Tässä ketjussa kerromme naisten piirteistä...
... tavoista, ihan mistä tahansa, mistä pidämme!
Ajatus lähti peppuvillitys-ketjusta. Naisissa on niin paljon hyvää, joista he eivät syystä tai toisesta ole välttämättä tietoisia. Tällä palstalla tosi paljon ketjuja, joissa puhutaan ongelmista ja huolista. Se on ihan ok, mutta voisimme joskus ihan keskittyä kehumaan tietämiämme ihmisiä :) Voin aloittaa. Tietty voimme kehua miehiäkin, mutta naisia täällä taitaa olla valtaosa.
Minusta hirveän monella suomalaisella naisella on kauniit hiukset; puhtaat, kivasti laitetut ja useimmiten kauniin luonnollisia sävyjä vaaleasta tummaan. Näen hyväkuntoisia ja tyylikkäästi laitettuja hiuksia päivittäin ihan arkimatkoilla töihin, kotiin jne.
Lisäksi hymyn minun huulille tuo äidit, jotka esim. bussimatkoilla juttelevat, hassuttelevat, ojentavat jälkikasvuaan jämäkästi mutta lempeästi, tai ovat muutenkin terveellä tavalla kontaktissa omiin lapsiinsa.
Kommentit (16)
Kauniit kasvot, isot rinnat ja pyöreät peput.
Itse pidän naisissa eniten kävelytyylistä :D naisellisen keinahteleva tai hauska teputtelu lyhyillä jaloilla, ei väliä
Minä liikutun, kun näen äidin ja jo aikuisen tyttären lämpimissä väleissä esim. ostoksilla. En tietenkään voi varmaksi tietää sukulaisuussuhteista, mutta usein ovat kuin ne kaksi marjaa. Samoin hoitoalalla olleena tulin aina hyvälle mielelle, kun työpaikalle (vanhainkoti/palvelutalo/asiakkaan koti) saapui rakastava tytär ja oli aidosti kiinnostunut voinnista, syömisistä ja tekemisistä, silitti kättä ja antoi aikaa. Kaunis näky, kun kiitollisuus äitiä kohtaan paistaa silmistä.
Tähän pohdintaan on oma henkilökohtainen ja koskettava syynsä, mikä saa yhä uudelleen itkemään, joten ei siitä sen enempää.
Itse yritän löytää jokaisesta ihmisestä hyviä puolia. Esimerkiksi minä katselen naisissa kasvoja, hymyä, silmät, hiukset, kampaus, vaatetus, kengät, korut, asukokonaisuus, aivan kaikkea maan ja taivaan välillä. Jokaisessa on jotain hyvää. Ihmisen luonne on tärkein näistä kaikista. Mies21
Mä olen +20v nainen ja arvostan ihan hirveästi naisia, jotka eivät kynsin ja hampain pidä kiinni nuoruudestaan, mm. pukeutumalla tyttäriensä kuteisiin ja meikkeihin jne. On ihan luonnollista, että kun yksi ikäpolvi alkaa saada ensimmäisiä ryppyjä ja harmaita hiuskarvoja, muu ikäpolvi saavuttaa ns. parhaat ikävuotensa. On ihanaa tietää, että on olemassa suoraselkäisiä ja realistisia naisia, jotka saavuttavat keski-iän ja vuodet sen jälkeen arvokkuudella ja pää pystyssä.
Rakastan minun isoäitiä valtavasti. Minulla on ollut aika huonot olot lapsena ja nuorena kotona ja olinkin huostaanotettuna kun itse soitin lastensuojeluun. Isoäiti on ainoa tolkun ihminen koko perheessä, aina ollut. Hän on oikeudenmukainen ja lempeä nainen, olematta kuitenkaan "push around". Isoäiti on ikään kuin koko ikäni pitänyt minua kädestä. Hänen luokseen on aina voinut mennä ja aina olen saanut viisaita neuvoja ja tärkeää opastamista.
Herkistyttää. Pitäisi varmaan joskus kerto hänelle kuinka paljon arvostan ja olen kiitollinen
Tanssijanaiset ovat ihania. Kropan hallinta, sirous, liike, jota voisi tuijotella loputtomiin. Vielä kun siihen yhdistyy äly, on se ihana paketti. Esierkkeinä vois mainita upean Tiina Lindforssin ja viehättävän Minna Tervamäen.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:57"]Rakastan minun isoäitiä valtavasti. Minulla on ollut aika huonot olot lapsena ja nuorena kotona ja olinkin huostaanotettuna kun itse soitin lastensuojeluun. Isoäiti on ainoa tolkun ihminen koko perheessä, aina ollut. Hän on oikeudenmukainen ja lempeä nainen, olematta kuitenkaan "push around". Isoäiti on ikään kuin koko ikäni pitänyt minua kädestä. Hänen luokseen on aina voinut mennä ja aina olen saanut viisaita neuvoja ja tärkeää opastamista.
Herkistyttää. Pitäisi varmaan joskus kerto hänelle kuinka paljon arvostan ja olen kiitollinen
[/quote]
Kerro ihmeessä! :) mies21
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:51"]
Mä olen +20v nainen ja arvostan ihan hirveästi naisia, jotka eivät kynsin ja hampain pidä kiinni nuoruudestaan, mm. pukeutumalla tyttäriensä kuteisiin ja meikkeihin jne. On ihan luonnollista, että kun yksi ikäpolvi alkaa saada ensimmäisiä ryppyjä ja harmaita hiuskarvoja, muu ikäpolvi saavuttaa ns. parhaat ikävuotensa. On ihanaa tietää, että on olemassa suoraselkäisiä ja realistisia naisia, jotka saavuttavat keski-iän ja vuodet sen jälkeen arvokkuudella ja pää pystyssä.
[/quote]
Mä arvostan yli kaiken kaikkia niitä naisia, jotka ei leimaa ketään pinnallisesta vain ulkonäön perusteella epärealistisiksi tai noloiksi...
Harvoin vaan sen verran viisaisiin naisiin törmää :/
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 15:51"]
[/quote]
Mä arvostan yli kaiken kaikkia niitä naisia, jotka ei leimaa ketään pinnallisesta vain ulkonäön perusteella epärealistisiksi tai noloiksi...
Harvoin vaan sen verran viisaisiin naisiin törmää :/
[/quote]
Maiskukka ;D
- Intohimo. Oli kyseessä sitten liikunta- tai taideharrasus tai mielenkiintoinen homma töissä tai koulussa.
- Minulla on päämäärä ja olen valmis tekemään töitä sen eteen - asenne tuntuu musta tosi hyvältä kenessä tahasa ihmisessä
- Hymyherkät naiset ja lempeä asenne muita kohtaan, ihmisläheisyys. Jotenkin ihmiset jotka ottaa katsekontaktia helposti on mieleen. En meinaa mitään mukaseksikästä tuijotusta, vaan vaikka keskusteltaessa
Suomalaiset naiset yhtenä ryhmänä on mun mielestä ihan turhaan parjattuja. Ehkä joku 2% on oikeasti niitä "kateellisia/siiderimötköjä/finnivalaita/rasvalettejä" joista aina jaksetaan huudella. Siis asuvatko ihmiset baareissa kun näkevät joka puolella em. tyylisiä naisia?
Yleisesti katukuvassa mä näen naisia, jotka ovat ihan kunnollisia ihmisiä. Ollaan siistejä ja puhtaita, yksi käy töissä ja on äiti, toinen opiskelee ja haaveilee hyvästä elämästä, kolmas halaa vastaan tullutta ystäväänsä ja neljäs hymyilee leveästi kävellessään ohitseni. Lähipiirissäni mä näen naisia, jotka ovat myös ihan kunnollisia ihmisiä omine heikkouksineen ja vahvuuksineen. Joku kieltäytyy töissä ylennyksestä jotta yhteinen aika lasten kanssa ei vähene, toinen lenkkeilee kymmentä raskauskiloaan pois. Meillä on Suomessa ihan normaaleja, hyviä naisia, jolla jokaisella on oma tarinansa ja tilanteensa. Sellaista se on.
Suora paljas selkä ja niska = perfection
Minä ihailen naisia, jotka ovat itsenäisiä eivätkä yritä miellyttää miehiä. Sellaisia, jotka eivät jää läheisriippuvaisina huonoon suhteeseen norkoilemaan. Jotka eivät yritä nokkia muita naisia noutakseen ylemmäs miesten silmissä. Jotka pystyvät kannustamaan muita naisia näkemättä heitä kilpailijoina tai uhkana.
Pienet ja sirot naisten nenät <3