
Siis olikohan liian vaikeasti selitetty kun ei kukaan vastaa :-D ongelmana on siis tiivistettynä se, että en tiedä onko meidän jutulla mitään tulevaisuutta kun ollaan tapailtu vasta niin vähän aikaa eikä näiden 3 kk aikana välttämättä nähdä. Mies kuitenkin muuttaa tänne sitten kesän jälkeen takaisin joten voisihan se toimia?
Myöskin se, että minä, "ei ikinä seurustelleena" en oikeen osaa ilmaista miehelle, että haluaisin tän tapailun jatkuvan kesän aikanakin. Mulla on ollut joskus hieman luottamuspulaa muissa suhteissa niin sekin pelottaa kun tiedän tän miehen olevan hyvä tutustumaan ihmisiin.
Ja nyt on myös yhteydenpito ollut melkoinen ongelma.. Minä kun aina tuppaan aloittamaan meidän keskustelut kun mies on enemmän puhelimessa puhuja tyyppiä. Miten saisin ilmaistua mahd. hienovaraisesti että mua ärsyttää olla aina aloitteen tekijä?