rakastan eksääni enemmän kuin miestäni
Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 5 vuotta ja meillä on hyvä perhe ja todella hyvä arki mutta en koe rakastavani miestäni niinkuin rakastan entistäni jonka kanssa seurustelin kauan sitten en edes lähellekkään. rakastuin heti häneen ja ehdittiin seurustella vajaa vuosi kunnes meillä meni poikki ja hänen jälkeensä otin laastarin jonka kanssa tein lapsia ja tuntuu että sen myötä sitten jäin suhteeseen josta en voi/halua lähteä koska suhteessa ei sinällään mitään vikaa ole mutta ei tämä oikein ole sitä palavaa rakkautta koskaan ollutkaan.
Kaiken tämän ajan olen ollut kaveri eksäni kanssa ja ollaan nähty kavereina useasti tämän 5 vuoden aikana ja joka kerta kun ollaan nähty haluan vain unohtaa nykyisen elämäni ja olla hänen kanssaan. Välillä jopa toivon että hän sanoisi rakastavansa minua enkä edes tiedä miksi koska en halua rikkoa perhettäni ja pelkään että tekisin sen jos hän haluaisi olla kanssani. Apua en voi kertoa näitä tunteitani kenellekkään koska tämä on todella tuhoavaa en halua satuttaa miestäni koska hän on todella hyvä isä ja kumppani mutta meillä ei vain ole sitä suurta yhteyttä. olenko ainoa tässä tilanteessa onko kukaan muu kokenut saman? haluaisin tietää miten elätte asian kanssa ja voiko tämän tunteen jotenkin tukehduttaa koska olen tavannut monia miehiä eikä kukaan ole saanut minut tuntemaan näin kuten eksäni eli en koe tätä ongelmaksi muutoin mutta eksäni on mitä on enkä tule ikinä häntä unohtamaan elämässäni ja tulen varmaan lopun elämääni tuntemaan halua olla hänen kanssaan
Kommentit (5)
Reaalitodellisuutta. Vain palstalla suhtaudutaan eroihin kevyesti ja niihin kannustetaan "löydät paremman" ym. Ikään kuin ihmistä voisi vaihtaa kuin autoa eikä menneisyys seuraisi.
Kannattaisi lakata tapaamasta sitä eksää ja muutenkin ajattelemasta häntä ja jossittelemasta. Se ei tee hyvää. Mennyt on mennyttä. Jos alkaisit olla eksän kanssa, perheesi menisi rikki ja pettyisit. Arki tulisi pian kuitenkin siihenkin suhteeseen.
Haluat säilyttää nykyisen suhteen, se on arvostettavaa. Ala panostaa enemmän mieheesi ja perheeseesi ja ajatella että, tämä on sitä suurta rakkautta, joka kestää. Kun teet kaikkesi suhteen eteen, tunteita voi seurata perässä. Välttämättä suuria tunteita ei tule, mutta suhde on silti säilyttämisen arvoinen.